Tein elämäni suurimman virheen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä taas olen eri mieltä.
Minusta suhde ei lähde toimimaan jos ei aloiteta alusta. vedetään ensi haavat auki ja pöytä puhtaaksi. eli kerrotaan kaikki.
Ja sitten lähdetään rakentamaan suhdetta uudestaan ja pikkuhiljaa jos miehellä on siihen enään halua.

JOs se pettäminen jää sinne takaraivoon se kaivertaa kuilun teidän välille. Ei voi olla toiselle täysin avoin. eikä siksi päästää toista aivan lähelle

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja samaa mieltä pamppelssonin kanssa:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Mä todella, todella toivon että miehes saa tietää ja jättää sut. Sori vaan, mut myötätuntoa et heru ainakaan sulle.
Turha yrittää miestäs syyttää sun virheistäs.
Toivottavasti oli niin hyvä pano et sen takia kannatti vetää maton miehes jalkojen alta.

Säkö olet sitä mieltä ettei miehessä mitään vikaa, jos ei kerta tee suhteen eteen mitään?

Jättäis sitten miehensä reilusti. Ei se pettäminen ainakaan asioita paremmaks muuta!

Joskus se voi vasta herättää toiseen tilanteeseen, huomaa mitä on menettämässä. Ei osaa ennen sitä arvostaa kumppaniaan.

Veikkaanpa että kumppaninsa saa hereille myös vaikka jättäisikin kuksimatta miehensä kaverin kanssa..

jos sä oikeasti rakastat miestäs ja haluat elää hänen kanssaa niin annat myös hänelle mahdollisuuden päättää jatkosta ja kerrot. jos hän on halukas sinun kanssasi jatkamaan niin teette yhdessä töitä luottamuksen takaisin saamiseen ja sen eteen ettei moinen toistu. minusta on kamalaa että "huijataan" toinen elämään suhteessa missä luulee kaiken olevan hyvin.. mieti mieltä miehestäsi tuntuu jos ja kun petos selviää, vaikka vuosia myöhemmin. silloin sen lisäksi että olet pettänyt häntä, olet myös valehdellut hänelle kauan. ja voin kokemuksesta sanoa että sen kamalampaa ei ole.

Alkuperäinen kirjoittaja samaa mieltä pamppelssonin kanssa:
Mä todella, todella toivon että miehes saa tietää ja jättää sut. Sori vaan, mut myötätuntoa et heru ainakaan sulle.
Turha yrittää miestäs syyttää sun virheistäs.
Toivottavasti oli niin hyvä pano et sen takia kannatti vetää maton miehes jalkojen alta.

Säkö olet sitä mieltä ettei miehessä mitään vikaa, jos ei kerta tee suhteen eteen mitään?

Jättäis sitten miehensä reilusti. Ei se pettäminen ainakaan asioita paremmaks muuta!

Joskus se voi vasta herättää toiseen tilanteeseen, huomaa mitä on menettämässä. Ei osaa ennen sitä arvostaa kumppaniaan.

Veikkaanpa että kumppaninsa saa hereille myös vaikka jättäisikin kuksimatta miehensä kaverin kanssa..

ei niin tehokkaasti

Nyt alkaa kyl oikeest haiskahtamaan porvoolta koko juttu :laugh:

Peesaan..

Miksi kukaan haluis tulla tänne "kerskumaan" tai kuulemaan haukkuja kun kuitenkin itsekin tietää tehneensä väärin? Kannattaa miettiä että miten suu pannaan jos itselleen tehtäis samalla tavalla..

Alkuperäinen kirjoittaja Malla:
Nyt alkaa kyl oikeest haiskahtamaan porvoolta koko juttu :laugh:

Peesaan..

Miksi kukaan haluis tulla tänne "kerskumaan" tai kuulemaan haukkuja kun kuitenkin itsekin tietää tehneensä väärin? Kannattaa miettiä että miten suu pannaan jos itselleen tehtäis samalla tavalla..

