TEHKÄÄ TÄMÄ FACEBOOKISSA!!! *nostellaas kaikki*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NannaIhana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tuollainen häirikkö voi joskus tulla
http://www.itviikko.fi/tietoturva/2009/02/23/varo-vakoiluohjelmaa-facebookissa/20094885/7
Facebookissa levinnyt vakoiluohjelma lähettää käyttäjille ilmoituksen käyttäen hyväkseen Facebookin kaverien nimiä.

Vakoilusovellus lähettää ilmoituksen, jonka mukaan jollain käyttäjän ystävällä on ollut ongelmia tämän Facebook-sivun katsomisessa...

Hmm. Näin aamulla nämä ohjeet siitä toisesta ketjusta ja poistin tuon sovelluksen. Sen jälkeen kävin kerran tarkistamassa,eikä mitään outoa näkynyt. Nyt taas tökki ja kurkkasin asetuksiin,siellä se unnamed application oli taas! :kieh:

Höpöä tämä koko ketju ja varotukset. kannattaa aina muistaa tarkistaa tämmöiset "huhut". tuo IT-viikon linkki ei ole tähän yhteyteen lainkaan.

Tuo "Nimetön sovellus" on profiilisi Laatikot-välilehti. Poistamalla sen, poistuu myös laatikot-välilehti. Monellekaan tämä ei kyllä ole huono asia. :D

se EI siis ole minkäänsortin virus tahi vakoiluohjelma.

Ohessa amerikanmurretta ymmärtäville lisätietoa.

http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20100126190431AAJkPoW

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hmm. Näin aamulla nämä ohjeet siitä toisesta ketjusta ja poistin tuon sovelluksen. Sen jälkeen kävin kerran tarkistamassa,eikä mitään outoa näkynyt. Nyt taas tökki ja kurkkasin asetuksiin,siellä se unnamed application oli taas! :kieh:

Niitä voi tulla kavereilta;
Jos joku matti asentaa sen niin se leviää kaikille matin kavereille.
Sovellusta ei kannata asentaa, sillä se on vakoiluohjelma, joka kerää tietoa käyttäjästä ja tämän ystävistä. Ohjelma myös lähettää saman viestin käyttäjän ystäville Facebookissa.

No niin,mitä mä sanoin,ei ole sellasta ku sovellusasetukset !Asetuksista pitää mennä yksityisyysasetuksiin,sieltä hallinnoi mitä sovelluksia käyttää ja tietoja jakaa..eli ei oo sellasta ku sovellusasetukset..näin mä sen sain.Kiitti kun joku haukkui etten osaa vaikka mua neuvottiin ihan väärin.

Alkuperäinen kirjoittaja puhtoinen käyttäjä:
Höpöä tämä koko ketju ja varotukset. kannattaa aina muistaa tarkistaa tämmöiset "huhut". tuo IT-viikon linkki ei ole tähän yhteyteen lainkaan.

Tuo "Nimetön sovellus" on profiilisi Laatikot-välilehti. Poistamalla sen, poistuu myös laatikot-välilehti. Monellekaan tämä ei kyllä ole huono asia. :D

se EI siis ole minkäänsortin virus tahi vakoiluohjelma.

Ohessa amerikanmurretta ymmärtäville lisätietoa.

Niin onkin "Boxes"-välilehti!:D:D

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
No niin,mitä mä sanoin,ei ole sellasta ku sovellusasetukset !Asetuksista pitää mennä yksityisyysasetuksiin,sieltä hallinnoi mitä sovelluksia käyttää ja tietoja jakaa..eli ei oo sellasta ku sovellusasetukset..näin mä sen sain.Kiitti kun joku haukkui etten osaa vaikka mua neuvottiin ihan väärin.

mulla ainakin on ne sovellusasetukset.

Kurkatkaas tämä :)

Onko teillä ollut välilehti nimeltään "laatikot" tai "boxes" teidän profiilissa? Se ainakin häviää noudattamalla anneetuja ohjeita...

Alkuperäinen kirjoittaja nih:

Ei voi olla totta!

Alkuperäinen kirjoittaja nih:

Ei voi olla totta!

En tiedä miten totta on mutta mulla ainakin on ja menee suoraan sovelluksiin. Myös yksityisasetukset, käyttäjätilinasetukset, ja ohjeet.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
miten sen laatikot saa takaisin??

to put back your boxes tab:

1. go back to the page where you removed the Unnamed App from.
2. select "edit settings" for an app under the "added profile boxes" section
3. click remove, then click add when it appears.

Yhteistyössä