Tein jotai hyvin ovelaa ;)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja *N*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei ole ihme, että ukot hankkivat salarakkaita kun on tollasia akkoja kotona. Mitä asiaa kenelläkään on tonkia toisen puhelinta, taskuja, lompakkoa? Kenet se tekee onnelliseksi? Ja tollanen kostaminen on ihan sairasta. Hirveä määrä energiaa menee aivan turhaan. Mies menee just silloin kun menee ja tekee just sitä mitä haluaa. Kaikki akkojen konstit ovat aivan turhia. Senkin ajan voisi käyttää omaan itseensä ja hankkia ihan ikioma elämä!

Näin on. Mitä enemmän tunkii ja tutkii ja miehelle laittaa rajoja niin en yhtään ihmettelee ettei mies on lähtenyt aikaisemmin, tai pistänyt nainen aikoja sitten pihalle! Miksi sellainen vaivaa ja tosi paljon energiaa ihan hukkaan. Ap:llä olisi syytä get a life! Mutta voihan se olla näinkin että joskus harmaassa tulevaisuudessa niin ap jotuu samaan rumbaan kun seuravaa mies astuu kuvioihin että hän alkaa tutkia naisen puhelinta, taskuja ja vaikka mitä..... Silloin hän saa tuntea minkälainen fiilis on. Toivottavsti hän ei joudu tällaiseen tilanteeseen itse.

Hei vaan!

Nyt on uusi asunto, mikä kyllä aika vinksin vonksin. Kalustekauppaan lähdettävä joku päivä. Tämä autio asunto kuvaa hyvin sitä miten voi olla tyhjä olo minullakin, vaikkakin hyvin rento ja tavallaan helpottunut.

Mieheni soittelee ja olemme asioista jutelleet mutta ei hän ole sitä naista edes jättänyt rauhaan vaikka niin minulle väittää.

Nainen jätti mieheni myös (..kuulopuheita), ei kai enää viehättänyt kun oli vapaata riistaa.

Mutta nyt on se hetki kun nautin kaikesta mitä olen tehnyt ja mitä olen elämälleni saanut aikaan.

Kaduta ei yhtään!

Etää te petolliset miehet, olkaa varuillanne. Naiset osaavat myös!

Hyvää joulun odotusta =) ja muistakaa olla kiltteinä, näin joulun aikaan ""tontut"" on liikkeellä x)

Oletko nyt sitten tyytyväinen kun ratsasit miehen puhelein? Sait ilmeisesti tyydytyksen ja voit hyvällä omatunnolla katsoa ittes peiliin. Taidat sun viestit että sydän olla kohta ihan solmussa... Et sää mitän voita vaikka haluat kostoa, reaktiot ovat aivan toisinpäin, ja sinä itse kärist loppujen lopuksi...

Hei, onneksi olkoon sinulle! Nyt yritä nauttia omasta rauhasta ja keskity siihen hyvään oloon joka palaa kyllä, kun ei enää tarvitse katkeruutta kärsitä tekstiviestejä lukiessa, sydämen käpristellessä. Ikävä varmasti tulee välillä ja pelko, miten yksin sitä onkaan. Mutta muista, että aina on mahdollisuus löytää mies, joka sinua todella kunnioittaa.
Sitä odotellessa oma elämä kuntoon, vihdoin voit hankkia millaiset sisustukset itse haluat, järjestää kaiken oman tahtosi mukaan, mennä ja tulla, syödä milloin ja mitä tykkää. Nauti! Niin minäkin tein, vaikka välillä mieli oli maassakin toki.

siis että jos kyselet mieheltäs hänen menoja, nuuskit ja epäilet niin hän laittaa sinut pihalle???? Eihän se silloin ole edes YHTÄÄN rakastanut jos on heti lemppaamassa. kyl miesten pitäis pystyä kertoon ""jutuistaan"" ilman naisten tivaamista. ja sitten kun miehet kuitenkin pettää hyvä puolustus on tää naisen kyttääminen, NO KUN SE TEKI NII EIKÄ LUOTA HEITIN PIHALLE......""

Yhteistyössä