Siksi koska "háen kohtalontovereita" muita naisia jotka ovat ajautunete vieraanmiehen syliin koska omalta ei saa mitä tarvitsee

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ja minulle on ihan sama jos joku palsta mamma minut tämän takia haukkuu. SIllä tämä on ihan miehen oma vika, mitäs on niin vitun juntti

ja sussa ei ole mitään vikaa etkä ole tehnyt mitään väärin. miks ihmeessä olet miehes kanssa jos olet hänestä tuota mieltä, selkeästi et rakasta häntä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ja minulle on ihan sama jos joku palsta mamma minut tämän takia haukkuu. SIllä tämä on ihan miehen oma vika, mitäs on niin vitun juntti

Minusta olisi ollut REILUINTA keskustella tai vähintäänkin sinun hänelle kertoa että olet nyt sellaisessa tilanteessa jossa olet heikoilla pettää. Ja jos noin pian ooit valmis uusimaan saman ja lankeamaan toisen (saman) miehen pauloihin niin lienee syytä erota miehestä ja molempien mietiä tahoillaan onko suhteella tulevaisuutta.
Kaikesta huolimatta, kaikkea hyvää!

minulla täsmälleen sama tilanne kuin ap:lla, tai siis oli.. piti jäädä yhteen kertaan. siitä alkoi vuoden mittainen suhde.. rakastuttiin miehen kaverin kanssa tosissaan.. lopulta kun selvis miehelle, oli se hirveän kova paikka.. meinas pettää mielenterveys,oli osastolla hetken ja sitten sairaslomalla, ja käyttää mielialalääkkeitä.
takana toki muutakin, oli alkoholisoitumassa ja väkivaltainen joskus.
tuloksena se,että kaduin,mies otti takaisin ja jätin tämän toisen... kaiken tein vain tyttäreni vuoksi,olisi tullut ikävävöimään isäänsä ihan liikaa jos oltaisiin erottu. nyt käymme perheterapeutilla ja jatkamme elämää. asia vaivaa minua jokaikinen päivä,tulee joka yö uniin... lyö peli poikki heti tai pilaat monta elämää :(

Alkuperäinen kirjoittaja sama tilanne:
minulla täsmälleen sama tilanne kuin ap:lla, tai siis oli.. piti jäädä yhteen kertaan. siitä alkoi vuoden mittainen suhde.. rakastuttiin miehen kaverin kanssa tosissaan.. lopulta kun selvis miehelle, oli se hirveän kova paikka.. meinas pettää mielenterveys,oli osastolla hetken ja sitten sairaslomalla, ja käyttää mielialalääkkeitä.
takana toki muutakin, oli alkoholisoitumassa ja väkivaltainen joskus.
tuloksena se,että kaduin,mies otti takaisin ja jätin tämän toisen... kaiken tein vain tyttäreni vuoksi,olisi tullut ikävävöimään isäänsä ihan liikaa jos oltaisiin erottu. nyt käymme perheterapeutilla ja jatkamme elämää. asia vaivaa minua jokaikinen päivä,tulee joka yö uniin... lyö peli poikki heti tai pilaat monta elämää :(

niin se valitettavasti tuppaa menemään. ei se ole kenellekään hyväksi tuollainen.. minä olen ollut taas tuolla toisella puolella. eli mieheni ja minun paras ystäväni olivat suhteessa selkäni takana.

niin se valitettavasti tuppaa menemään. ei se ole kenellekään hyväksi tuollainen.. minä olen ollut taas tuolla toisella puolella. eli mieheni ja minun paras ystäväni olivat suhteessa selkäni takana.[/quote]

niinpä.paska maku jää kaikille eikä mikään ole enää ennallaan. ihminen on tyhmä.

niin se valitettavasti tuppaa menemään. ei se ole kenellekään hyväksi tuollainen.. minä olen ollut taas tuolla toisella puolella. eli mieheni ja minun paras ystäväni olivat suhteessa selkäni takana.

niinpä.paska maku jää kaikille eikä mikään ole enää ennallaan. ihminen on tyhmä.[/quote]

aivan. noh minun ex-mies ja ex-ystävä ovat tätä nykyä naimisissa mut tiedänpähän ettei sielläkään päässä ole helppoa ollut ja luotto ei pelaa. pelkäävät kumpikin et toinen pettää.

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:

niinpä.paska maku jää kaikille eikä mikään ole enää ennallaan. ihminen on tyhmä.

aivan. noh minun ex-mies ja ex-ystävä ovat tätä nykyä naimisissa mut tiedänpähän ettei sielläkään päässä ole helppoa ollut ja luotto ei pelaa. pelkäävät kumpikin et toinen pettää.[/quote]

niin,vaikein mahdollinen tapa aloittaa suhde juuri noin, ja uusi suhde ei todellakaan kaipaa tuollaista taakkaa heti alkuunsa. olen pahoillani puolestasi, toivottavasti olet jo löytänyt arvoisesi miehen :) minä kadun tekoani lopun elämäni, mutta pakko tästä on vain mennä eteenpäin..

Yhteistyössä