Tein jotai hyvin ovelaa ;)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja *N*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

*N*

Vieras
Epäilin miestäni pettämisestä, hän piti puhelimestaan liiankin hyvää huolta ja teki viikonloppu-reissuja kotipaikalleen ilman minua yms. ja oli hyvin poissaoleva henkisesti. Mies muuttui niin nopeasti että pakostakin epäilytti.

Eräs kaunis yö kun hän nukkui, otin hänen puhelimen ja ratsasin viestit ja numerot. Kuinkas ollakkaan, löytyi hempeä viesti: "" ikävä sua <3. Millon tulet taas? Koitin soittaa mutta et vastannut, sulla taitaa olla kiirettä. Soita kun pääset...""....ilmeisesti töistä mutta kun viestin saapumis aikaan olimme kotona.

Otin numeron talteen itselleni ja laitoin prepaid-liittymästä viestin numeroon: ""Numeroni on vaihtunut. Tämä numeroni on voimassa tästä hetkestä lähtien"" ja nimen jätin pois. Hetken kuluttua kyseltiin, kuka laittoi viestin, laitoin takaisin että saa arvata ja takasin tuli mieheni nimi...*muurrrhh*

...siitä sitten alkoi kuuma viestittely ja tälläkään hetkellä se nainen ei tiedä viestittelevänsä minun kanssa.

Nyt olen koukussa tähän viestittelyyn ja haudon kostoa..

Ongelma on, miten tämän voisi kostaa niin että se varmasti sattuu ja mieheni särkisi sydämmensä kunnolla???!!

Mitäs sitten, kun mies lähettää tälle typylle omasta puhelimestaan viestin? Koko juttu paljastuu (mutta älä sinä paljasta miehellesi, että tiedät asiasta mitään, anna heidän miettiä, kuka on niiden viestien takana). Sinun pitäisi äkkiä, kehitellä lopullinen isku.

lakkaat lähettämästä kuumia viestejä. Vaihdat viestit piikitteleviksi ja suorastaan sikamaisiksi.
Tai sitten lähetät viestin, että ""vaimo on saanut selville tämän tekstittelyn ja tietää puhelinnumerosi!"".
Ja sitten lähetät miehesi kännykkään prepaid-numerollasi viestin, että kyseisen naisen numero on muuttunut ja alat viestitellä miehesi kanssa!!

Nainen ei välttämättä edes tiedä, että miehesi seurustelee. Sitä paitsi eiköhän valinnan ole tehnyt mies, ei se paha toinen nainen. Musta on lapsellista aina syyttää jotain toista naista, ihan kuin se nyt viettelisi yksin täysin avuttoman mies reppanan synnin tielle. Kyllä se on mies, joka ratkaisut viime kädessä tekee ja mies, joka tekee väärin.

No, onhan tuo ovelaa, mutta en ymmärrä, miten jaksat tuhlata aikaa ja energiaa tuohon - puhumattakaan että käytät siihen omia rahojasi. Laittaisit miehesi tilille ja hoitaisit homman kuntoon kerralla, tavalla tai toisella. Sitten jatkat elämääsi itseksesi tai yritätte vielä yhdessä.

TYHMÄ tekaistu juttu!!

Jos miestasi ei kiinnostanut nainen sen vertaa, että olisi jaksanut laittaa hänelle viestin. Ihan omasta puhelimestaan siis!!!! Niin olisit antanut olla!

Jos on kiihkeä suhde niin kaipa se mieskin olisi laittanut viestiä naiselle tai soittanut, jos ei mitään kuulu!

Kaikenlaisia sitä täällä provoilee! Älä hoi!!

Tosi hyvä juttu. Toi idea aion lainata sinulta kun tuntuu että vaimoni pitää kiinni kännykästä liian tarkasti, aina mukana ja kurkkii sitä tiuhaan tahtiin Ja aina yöllä katselee/tekstaa yö-chatissa telkarista viinipullon kanssa vaikka kieltää että sekstailee jonkun kanssa. Kuten viimeksi tuli aamulla 07 aikoihin nukkumaan ja pienessä kännissä.... Omituinen käytös mun mielestä. Pitäisi nyt mennä ostamaan sellainen prepaid-liittymä ja lähettää hänelle viestin.

