Tehdään miehen kanssa tarjous tästä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eukko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No eikö tolla rahalla rakentais/rakennuttais jo ihan tismalleen omaan makuun sopivan mökin? En minä ainakaan huolisi mitään kompromisseja jos noin hirveästi laittaisin mökkiin rahaa kiinni.

Ulkoa tosi nätti, jos olis eri värinen. Mutta sisältä ei mun makuun yhtään, ja kamalan pieni tontti. Ja tuo hinta! En kyllä itse ostais vaikka olis halvempikin. Mutta pääasia että itse tykkäätte :).

Tolla hinnalla pitäisi saada ehdottomasti omaa järvenrantaakin talon lisäksi - ja 500 km etelämmästä (Oulussa ei paljon omalla rannalla tee, kun siellä on aina niin helevetin kylymä).

ihmettelen vaan, että onko ihmiset oikeesti niin tyhmiä, että linkittelevät mahdollisia unelmatalojaan tänne muiden nähtäväksi, ennen kuin edes kauppoja on syntynyt.. siis jos ajatellan, että tosiaan tahtoo sen talon, koska mainostamallahan joku toinen voi saada hyvän vinkin ja tehdä paljon paremman tarjouksen talosta- ellei sitten tässä ole talon nykyinen omistaja asialla, että tahtoo vipinää vaan talomyyntiprojektiinsa..tosin väärän palstan on valinnut :D

Ihana! Mun makuun kyllä kaikin puolin, mut todella kallis!!
Jos mulla ois noin paljon rahaa sijoittaa taloon, niin rakennuttaisin talon kokonaan muilla ja saisin prikulleen sellaisen kun haluan..

Yhteistyössä