Mä olen aina puuhaillut mielelläni lasteni kanssa kaikenlaista, kotiäitiaikoina etenkin. Mulla on 3 poikaa jotka on olleet mielellään mukana kotiaskareissa, on leivottu ja pyykätty ja haravoitu jne...ja isompina on opeteltu yhdessä uimaan, pyöräilemään, luistelemaan, hiihtämään...on pelattu jalkapalloa, koripalloa, työnnetty kuulaa, heitetty keihästä, käyty kuntosalilla,hypitty korkeutta, tehty retkiä metsiin, poimittu marjoja, askartelu on ollut meidän kaikkien intohimo...on viety harrastuksiin jossa saa touhuta muiden kanssa:karatea, painia, palokuntaa, 4 hoota...sählyä, jumppaa, tanssia, partiota jne...musiikkiakin harrastetaan eli soitetaan ja lauletaan, tehdäänpä omia laulujakin... tytön kanssa sama linja, plus kaikki "tyttöjen jutut" Mun mielestä lasten kanssa pitääkin tehä kaikkea ja tarjota monipuolisesti mahiksia harrastaa ja viettää yhteistä aikaa perheenä. Vastapainoksi touhuamiselle voikin sitten löhöillä, jutella, kuunnella musaa, lukea ja vaan olla. Ja ihan omaa aikaakin pitää kaikilla olla, eli omaa rauhaa myös, ei liikaa äksöniä siis. Näin meillä.