Tein jotai hyvin ovelaa ;)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja *N*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
voi herttin tähen sentään! eikö sulla ap ole muuta tekemistä ku leikkiä tollasta hemmetin kissa/hiiri leikkiä??!! aikuinen ihminen!! en yhtään ihmettele jos ukollas on salarakas!! hanki oma elämä ja tee jotain muuta ku tota ukkos kyttäämistä! taitaa sun onnettoman koko elämä olla kiinni tästä ukosta! anna sen jo olla rauhassa! jos on mennäkseen,anna mennä!! mitä enemmän kyttäät ja vahit sitä, sen kauemmaksi se sinusta menee. etkö tiedä että vangittu lintu häkissä kaipaa vapauteen!!!

Laita sille naiselle viesti jossa mainitset jotain itsestäsi, siis tyyliin vietänkin viikonlopun vaimon kanssa. Siitä saat selville tietääkö nainen että mies on varattu. Voithan alkaa laittaa jotain ""viilentäviä"" viestejä tyyliin: ""keskityn taas enemmän vaimon kanssa olemiseen"" tai naisen puolelta jotain että en ehdi näkemään viikonloppuna.

Tosi törkee äijä sulla. Toivottavasti keksit täydellisen koston. Miten ois et laittaisit sille naiselle viestin että nähdään jossain tietyssä paikassa, vaikka jossain ravintolassa. Miehellesi et kerro tästä mitään. Sitten viet miehen romanttiselle illalliselle kyseiseen ravintolaan siten että olette jo syömässä kun nainen saapuu paikalle? Nainen näkisi että miehellä on jo sinut ja teilläkin on mukavaa ja romanttista.

...ehkä nainen häipyisi sanaakaan sanomatta ja lähettäisi sinulle sitten kitkeriä viestejä, joihin voisit vastata että päätinkin yrittää vaimon kanssa uudestaan. :D

Lainatakseni sinua :
""taitaa sun onnettoman koko elämä olla kiinni tästä ukosta!""

ja niinkuin jo mainitsin:

""Miestäni en enää takaisin halua. En voi elää noin kylmän ihmisen kanssa enää. Ja miettisin ikuisesti, pettääkö hän vai ei...""

Siinä sulle provo vastaus!!

Lue keskustelut ennen kuin arvostelet!

....ja mulla ei ollut muuta mielessä kun kosto, kyttäämisestä on turha puhua. Mieheni on saanut mennä ja olla kuinka haluaa tähän ati ja tästä eteenpäin aivan varmasti!

Mielestäni olet fiksu ja noin selväjärkinen nainen ansaitsee kunnon, rehellisen miehen. Kosto on ihan hyvä näpäytys heille. Uskonkin ettei lempi samaan tapaan enää leisku kun jäävät kiinni. Pihalle vaan koko äijä. Tiedän että sinulla on vaikeaa ja kosto pitää sinut tällä hetkellä hengissä. Tuollaisia asioita en soisi kenellekään. Kenenkään sydämmellä ei saisi leikkiä, ja sitähän mies tekee, leikki sinun sydämmelläsi. Siihen verrattuna pieni jekkusi on pisara meressä.

Minä kostin kerran exälle. Leikki kanssani ja vakuutteli rakastavansa minua. Teki ohareita useamman kerran ja kun kuuli että seurustelen, alkoi taas piirittämään minua. Soitin ja sovin hänen kanssaan treffit. En koskaan saapunut perille ja kun lähetti viestejä miksen tullut paikalle, ilmoitin kylmästi että olin unohtanut kun oli parempaakin tekemistä. : )

Vai vielä pitäisi päästää miehesi noin vain, jotenkin kuvittelisin että myös tämä nainen tietää miehen olevan varattu, jos ei esimerkiksi edes pysty soittamaan tälle kuin silloin tällöin. Totta kai kostat tollaiselle lurjukselle ja tuo oli hyvä idea, mitä joku ehdotti niistä ""pariisinmatkoista"".

