K
Keskustelija
Vieras
Täällähän jatkuvasti kysellään neuvoja, mielipiteitä ja "mitä te tekisitte tässä tilanteessa". Ja onhan hyvä keskustella ja saada erilaisia näkökulmia asioihin. Mutta jos kysytte täällä mielipiteitä vaikka lasten nimistä, niin oikeastiko ette valitsekaan ihanaa nimeä, jos palsta sanoo, että "en tykkää"? Eroatko miehestäsi, jos joku toinen sinun sijassasi eroaisi (kun mies ei keskustele tarpeeksi tms)?