Tein sen sitten ekan kerran elämässäni....(ruokaostoksista)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Xxxxx"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
X

"Xxxxx"

Vieras
Ostin kaupasta nugetteja. Mä en siis ymmärrä niiden päälle mitään mut josko noille pienille influenssapotilaille maistuis.

Onkohan muuta mitä en ole vileä koskaan tehnyt..... Hmmm. Kerran olen jo ostanut niitä valmiita mausteseoksia lihapulliin. Oli aika hyviä, myönnän.

Kauan kesti myös että valmista juustoraastetta aloin ostamaan. Ja siivutettuja leikkeleitä vastustin pitkään, manguin lihatiskejä takaisin varmaan pari vuotta. Muistaako kukaan koska lihatiskit (siis joka kaupasta) loppui ja siivutettujen makkaroiden suosio alkoi?

Valmista vihersalaattia en ole koskaan vielä kaupasta ostanut.

[QUOTE="Xxxx";25729701]Onko sellaisiakin?.?????[/QUOTE]

Kerran sellaisiin törmäsin perunoita ostaessa ja kyllä nauratti. Vaikka olen onneton ruuanlaittaja, edes minä en koe tarvetta ostaa valmiiksi folioituja uuniperunoita :D

ton kanamuna ja kaakao jutun ymmärtäisin jos olis vaikka menossa retkelle/mökille.Tosin ne voi tehdä itse kotonakin valmiiksi,rikkoa munat johonkin kippoon(eivätpähän rikkoonnu matkalla) ja laittaa kaakaon vaikka pieneen limsapulloon.

Valmiita puuroannoksia ihmettelin, kunnes huomasin kuinka moni vanhus ostaa niitä. Varmaan siinä puolustavat paikkaansa.

oli just tänään töissä mummojen kanssa puhetta että miten ne valmiit puuroannokset on käteviä jos haluaa esim. riisipuuroa kun ei yhdelle ihmiselle kehtaa alkaa keittämään sitä. kuulostivat joka sunnuntai syövän aamupuurona valmista puuroa=) joten niille on oikeasti tarvetta.

Tässä joku aika sitten muistelin sitä mainosta, missä pari lasta oli jossain museossa ihmettelemässä veistä ja siinä ihmettelivät että ennen on jouduttu itse viipaloimaan leipä. Silloin kun se mainos pyöri niin kyllähän se huvitti, valmiiksi viipaloituja leipiä :D Että onpa hankalaa itse leikata sitä leipää..

Ja niin sitä vaan meilläkin on nykyisin kaikki leivät valmiiksi viipaloitu, en edes muista milloin olisi ollut sellaista leipää mikä olisi pitänyt itse leikata.

Chicken%20Nuggets%20Are%20Made%20From%20This%20Pink%20Goop.jpeg