Tämän jälkeen heitä ukko pihalle ja todellakin syyksi se että sait selville mitä se oli tehnyt. Näin se tajuaa, että omalla tyhmyydellään on sinut menettänyt. Ala katselemaan kivaa asuntoa ja pikkuhiljaa suunnittelemaan muuttoa. Ja tee asioita mistä juuri sinä pidät ja ne tuottavat iloa. Hyvää jatkoa sinulle :)

No oletpas tehnyt asioista monimutkaisia. Minä olisi suoraan soittanut sille toiselle naiselle ja kysynyt mikä on homman nimi kun mun äijän puhelimesta löytyy tällaisia viestejä sulta.

(Toisaalta en olisi koskenut toisen puhelimeen vaan koittanut selvitää asian jotenkin muuten. Minäkään en halua että puhelimeeni kosketaan vaikkei siellä mitään salaisuuksia olekaan. Mutta tämä ei nyt kuulu tähän.)

Se toinen ei ole tehnyt sinua kohtaan mitää väärää, mielestäni on hölmöä kostaa hänelle. Voi olla, ettei edes tiedä olemassaolostasi ja vaikka tietäisi, syyllinen on joka tapauksessa miehesi. Jos hänkin on tullut petetyksi olisitte voineet yhdessä suunnitella jotain äijän pään menoksi ;-)

Kyllä minusta väärin tekee myös se joka tietää että toinen on varattu ja silti alkaa hänen kanssaan johonkin. Kyllä toisen suhdetta pitää kunnioittaa ja solidaarisuutta oman sukupuolen edustajia kohtaankin pitää löytyä. Ja selkärankaa oman paikan varmistamiseen vaatimalla toista eroamaan ennen kuin alkaa mihhinkään. Liian usein on varsinkin naisia, jotka vuosia uskoo miehen puheisiin erosta ja roikkuu toisena naisena. Kyllä sen verran pitää itseäänkin arvostaa ettei sellaiseen kohteluun suostu.

Alkuperäiselle iso hali. Kyllä sä vielä arvoisesi miehen löydät:) hyvähän se vaan on että paljastuu ajoissa todellinen luonne (ei lapsia tai muuta).

Mutta tässä tapauksessahan me emme tiedä, tietääkö miehen kotipaikkakunnalla asuva nainen, että miehellä on jo vaimo.

Mielestäni alkuperäisen toiminta ei ole ihan tervettä. Täytyy olla kyllä oudoilla aivoilla varustettu ihminen, joka tuollaiseen pystyy. Täytyy olla itsekin aika kylmäkiskoinen ihminen. Mielestäni tuo on järkyttävää.

Vaikka miten kosto olisi suloinen, niin mielestäni tuossa ei ole mitään suloista.

Ja täällä ihmiset seuraavat aivan kuin kyseessä olisi joku kauniiden ja rohkeiden juonen käänne.

Lopeta suhde, alkuperäinen, heti äläkä jatka tyhmää leikkiäsi. Kostoasi et tule saamaan, vain äärimmäisen pahan olon loppuelämäksesi. Mielestäni molemmat, mies että sinä, ansaitsette toisenne. Molemmat yhtä kylmäkiskoisen kieroja.

En ymmärrä miksi niin monet tuomitsevat kostamisen. Varsinkin kun (mielestäni) ap:n kosto ei ole mikään mauton tai liian raadollinen. Hieno näpäytys miehelle, joka luulee olevansa kovinkin fiksu ja ovela. Eli jos tosiaan ap meinaa tehdä niin että sopii kaksikolle treffit, jonne itsekin saapuu kertoakseen miehelle seurustelusuhteen lopusta, niin siinä ei ole mitään ylitsepääsemätöntä miehelle, eikä kolmannelle osapuolellekaan. Ainoastaan ylpeys saa kolauksen. Jos kerta mies on ollut kiero, miksei ap voisi maistattaa miehellä hänen omaa lääkettään?

Älä välitä noista marisijoista vaan tee niinkuin ajattelit jo aikaisemmin tehdä. Pieni opetus on mielestäni paikallaan, kunhan muistat koston saatuasi jatkaa elämää onnellisena ja ilman petturimiestäsi. Se tulee olemaan se todellinen kosto, varsinkin jos miehesi joskus vinkuu sinulle että ""haluan sinut takaisin"". Onnea vaan sinulle uuden elämän aloittamiseen.

Kai täällä voi kertoa oman mielipiteensä. Yhtä samanlainen oikeus on olla eri mieltä kuin samaa mieltä koston suloudesta.

