V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ilmainen ehkäisy, kova halu saada sterilisaation ikärajaa alas ja suomalaiset lapset kiihdyttävät ilmastonmuutosta.Emme me voi. Eliitti estää, jotta väestönvaihto onnistuisi.
Kaksi lasta olen saanut. Montako sinä?Montako itse olet "tehnyt"?
Meidän pitäisi jäljitellä Amerikan Yhdysvaltoja tässä asiassa. Terveystieto pois kouluista, ei hiiskahdustakaan ehkäisystä. Näin saisimme teiniraskaudet taas terveelle tasolle.
Kahdella ei vielä lisäännytä, sillä pidetään luku samassa, yksi äidistä, yksi isästä. Minä olen tehnyt kolme, että laitapas nyt sinäkin vaan vielä vauhtia siihen hommaan.Kaksi lasta olen saanut. Montako sinä?
Rummo-jankkaajan kannattaa pysyä kaukana naisista.Kahdella ei vielä lisäännytä, sillä pidetään luku samassa, yksi äidistä, yksi isästä. Minä olen tehnyt kolme, että laitapas nyt sinäkin vaan vielä vauhtia siihen hommaan.
Ei onnistu enää. Se juna meni jo. Nuorempien pitää nyt urakoida. Nyt on paremmat edutkin lapsiperheille.Kahdella ei vielä lisäännytä, sillä pidetään luku samassa, yksi äidistä, yksi isästä. Minä olen tehnyt kolme, että laitapas nyt sinäkin vaan vielä vauhtia siihen hommaan.
Naiset saavat lapset.Kahdella ei vielä lisäännytä, sillä pidetään luku samassa, yksi äidistä, yksi isästä. Minä olen tehnyt kolme, että laitapas nyt sinäkin vaan vielä vauhtia siihen hommaan.
Kaksi lasta olen saanut. Montako sinä?
Rummo-jankkaajan kannattaa pysyä kaukana naisista.
Olet varoittava esimerkki geenien levityksen vahingollisuudesta.
Naiset saavat lapset.
Miehen osuus on vain pieni kurisioteetti.
Täytyy myöntää, että olen utelias. Mikä lehmien kohtelussa on vielä pahempaa kuin sonnien sähköttäminen?Luin Voima-lehdestä eläinsuojelijan kirjoituksen.
Sonnien sperma otetaan talteen sähköiskulla. Lehmien eläinrääkkäystä en viitsi kuvailla, sillä se on vielä julmempaa.
Muistakaa tämä kun ostatte maito- ja lihatuotteita.
Voima-lehtiä jaetaan ainakin pk-seudulla kaupoissa ja kirjastoissa. Ehkä luettavissa myös netissä. Juttu ällötti.Täytyy myöntää, että olen utelias. Mikä lehmien kohtelussa on vielä pahempaa kuin sonnien sähköttäminen?
Eihän kauranpoikasia varmasti ole poistettu väkivalloin emäkaurasta kautamaidon tulon varmistamiseksi? Tuossa luomussa minua hirvittää se, ettei puudutusta yleensä käytetä.Voima-lehtiä jaetaan ainakin pk-seudulla kaupoissa ja kirjastoissa. Ehkä luettavissa myös netissä. Juttu ällötti.
Olin aikoinaan ulkomailla vähän aikaa eläinlääkärin mukana navettakierroksilla ja jopa kerran vasikkaa köydellä lehmästä ulos vetämässä. Lehden tieto oli minulle uusi.
Hetki sitten käytin litran rasvatonta maitoa riisipuuroon.
Anteeksi lehmät. Olen eläinsadisti. Ostan yleensä luomukauramaitoa.
Voima on punikkien lehti. Ei jatkoon.Voima-lehtiä jaetaan ainakin pk-seudulla kaupoissa ja kirjastoissa. Ehkä luettavissa myös netissä. Juttu ällötti.
Olin aikoinaan ulkomailla vähän aikaa eläinlääkärin mukana navettakierroksilla ja jopa kerran vasikkaa köydellä lehmästä ulos vetämässä. Lehden tieto oli minulle uusi.
Tuo on ihmisraunio Rummo-jankkiksen aivopieru.Voima on punikkien lehti. Ei jatkoon.
Voima-lehtiä jaetaan ainakin pk-seudulla kaupoissa ja kirjastoissa. Ehkä luettavissa myös netissä. Juttu ällötti.
Eli patistele nyt lapsiasi lastentekoonEi onnistu enää. Se juna meni jo. Nuorempien pitää nyt urakoida. Nyt on paremmat edutkin lapsiperheille.