Oletko tullut ajatelleeksi, että ehkäpä nainen ei edes tiedä, että mies on aviossa.

On nääs kokemusta siitä, että mies 'ei muistakaan', että kotona onkin jo yksi nainen odottamassa.

Sitten sitä hämmästellään, että miten se nyt tässä hässäkässä pääsikin unohtumaan juu.

Itselleni nimittäin kävi tällainen tapaus. Ajattelinkin jo, että on liian hyvää onnea ollakseen totta. Niin että eihän se ollutkaan. Ehdittiin 'seurustella' pari kuukautta, mies näki jopa ystäviänikin ja vaikutti niin rakastuneelta. Teen paljon töitä, joten kanssani oli helppo 'seurustella'. En ollut koko ajan puhelimen äärellä ja omaa elämääkin miehen ohella löytyi, joten hänen taas oli helppo viettää kotielämää ilman sitä 'häiritsevää tyttöystävää'.

Sitten minulle tuli vaan outo olo, ettei kaikki nyt ole kohdallaan. Olen ennenkin seurustellut, joten aloin epäilemään miehen vilpittömyyttä. Alkoi nimittäin haihattelemaan yhteenmuuttamisesta, kihloista, lapsista, miten ihana olin ja paras nainen ikinä.

Heillepä sattui duunissa olemaan avec-kutsut rapujuhlille (kuulin niistä ilmeisen vahingossa) ja olin innoissani, kun tietysti oletin, että lähdemme juhliin yhdessä. Mies ei puhua pukahtanut koko juhlista mitään. Kun kyselin, oli yhtäkkiä vaivautunut ja sanoi menevänsä yksin. Olin ihan, että no onpas outoa. Selvisihän se, että 'avovaimo' oli avecina. Hahah.

Kyllä oli meillä kolmella naurussa pitelemistä. Joskus kyllä harmittaa, että jätin asiat siihen enkä lähtenyt 'koston' tielle. Mutta toisaalta olen myös ajatellut, että parempi, että pääsi paskasta eroon ja voi jättää homman taakse. Ilmeisesti mies on vielä avonsa kanssa. Naisparka! Luulen nimittäin, ettei mies ole ensimmäistä kertaa heilastellut muiden naisten kanssa ja syöttänyt pajunköyttä.

Jotenkin sitä tällaisen jälkeen katsoo itseään peiliin ja miettii, että mitä ihmettä minussa on vikana, kun järkevä, fiksu, sivistynyt, kaunis nainen haksahtaa tuollaiseen. Että miksen tajunnut jo heti ensi tapaamisesta, että joku on pielessä. Mutta kun itse pyrkii olemaan aina rehellinen, niin tuntui vain uskomattomalta, että joku voi ihan kirkkain silmin valehdella, tuosta noin vain, ilman tunnontuskia.

Onneksi usko ihmiseen ei sentään tämän tapauksen jälkeen ole tyystin kadonnut. Olen voinut puhua monien ystävieni kanssa aiheesta ja paras ystäväni onkin miespuolinen henkilö, jolta voin aina kysellä miesnäkökulmaa (!) asioihin. Hän on kyllä saanut minut vakuuttuneeksi, etteivät kaikki miehet ole tuollaisia ja noin voi käydä kelle tahansa.

Ihan hyvä, MUTTA...

Kuten joku sanoikin. Miehesi ei tarvitse laittaa kuin yksi viesti omasta numerostaan, niin et saa kostettua haluamallasi tavalla.

Voipa nainen jo nyt viestitellä numeroosi, jotta saisi selville sinun henkilöllisyytesi.

Jotta voit jatkaa juttua, sinun täytyisi saada selville, onko miehesi lähetellyt hänelle viestejä.

Jo miehesi ei ole lähetellyt hänelle viestejä, pääset taas peliin mukaan ja todellakin laitat myös miehelle viestiä, että naisen uusi numero on prepaid-liittymäsi. Sitten voit jo viritellä jotain, kun sinulla on ""ote"" molempiin ;)

Kerro meille, miten kävi !