Minun mielestäni ei ole vain mitään järkeä tuhlata energiaa moiseen typeryyteen. Itse olisin selvittänyt asian puhumalla/riitelemällä ja sitten pakannut kimpsuni ja häipynyt. Ja turha sanoa, ettei mies tunnusta kuitenkaan. Sitten ei tunnusta. Mutta eiköhän matkalaukkujen kanssa ulko-ovella seisova kumppani ole aika vahva todiste siitä, että eroamisen tiellä ollaan. Että parempi sitten puhua suu puhtaaksi, kun ero kumminkin on edessä.

Mutta jokainen hoitakoon suhteensa niinkuin tykkää. Minulla ei kyllä olisi riittänyt omaatuntoa moiseen - huolimatta siitä, että toinen on paska, pitääkö itse olla.

Mutta kuten sanottua - minä olisin hoitanut asian toisin. Enkä myöskään ole koira.

Outoa porukkaa täällä. Kaikki ovat jo todettuja syyllisiksi, osan mielestä vähiten syytön on varatun kanssa seurusteleva nainen.

Ap, voimia sinulle. Sinä osoitat juuri nyt miten häpeämättömiä ihmiset voivat olla. Tämä aika on sinulle se aika, jolloin sinä teet päätöksen voitko jatkaa suhdettasi mieheen. Jos petturi jää nopeasti kiinni ja katuu tekoaan, niin yhteiseloa voi harkita, mutta pitkäaikaista valehtelemista ja pettämistä ei voi helposti unohtaa. Vaikka todennäköisesti tämä on miehelle vain leikkiä ja hän haluaa kotiisi takaisin.

Eipä tarvitse epäillä mitään. Ja muista, että sinä et tehnyt mitään väärää. Käräytä heidät. Häpeävät silmät päästään, kun huomaavat miten tyhmiä ovat olleet.

Ovatko ap:n mies ja toinen nainen mykkiä, kun kommunikoivat vain tekstareilla? Luulisi heidän soittelevankin, jolloin tämäkin sotku selviäisi sekunnissa. Ei tätä usko erkkikään!

Samoja asioita minäkin olen miettinyt. Näköjään keskustelevat tekstrin välityksellä....ja pikkuhiljaa soppa on valmis...ja se palaa pohjaan. Miksi ihmeessä hoidetaan asia noin että hankitaa joku prepaid-liittymä ja lähetellään tekstareita suuntaan ja toiseen, ainoana tavoitteena saada mies kiinni! Eikös olisi helpompaa istua alas pöydään ääreen ja keskutella ongelmasta. Nythän se on kuin lumipalloeffekkti nimittäin ongelmat vaan kasvaa ja kasvaa....

Eihän tässä enää mitään ongelmaa ole, joka pitäisi selvittää istumalla pöydän ääreen! Mies on pettänyt, eikä ap halua jatkaa suhdetta, vaan tahtoo hyvästeiksi näpäyttää miestään.

Kosto on aivan oikeutettu. Ketäänhän ei oikeasti satu. Eri asia olisi, jos ap olisi palkannut pari körilästä antamaan fyysisen opetuksen pettureille tai tuhonnut heidän omaisuuttaan.

Ap voisi hankkia itselleen komean kavaljeerin ja sopia romanttisen illanvieton samaan paikkaan johon järjestää myös petturiparin. Siinäpä mies saisi sitten kaksin verroin luimistella, omaa petturuuttaan ja myös vaimonsa.

Onhan olemassa ongelma muuten ap ei olisi tänne kirjoittanut! Typerä on lähettää viestejä ja yrittää saada mies kiinni. Halvempi vaihtoehto on kyllä puhuminen asiat kuntoon. Hän voi ihan hyvin sanoa miehelle että nyt tämä peli on loppu ja hän haluaa erota. Miksi pitkittää asia? Kun se ero on sitten päätetty niin mihin hän tarvitsee enää sen tiedon onko hänen miehensä pettänyt tai ei. Sehän on sitten mennyttä asiaa! Mitä tässä maailmassa tulisi jos me vaan lähetämme tekstareita… Huono idea! Kosto ei ole aina paras ratkaisu koska ap polttaa itteensä ihan rikki. Onko siinä mitään ideaa? Se on sitten ap:n oma asia miten hän sitten jatkossa tekee ja jos hankkii itsellesi rakastaja ym.

