Tein sitte valituksen neuvolatädistä ja tuli aika pitkä sepostus! Mitä ootte mieltä tästä?

hyvin olet osannut asiasta antaa palautetta, erittäin hyvin kirjoitettu. Itselläni ei vain olisi ollut sinun kärsivällisyyttä, vaihdoin kerrasta meidän terkan. Tai olin itse käynyt uudella terkalla pari kertaa ja kun poikaani kohteli miten kohteli laitoin eukon vaihtoon. Jokaisella on oikeus vaihtaa lääkäri ja terkka ja teidän tapauksessa vielä erittäin pätevillä syillä. Minun syyni oli niin pienet teidän tapaukseen verraten, kenenkään terveys ei missään vaiheessa vaarantunut. Oli sellainen henkilökemia juttu meillä, ei vain toiminut. Mutta teillähän on täysin epäpätevä terkka, eikä se lääkärikään raskauden aikana ollut kyllä asiallinen.

Hyvä kun laitoit menemään, olisit voinut laittaa lisäksi terveysministeriöön menemään kopion, niin tulis kunnon haloo ja tapaus taatusti tutkittaisiin kunnolla.

Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:
Alkuperäinen kirjoittaja J:
Virkaatekevästä ihmisestä saa kirjoittaa nimellä. Tämä on tarkistettu tieto. Itse käyttäsin oikeaa nimeä ja oikeaa kaupunkia/paikkakuntaa. Auttaisin tällätavoin tulevia äitejä, jotka saattavat sokeasti uskoa virkaatekevään terveydenhoitajaan.

Mutta joillekin on samantekevää muitten kohtalo

Siis onhan tossa paikat ihan oikein. Mä en nyt ehkä ymmärrä sua? Mä en koe asialliseks ruveta ketään nimellä netissä mustamaalaamaan, ku kyseessä on kuitenki vaan mun objektiivinen kokemus.

Eiköhän se kuitenkin ole sinun subjektiivinen kokemuksesi? Ei aivan objektiivinen kuitenkaan, kun kyse on sinun kokemuksistasi herkkänä aikana, vai mitä?

Meillä on samanlainen täti eikä ole ensimmäinen johon olen törmännyt. Ei pitäisi välittää ko. tätien sanoista mutta kyllä se silti pahalta tuntuu kun on juuri plussannut, soittaa innoissaan neuvolaan ekaa aikaa ja täti kysyy että joko tällä viikolla pääsisit aborttiin :(

Yhteistyössä