Kiitos vinkistäsi, olisin muuten pilannut koko jutun. En ajatellut loppuun asti kun hermostuin.

Laitoin myös miehelleni viestin kun hän oli töissä (Numeroni muuttunut...) ja siihen ei tullut vastausta. Pelkäsin jo jääneeni kiinni.
Myöhemmin kotona, kun hän meni autotalliin, naputin jo hänelle uuden viestin prepaidistäni. Viestiin laitoin vähän pikkutuhmaakin (... sen sain tehdä hammasta purren, otti niin kovin sydämmelle ja raivostutti). Kun hän tullessaan kaivoi puhelimen taskusta ja luki viestin, ilme oli näkemisen arvoinen. Minä meinasin revetä liitoksistani!

Ukko lahti omien sanojensa mukaan sähläämään ja pah, sain juuri viestin prepaidiin ja se viesti oli sitä mitä olin kuvitellutkin. On kuulemma menossa taasen ensi viikonloppuna sinne. Katsotaan mitä minulle selittää.

Kertokaa nyt hyvät ihmiset mitä teen??
Vinkkejä hyvään kostoon..sen tulee olla suloinen ;)

Ja tiedoksi, tämä ei ole provo.

Naisetkin osaa olla kieroja.

Naisesta en vielä tiedä tietääkö hän minusta mutta vaikkei tiedäkkään, en aio sääliä. Olkoon hän sitten sijaiskärsijänä tässä jutussa.

Kännykkä on hyvä asia ja miehet yhtmiä,kun eivät osaa viestejä poistaa.
aikoinaan itsekin opiskelin miehen kännykästä näistä salarakkaista,oli peräti kaksi ja ero tuli,sitten aikaa myöten.

ne vasta tyhmiä on, kun ukkomiehille niitä tyhmiä viestejään lykkivät. Taivas, kuolisin häpeästä jos tietäisin että joku, esm. toisen puoliso jotain lähettämääni skeidaa lukisi. Ihmeen monia naisia ei tunnu haittaavan.

Taas varoituksen paikka!

Jos mies menee sinne viikonloppuna, selviää uusien puhelinnumeroiden ihme, takuuvarmasti!

Sinun täytyy siis junailla niin, että nainen ja miehesi eivät kohtaa ensi viikonloppuna... niin saat viikon lisää miettimisaikaa :)

Joko nainen sanoo miehelle, että on lähdössä pois paikkakunnalta, jolloin miehesi ei ehkä lähde sinne ensi viikonlopuksi ollenkaan.

Tai jos mies lähtee sinne kuitenkin, pyydä nainen sinun paikkakunnallesi. Mies lupaa hakea hänet vaikka asemalta tai muusta yleisestä paikasta. Jos et muuta keksi, niin sitten ""miehelle tulee jokun este"", eikä hän siis haekaan naista sieltä. Sitten mies selittelee ja lupaa seuraavasta viikonlopusta taivaallisen ja pahoittelee kiirellistä työhön liittyvää estettä... Onko pitkä välimatka eli jäisikö nainen paikkakunnallesi yöksi, ettei heillä olisi vaaraa törmätä toisiinsa ?

Tai sitten sinulle tulee kiire keksiä jotain muuta jo tämän viikon aikana?

Jotain kiinnostavaa risteilyä tai Pariisinmatkaa voisit ehdottaa. Molemmille tietenkin eri paikkaan, että eivät törmää odottaessaan toisiinsa, eikä kukaan tietenkään ilmaannu paikalle. Sitten voitkin molemmille ilmoittaa, että armas rakastaja/tar on löytänyt uuden, eikä seura enää maistu tai jotain muuta, mikä saa heidät olemaan ottamatta yhteyttä toisiinsa.

Oliko avio- vai avoliitto?

Myös sen mahdollista jatkumista voisit tässä vaiheessa jo miettiä.