Pitää tarkentaa että nainen ei voi olla tietämättä meidän suhteesta koska olemme samasta ystäväpiiristä. Epäilykselleni antoi siivet ensin hyvä ystäväni vihjailemalla pidemmän aikaa ""salarakkaasta""...

En halua miestä takaisin enää, laitoin asuntopaperit jo valmiiksi ja aion jatkaa elämääni toivottavasti onnellisena tämän kaiken jälkeen.

Ja niille ketkä olisivat vain puhuneet asiat suoraan, se olisi teidän tapa....

....minä haluan vähän näpäyttää!

Ehdin jo epäröimään viikonlopun suunnitelmia mutta minulla onkin yllättäen monta ystävää tukenani ja kaikki ovat tässä mukana täysillä. Siis kosto on entistä suloisempi.

Sitä en ymmärrä, kuinka voin olla näin rauhallinen. Olenkohan koskaan rakastanutkaan tätä miestä niin kuin pitäisi rakastaa...

Kaipa ne silmät avautuvat, vaikka kuinka rakastaa, kun toinen käyttäytyy noin törkeesti (samasta ystäväpiiristä oleva nainen).

Mun mielestä näpäytys on myös osoitus siitä, ettei alennu olemaan toisen kynnysmattona, vaan antaa takaisin sitä mitä mies tilaa.

Joskus aikojen kuluttua, saat vielä monet hyvät naurut tästä episodista ja mies on ansionsa mukaan nolattu pitkaksi aikaa.

""sinalle: Kai täällä voi kertoa oman mielipiteensä. Yhtä samanlainen oikeus on olla eri mieltä kuin samaa mieltä koston suloudesta.""

Totta kai saa sanoa mielipiteensä, sitä varten tämä foorumi on olemassa. Ja edellinen kirjoitukseni on MINUN mielipiteeni. Eli en ymmärrä miksi jotkut on kostamista vastaan. Mielestäni on upeaa että ap on päättänyt lyödä miehen omassa pelissään. Itse olen ehkä hieman melodramaattinen ihminen kun ajattelen että olisi todella tylsää vaan sanoa että ""luin sun viestit ja tiedän kaiken"". Todennäköisesti tämä ns. kosto saa miehen muistamaan vähän paremmin tämän tapahtuman elämässään, sillä ei ole kiva tunne tuntea itsensä petkutetuksi. Mutta kuten sanoin, ymmärrän kyllä että olet eri mieltä. On se hyvä että kaikki ihmiset eivät ole samanlaisia. Hauskaa päivänjatkoa sinulle! =)

Pitkästä aikaa ketju, johon jäin koukkuun totaalisesti. Älä missään nimessä jätä kertomatta, miten kävi, äläkä missään nimessä peru hommaa.

Tämä on parasta, mitä kukaan on hetkeen aikaan keksinyt pettäjämiehelle ja sen salarakkaalle.

Sattuneista syystä tulin katsomaan tätä palstaa. Jotenkin tuntuu tutulta nuo tekstiviestit ja koko tämä keskustelua, nimittäin viime aikoina minulle on tullut kummallisia viestejä. Ihmettelen että oletko sinä *N* vaimoni??? Lukenut näitä hyvin tarkkaan ja tuntuu kun sinä puhut minusta! Tuskin maailma voi olla näin pieni...

hiihaa, hyvä sinä!! :)
minulla melkein samanlainen kokemus. mies, jota tapailin ja jonka kanssa oli sopimus, että keskitytään meihin kahteen, tarttui yhdellä deittipalstalla hyvän ystäväni ilmoitukseen. ystäväni oli tarkkana ja ilmoitti, että taitaa olla miehellä likaiset jauhot pusseissa. siitä alkoi muutaman viikon kestänyt kyykytys, jossa vedätettiin kyseistä miestä ihan kympillä. niin se on, joskus aikuistakin naista lapsettaa, mutta hauskaa oli =)

Sen takia on paljon parempi että oma salarakas on toisessa paikkakunnalla hyvin kaukana. Kukaan ei tiedä ja kukaan ei huomaa mitään. Työmerkeissä liikun laidasta laitaan ja nähdään tosi usein. Turha leikkiä kännykällä koska silloin voi jäädä kiinni jos joku tarkistaa sitä.

Yhteistyössä