Tein elämäni suurimman virheen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja sama tilanne:
niin,vaikein mahdollinen tapa aloittaa suhde juuri noin, ja uusi suhde ei todellakaan kaipaa tuollaista taakkaa heti alkuunsa. olen pahoillani puolestasi, toivottavasti olet jo löytänyt arvoisesi miehen :) minä kadun tekoani lopun elämäni, mutta pakko tästä on vain mennä eteenpäin..

en vielä. lopetin juuri kaksi vuotta kestäneet tapaamiset psykologin kanssa. mut tiedän et sellaisiakin ihmisiä on jotka eivät petä ja et mullekin on joku joka rakastaa oikeasti mua :D aika auttaa, mut valitettavasti ihan samanlaiseksi ihmiseksi ei tule kuin enen tätä kaikkea.

Ymmärrän tekosi, sillä itsekin kärsin siitä ettei mies huomioi, meillä ei ole ollut edes mitään seksielämää kohta vuoteen. Olen tapaillut erästä miestä, mutten pettänyt, vielä ainakaan...

no, tekoa en voi tuomita.. kun itsekkin niin tein.. :headwall: :headwall:
MUTTA jos meinaat liittoa jatkaa on miehellä oikeus tietää... jotta saa itse päättää haluaako jatkaa vai ei... toki voit jättää kertomatta kenen kanssa... ja kannattaakin...
eri asia kertomisen suhteen on jos päätyy eroon, silloin kertominen loukkaa turhaan... annat vain oman taakkasai hänen kannettavakseen..
koita pikaisesti päättää mitä haluat, koska nämä asiat tosissaan tuppaa räjähtämään päin naamaa... ja nyt puhun kokemuksesta... ihan tosissaan...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Aika pikaisesti kävi kiksauttamassa, jos ehditte puhua ja hässiä. Ehkä ollut edes kahta tuntia pois palstalta :|

Sinulla ei ilmeisesti ole nuo kellon ajat hallussa?

Ai. Siinä 13.40 ja 17.40 välissäkö sä sitten kävit tän puuhan toimittamassa? Anteeksi, olihan teillä sitten ihan ruhtinaallisesti aikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Aika pikaisesti kävi kiksauttamassa, jos ehditte puhua ja hässiä. Ehkä ollut edes kahta tuntia pois palstalta :|

18.27 kirjoitit ap, että kävit sortumassa taas. Sitä edellinen viestisi oli kirjoitettu 17.40

Kai se kiksautti sen edellisen tauon aikana, joka oli kokonaiset neljä tuntia. Aika hyvin sekin kuitenkin. Ellei sitten sen miehen kaveri tullut kotiin, tai asunut ihan naapurissa.

Alkuperäinen kirjoittaja viili:
jos rakastat miestäsi ja todella aiot ja haluat hänen kanssaan jatkaa JA kadut tekemääsi hirmuisesti, niin älä kerro miehellesi. Siitä seuraa vain se, että kaadat oman taakkasi miehen kannettavaksi. Et ikinä voi tietää miten mies reagoi - toisaalta hänellähän on täysi oikeus vaikka heittää sinut pihalle. Toisaalta jos hän haluaa jatkaa kanssasi, niin asia painaa häntäKIN lopun ikää. Jos pystyt jättämään pettämisen yhteen kertaan niin älä kerro. Toisesta kerrasta sinulla on sitten jo velvollisuus kertoa - jos et pystynyt muuttumaan.

Viisaita sanoja..

Ai. Siinä 13.40 ja 17.40 välissäkö sä sitten kävit tän puuhan toimittamassa? Anteeksi, olihan teillä sitten ihan ruhtinaallisesti aikaa.

Yhdyntään ei mene aikaa montaa tuntia, pikasillakin saa panetuksen pois. Ja pystyin olemaan poissa vain parituntia sillä sanoin miehelleni meneväni salille. Olimme miehen autossa.

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:

18.27 kirjoitit ap, että kävit sortumassa taas. Sitä edellinen viestisi oli kirjoitettu 17.40

Kai se kiksautti sen edellisen tauon aikana, joka oli kokonaiset neljä tuntia. Aika hyvin sekin kuitenkin. Ellei sitten sen miehen kaveri tullut kotiin, tai asunut ihan naapurissa.

Juurikin silloin.

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
säälittävää.

Itse olet säälittävä. Minä en juokse kallonkutistajalla. Jostain se on minunkin saatava ja himoni tyydytettävä.

minun ei tarvitse kuitenkaan tuhota muita ihmisiä munan himoissa. kallonkutistaja ja psykologi ei ole sitäpaitsi sama asia.

säälittävää.

Itse olet säälittävä. Minä en juokse kallonkutistajalla. Jostain se on minunkin saatava ja himoni tyydytettävä.

minun ei tarvitse kuitenkaan tuhota muita ihmisiä munan himoissa. kallonkutistaja ja psykologi ei ole sitäpaitsi sama asia.

nöppönen: älä välitä tuon idiootin sanoista, on uskomattoman fiksua käydä psykologilla ja hoitaa itseään ja asioitaan kuntoon niinkuin sinä teet. Tuo ap:n asenne on se tuhoisin "jos mua ei huomioida, mä kostan nussimalla sun kaveria ja samalla annan tyttärelleni oikein oivallisen lapsuuden jos jään kiinni".

Mut toivotaan et tää on tosiaan provo.

Alkuperäinen kirjoittaja Moona:
nöppönen: älä välitä tuon idiootin sanoista, on uskomattoman fiksua käydä psykologilla ja hoitaa itseään ja asioitaan kuntoon niinkuin sinä teet. Tuo ap:n asenne on se tuhoisin "jos mua ei huomioida, mä kostan nussimalla sun kaveria ja samalla annan tyttärelleni oikein oivallisen lapsuuden jos jään kiinni".

Mut toivotaan et tää on tosiaan provo.

kiitos. musta on vaan ihan kamalaa et ihmisiä ei yhtään kiinnosta mitä ne muille tekee.. kunhan vaan itselle on koko ajan kivaa.

Kyllä täytyy aika yksinkertainen ihminen olla jos on noin munan kipee et kelpuuttaa vaikka pikaset autossa :laugh: Kyllä se miehes kaveri sulle nauraa. Ei millään pahalla. Itsekin sanoit, että seksiä saat omaltakin mieheltä joten en nyt ihan ymmärrä. Toiset vaan on sellaisia, että menee siitä mistä aita on matalin. Onhan seksi uuden ihmisen kanssa aina kiihottavaa ja jännää, siihen ei tarvi panostaa samalla tavalla kun tutun kumppanin kanssa.

No et todellakaan kerro kun kerran tämä miehesi ystävä on myös samaa mieltä =) Tehtyä ei saa tekemättömäksi,nyt sun täytyy vain olla onnellinen siitä ihanasta hetkestä minkä sait viettää salaisen ihastuksesi kanssa ;)

Yhteistyössä