tollo kysymys, mutta onhan yksityiset lääkäriasemat tämän irtisanoutumis jutun ulkopuolella? toki jonothan sinne yksityisille tulee heti jos irtisanoutumiset toteutuu.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hallitus on jo lunastanut lupauksensa. Kysykään Kuntatyönantajalta, miksi meni jakamaan hallituksen hoitajille antaman rahan kaikille kuntien työntekijöille. Hallitus ei halua antaa enempää, koska edellistäkään luvattua apua ei käytetä kuten hallitus tarkoitti.Alkuperäinen kirjoittaja JoosepinÄiti:Alkuperäinen kirjoittaja siiri:Eikö jokaisella ole oikeus sanoa itsensä irti JOS työ ei ole sitä mitä haluaa tehdä. Miksi valtio ei tule yhtään vastaan palkkatoivomuksessa? (myös tehy) Miksi syyllistätte meitä SH kokoajan? Ei tämä meistäkään kivalta tunnu, MUTTA jotain on tehtävä...
aivan kyllähän osansa tästä sopasta saisi hallitus kantaa. olisi aika lunastaa lupaukset.
Alkuperäinen kirjoittaja homelitoosa:tollo kysymys, mutta onhan yksityiset lääkäriasemat tämän irtisanoutumis jutun ulkopuolella? toki jonothan sinne yksityisille tulee heti jos irtisanoutumiset toteutuu.
Alkuperäinen kirjoittaja homelitoosa:tollo kysymys, mutta onhan yksityiset lääkäriasemat tämän irtisanoutumis jutun ulkopuolella? toki jonothan sinne yksityisille tulee heti jos irtisanoutumiset toteutuu.
Alkuperäinen kirjoittaja mä :Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Taas jälleen kerran, lukekaa se mitä on luvattu ja kunnolla.
Nykyinen hallitus lupasi: KORKEASTI KOULUTETUILLE, MATALAPALKAISILLE, NAISVALTAISILLE ALOILLE ERITYISEN TASA-ARVOLISÄN!!!!!!!!!!!!
Hoitajat eivät valitettavasti (mun mielestä edes ole korkeasti koulutettuja ) mutta eivät suinkaan ole ainoita jolle luvattiin.
Yleinen palkankorotustaso on tänä vuonna ollut 8-9% ja tarjottu on 12% (tehyläisille jo 17% ) mutta kun ei kelpaa... Muistetaan sitten samalla että edellisten hallitusten aikaan palkat on nouseet noin 2%
Inhottavaa olla samaa mieltä koulutuksesta... :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja mä :Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hallitus on jo lunastanut lupauksensa. Kysykään Kuntatyönantajalta, miksi meni jakamaan hallituksen hoitajille antaman rahan kaikille kuntien työntekijöille. Hallitus ei halua antaa enempää, koska edellistäkään luvattua apua ei käytetä kuten hallitus tarkoitti.Alkuperäinen kirjoittaja JoosepinÄiti:Alkuperäinen kirjoittaja siiri:Eikö jokaisella ole oikeus sanoa itsensä irti JOS työ ei ole sitä mitä haluaa tehdä. Miksi valtio ei tule yhtään vastaan palkkatoivomuksessa? (myös tehy) Miksi syyllistätte meitä SH kokoajan? Ei tämä meistäkään kivalta tunnu, MUTTA jotain on tehtävä...
aivan kyllähän osansa tästä sopasta saisi hallitus kantaa. olisi aika lunastaa lupaukset.
Taas jälleen kerran, lukekaa se mitä on luvattu ja kunnolla.
Nykyinen hallitus lupasi: KORKEASTI KOULUTETUILLE, MATALAPALKAISILLE, NAISVALTAISILLE ALOILLE ERITYISEN TASA-ARVOLISÄN!!!!!!!!!!!!
Hoitajat eivät valitettavasti (mun mielestä edes ole korkeasti koulutettuja ) mutta eivät suinkaan ole ainoita jolle luvattiin.
Yleinen palkankorotustaso on tänä vuonna ollut 8-9% ja tarjottu on 12% (tehyläisille jo 17% ) mutta kun ei kelpaa... Muistetaan sitten samalla että edellisten hallitusten aikaan palkat on nouseet noin 2%
Alkuperäinen kirjoittaja siiri:Eikö jokaisella ole oikeus sanoa itsensä irti JOS työ ei ole sitä mitä haluaa tehdä. Miksi valtio ei tule yhtään vastaan palkkatoivomuksessa? (myös tehy) Miksi syyllistätte meitä SH kokoajan? Ei tämä meistäkään kivalta tunnu, MUTTA jotain on tehtävä...
Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:MIKÄ ON KORKEASTI KOULUTETTU?Alkuperäinen kirjoittaja mä :Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Taas jälleen kerran, lukekaa se mitä on luvattu ja kunnolla.
Alkuperäinen kirjoittaja sh:olen opisk 6v. hoitoalaa ja AMK on korkeakoulu vaikka mitä sanoisitte! korkeastikoulutetut ei sitten tekisi tälläistä työtä, pitäisi ihmisiä hengissä jne... uskomatonta puhetta! tervetuloa hoitoon!
Alkuperäinen kirjoittaja höh:Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:Alkuperäinen kirjoittaja mä :Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Taas jälleen kerran, lukekaa se mitä on luvattu ja kunnolla.
Mä oon samaa mieltä. Sairaanhoitajat EIVÄT OLE KORKEASTI KOULUTETTUJA. Korkeakoulutus tulee yliopistoista.
Alkuperäinen kirjoittaja Ammu:Alkuperäinen kirjoittaja homelitoosa:tollo kysymys, mutta onhan yksityiset lääkäriasemat tämän irtisanoutumis jutun ulkopuolella? toki jonothan sinne yksityisille tulee heti jos irtisanoutumiset toteutuu.
Ammattiliitto on menossa lakkoon. Eli TEHYläinen hoitaja on lakossa kai oli
sitten millä puolella hyvänsä?
Alkuperäinen kirjoittaja höh:Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:MIKÄ ON KORKEASTI KOULUTETTU?Alkuperäinen kirjoittaja mä :Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Taas jälleen kerran, lukekaa se mitä on luvattu ja kunnolla.
no korkeasti koulutettu on ilmeisesti joidenkin mielestä VAAN yliopistotutkinto. mie luen ammattikorkean käyneet myös korkeasti koulutettuihin.
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Inhottavaa olla samaa mieltä koulutuksesta... :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja siiri:Eikö jokaisella ole oikeus sanoa itsensä irti JOS työ ei ole sitä mitä haluaa tehdä. Miksi valtio ei tule yhtään vastaan palkkatoivomuksessa? (myös tehy) Miksi syyllistätte meitä SH kokoajan? Ei tämä meistäkään kivalta tunnu, MUTTA jotain on tehtävä...
no ei teitä saatana nyt oo tässä ketjussa ollenkaan syyllistetty!!!! opettele lukemaan sillä ammattikorkeakoulutuksella!!! :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:[quote="hei"
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja höh:Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:Alkuperäinen kirjoittaja mä :Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Taas jälleen kerran, lukekaa se mitä on luvattu ja kunnolla.
Mä oon samaa mieltä. Sairaanhoitajat EIVÄT OLE KORKEASTI KOULUTETTUJA. Korkeakoulutus tulee yliopistoista.
hih, joooooooooooo, niinpä!
Alkuperäinen kirjoittaja sh:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja siiri:Eikö jokaisella ole oikeus sanoa itsensä irti JOS työ ei ole sitä mitä haluaa tehdä. Miksi valtio ei tule yhtään vastaan palkkatoivomuksessa? (myös tehy) Miksi syyllistätte meitä SH kokoajan? Ei tämä meistäkään kivalta tunnu, MUTTA jotain on tehtävä...
no ei teitä saatana nyt oo tässä ketjussa ollenkaan syyllistetty!!!! opettele lukemaan sillä ammattikorkeakoulutuksella!!! :kieh:
Tervetuloa hoitoon.... ja lue teksti uudestaan. Uskomattomia ihmisiä, mutta ei voi vaatia jos lusikalla on annettu.
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:sanoppa sitten että minkäslainen koulutus se ammattiKORKEAkoulutus oikein onkaan?
Alkuperäinen kirjoittaja homelitoosa:asian vierestä: siivoojat ei nyt kuulu tähän asiaan mitenkään, mutta sanon vaan että heidän palkassa olisi paljonkin parantamista. en missään nimessä vertaa siivoojia ja sairaanhoitajia toisiinsa. koulutus ja vastuu jne. täysin eri luokkaa. molemmat silti tärkeää työtä!
jos kaikki siivoojat menisivät lakkoon, tämä maa hukkuisi paskaan päivässä. vaikutukset näkyisivät niin nopeasti. en ymmärrä mikseivät siivoojat mene lakkoon ja paranna palkkaansa siten.