P
piupau
Vieras
No onko kellään sovelluksissa ollut tuota Error check system -ohjelmaa joka oikeasti on vakoiluohjelma?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja puhtoinen käyttäjä:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:miten sen laatikot saa takaisin??
to put back your boxes tab:
1. go back to the page where you removed the Unnamed App from.
2. select "edit settings" for an app under the "added profile boxes" section
3. click remove, then click add when it appears.
Alkuperäinen kirjoittaja daa:Johan alkoi toimia ihan uudella teholla! Hyvä juttu!
Alkuperäinen kirjoittaja ... siis pitääkö poistaa vai ei ja mitä:Kun poistit mitä?
Alkuperäinen kirjoittaja ..:No niin,mitä mä sanoin,ei ole sellasta ku sovellusasetukset !Asetuksista pitää mennä yksityisyysasetuksiin,sieltä hallinnoi mitä sovelluksia käyttää ja tietoja jakaa..eli ei oo sellasta ku sovellusasetukset..näin mä sen sain.Kiitti kun joku haukkui etten osaa vaikka mua neuvottiin ihan väärin.
Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:Ai tää onkin sit huijausta? Potkaiskoon muuli teitä pahoja pahoja ihmisiä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:Ai tää onkin sit huijausta? Potkaiskoon muuli teitä pahoja pahoja ihmisiä.![]()
En tiedä, mutta minulla ei sitävälilehteä edes ollut.
Alkuperäinen kirjoittaja puhtoinen käyttäjä:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:miten sen laatikot saa takaisin??
to put back your boxes tab:
1. go back to the page where you removed the Unnamed App from.
2. select "edit settings" for an app under the "added profile boxes" section
3. click remove, then click add when it appears.
Alkuperäinen kirjoittaja AQ:http://www.facebook.com/help/?question=327204