Jos haluat ottaa riskin ja saada asian puheeksi, sano miehellesi, että olet saanut puhelun tuntemattomalta naiselta ja hän väittää miehelläsi olevan salarakas (numeroa et tietenkään tiedä, koska hän soitti niin ettei se näkynyt) sitten sopivasti yksityiskohtia, ettei voi kieltää kaikkea.

Jatkossa miehesi voi pelätä syrjähyppyjä ja tämä voi jäädä ainoaksi.

Tämä voi toimia myös silloin jos olet aikeissa jättää miehesi. Syrjähypyn vuoksi hän menetti sinut ja hän on taatusti tietoinen siitä.

Toivottavasti kumpikaan heistä ei lue tätä palstaa ;)

Jos saat hommattua vuokra-asunnon, niin yks kaunis päivä-kun miehesi on reissullaan- pakkaat kamasi ja lähdet. Siinä on äijällä ihmettelemistä;) Jätät viestin, että tiedät kaiken, ja onnellista elämää uuden akan kanssa, sulle riitti. Niin minä tekisin! Tai sitten häivyt ystävän/sukulaisen luo, pakkaat kamasi muuttolaatikoihin odottamaan tavaroiden ja omaisuuden jakoa. Äkkiä eroon siitä ryökäleestä, ja elämään omaa elämää! Elämä on rikasta sinkkunakin, jos ei halua toista samanlaista nurkkiin pyörimään. Turhaa muuta kostoa haudot, tuhlaat vaan omaa energiaasi.

Menet ojasta allikkoon! Et saa kostoasi! Rikot vain itsesi. Teet varsinaisen karhunpalveluksen, kun omalta osaltasi lyöt pökköä pesään ja lähetät pikkutuhmia viestejä!!

Oma neuvoni on, että heti poikki tuollaiset viritykset. Älä turhaan roikota miestä, pelleile ja anna miehen vertailla teitä ja romanssia rauhassa kasvattaa.

Jos haluat ""pitää"" miehen jos mies haluaa ylipäätään jäädä. Tee homma heti selväksi ja pistä moiselle piste. Laita mies heti valitsemaan, ennen kuin suhde kehittyy mahdollisesti todella vastuttamattomaksi ja mahdollisesti vakavaksi!

Laita miehelle viesti, että olet raskaana, aiot pitää lapsen ja haluat tietysti kunnon elatusmaksut(siis tämä toinen nainen), eiköhän luulisi säväyttävän.

Niinkuin joku jo sanoikin, pakkaa tavarasi ja häippäse, ilmoittamatta uutta osoitetta. Jos teillä on lapsia, niin lähde lomalle yksin ja jätä mies huolehtimaan kaikesta. Niinhän mieskin tekee näillä hupireissuillaan.

Kostaminen ja mitä teet tuntuu alussa hyvältä, mutta ikäväkyllä se ei toimi kauaa ja alkaa ahdistaa. Sitäpaitsi tuosta luulisi jäävän kiinni heti. Eivätköhän miehesi ja tämä nainen puhu puhelimessa ja tapaa? Sittenhän voivat sopia keskenään mitä sinulle lähetetään. Ja koston kierre senkun jatkuu ja kenelläkään ei ole hyvä olla.

Kiitoksia kaikista kannustuksista, varoituksista ja myötätunnosta ---<-<---@

Tämä pelleily jää tähän, en ole saanut öisin nukuttua ja viime yönä vielä vähemmän. Joku jo sanoi että revin itseni riekaleiksi tässä ja niin taitaa käydä.
Joskus se aikuistakin naista lapsettaa.

Vimeinen tempaus on että kutsun kummatkin ( ..siis mieheni kutsuu naisen ja nainen mieheni prepaidillä) ensi viikonlopuksi meidän paikkakunnalle ja yllätys, yllätys, olen minäkin paikalla. Katsotaan mitä heillä on minulle kerrottavaa.

Miestäni en enää takaisin halua. En voi elää noin kylmän ihmisen kanssa enää. Ja miettisin ikuisesti, pettääkö hän vai ei...

Mutta hyvät ystävät, raportoin asiasta ensi viikolla

Pitäkää minulle peukkuja että onnistuu!

Yhteistyössä