TEHKÄÄ TÄMÄ FACEBOOKISSA!!! *nostellaas kaikki*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NannaIhana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja puhtoinen käyttäjä:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
miten sen laatikot saa takaisin??

to put back your boxes tab:

1. go back to the page where you removed the Unnamed App from.
2. select "edit settings" for an app under the "added profile boxes" section
3. click remove, then click add when it appears.

kiitos!

Multakin tuo nimetön sovellus löytyi, ja facebook on tökkinyt. Poistin sen, mutta ei multa kyllä hävinnyt kuin se kohta missä luki Nimetön sovellus. Samaan kohtaan jäi vielä Muistiinpanot. Sen sijaan jos Muistiinpanoja tai muita siinä kohdassa olevia ei ole lisätty, häviää koko se kohta. Mä en ihan vielä siis tuota höpöhöpö-varoitukseks julistais... Jos se on totta, niin mitä se sovellus sitten on vakoillut, voiko olla miten suurta haittaa?

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
No niin,mitä mä sanoin,ei ole sellasta ku sovellusasetukset !Asetuksista pitää mennä yksityisyysasetuksiin,sieltä hallinnoi mitä sovelluksia käyttää ja tietoja jakaa..eli ei oo sellasta ku sovellusasetukset..näin mä sen sain.Kiitti kun joku haukkui etten osaa vaikka mua neuvottiin ihan väärin.

No kyllä vain on sovellusasetukset ainakin mulla!!!
Siis oikealla ylhäällä palkissa lukee:

"nimeni" Asetukset Kirjaudu ulos

Ja kun hiiren osoittimen laittaa tohon "asetukset" päälle (ei saa klikata), niin alas aukeaa alavalikko jossa lukee:

Käyttäjätilin asetukset
Yksityisyysasetukset
Sovellusasetukset
Ohje

Mulla ei ole ollutkaan sellaista välilehteä kuin *boxes*. Joillain sen olen nähnyt joillain en. Kun tein ap:n ehdottaman toimenpiteen, nopeutui käyttö huomattavasti. Kiitos Ap!

Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:
Ai tää onkin sit huijausta? Potkaiskoon muuli teitä pahoja pahoja ihmisiä. :D

En tiedä, mutta minulla ei sitävälilehteä edes ollut.

ei mullakaan.

ja toi "nimetön sovellus" on tullut ihan muutaman viikon aikana tonne, koska just oon poistanu KAIKKI sovellukset sieltä (yli 300) ja silloin tuota "nimetöntä" ei ollut :whistle: :whistle:

???

Alkuperäinen kirjoittaja puhtoinen käyttäjä:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
miten sen laatikot saa takaisin??

to put back your boxes tab:

1. go back to the page where you removed the Unnamed App from.
2. select "edit settings" for an app under the "added profile boxes" section
3. click remove, then click add when it appears.

Haha, porukka näköjään uskoo mihin vaan kun siitä tarpeeksi moni puhuu. Huijaustahan koko juttu on ja useat tuhannet ovat tietämättään poistaneet profiilistaan "Boxes" -välilehden. No, tyhmyydestä sakotetaan. :D Onneksi allekirjoittanut luottaa Googleen ja aina vähintään kolmeen eri lähteeseen.

Alkuperäinen kirjoittaja AQ:
http://www.facebook.com/help/?question=327204

Johan tästä on nyt puhuttu tuolta kello kahdestatoista asti. jotkut vaan sitkeästi uskovat että tämä toimii..

*miten täynnä maailma ääliöitä onkaan*

Yhteistyössä