Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja avaa sateenvarjon valmiiksi:0
mutta tosissani olen. ja olen nainen.
Ja roikut kaksplussalla?
No täällä roikkuminen voi vahvistaa tuota toivomusta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja avaa sateenvarjon valmiiksi:0
Ja roikut kaksplussalla?
Alkuperäinen kirjoittaja rt:Alkuperäinen kirjoittaja MolliMelooni:7 poikaa ja yksi tyttö oli haaveissa silloin nuorena. Älkää kysykö miksi, en tiedä itsekään. 6-8 lasta olisin halunnut, mutta mun maho ruho päätti toisin.
IhanaMontako lasta sait?
Alkuperäinen kirjoittaja oot tymä:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja avaa sateenvarjon valmiiksi:0
Ja roikut kaksplussalla?
No täällä roikkuminen voi vahvistaa tuota toivomusta.
Alkuperäinen kirjoittaja rt:Eli tällainen gallub, mikä olis teille unelmien lapsilukumäärä ja lasten sukupuolet? Jos ei oteta huomioon nykyisiä lapsia, niin mistä haaveilitte lapsettomina? Halusitteko esim. kaksi lasta, tytön ja pojan? Vai kaksi tyttöä? Ja miten on, onko toive toteutunut kun lapsia on tullut?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pullava:Alkuperäinen kirjoittaja rt:Eli tällainen gallub, mikä olis teille unelmien lapsilukumäärä ja lasten sukupuolet? Jos ei oteta huomioon nykyisiä lapsia, niin mistä haaveilitte lapsettomina? Halusitteko esim. kaksi lasta, tytön ja pojan? Vai kaksi tyttöä? Ja miten on, onko toive toteutunut kun lapsia on tullut?![]()
4-5 lasta. Jos neljä lasta niin 2 poikaa ja 2 tyttöä, jos viisi niin 3 poikaa ja 2 tyttöä ja mielellään niin, että vanhin lapsi on poika. =) Tämä siis minun haaveeni, mies haaveilee kahdesta lapsesta, joista molemmat tyttöjä.
Vielä ei ole yhtään lasta.
mitä täällä palstalla sitten hillut,kun kerran ei lapsia. Eikä ne edes sinua kiinnosta?Alkuperäinen kirjoittaja avaa sateenvarjon valmiiksi:0