Tein sitte valituksen neuvolatädistä ja tuli aika pitkä sepostus! Mitä ootte mieltä tästä?

Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:
Alkuperäinen kirjoittaja tuokio:
Nyt alkoi porvoolaisena hermostuttamaan. Ensimmäinen neuvolakäynti on edessä tiistaina.

Ei ne kaikki varmaan tollasia oo! :hug: Ja onnea! :flower:

Joo... Pitää toivoa, että on parempi onni. S.T.:lle olen tosin menossa.

Ja ehkä palautteesi saa jotain konkreettista aikaiseksi :)

Alkuperäinen kirjoittaja J:
Virkaatekevästä ihmisestä saa kirjoittaa nimellä. Tämä on tarkistettu tieto. Itse käyttäsin oikeaa nimeä ja oikeaa kaupunkia/paikkakuntaa. Auttaisin tällätavoin tulevia äitejä, jotka saattavat sokeasti uskoa virkaatekevään terveydenhoitajaan.

Mutta joillekin on samantekevää muitten kohtalo

Siis onhan tossa paikat ihan oikein. Mä en nyt ehkä ymmärrä sua? Mä en koe asialliseks ruveta ketään nimellä netissä mustamaalaamaan, ku kyseessä on kuitenki vaan mun objektiivinen kokemus.

Nyt alkoi porvoolaisena hermostuttamaan. Ensimmäinen neuvolakäynti on edessä tiistaina.

Kannattaa vaihtaa, jos tuntuu, ettei homma suju. Myöhästä mulla, mut ei sulla! Ei ollu raskauden aikana kiva siellä käydä. Mut ehkä teillä menee henkilökemiat paremmin yksiin. :)

Siis onko tuo tarkka kopio? Sisältö ihan ok, mutta korjaa kirjoitusvirheet ja esim. Kätilöopisto isolla alkukirjaimella, sijainen ei siainen jne, lisäksi kappalejako.

Kannattaa vaihtaa, jos tuntuu, ettei homma suju. Myöhästä mulla, mut ei sulla! Ei ollu raskauden aikana kiva siellä käydä. Mut ehkä teillä menee henkilökemiat paremmin yksiin. :)

Toikin on kyllä totta, että paljon on henkilökemioistakin kiinni. Ja oon kyllä aika valmistautunutkin kaikenlaiseen kovisteluun. Kun on nuori ja ylipainoinen ja mitähän vielä.

No, pitää yrittää mennä avoimin mielin.

Alkuperäinen kirjoittaja ööö:
Siis onko tuo tarkka kopio? Sisältö ihan ok, mutta korjaa kirjoitusvirheet ja esim. Kätilöopisto isolla alkukirjaimella, sijainen ei siainen jne, lisäksi kappalejako.

Siis on tarkka kopio mun mailista, mut meni vielä oikoluvun läpi toisessa osotteessa. Mulla on vaan hotmail, mut käytin sen mun faijan mailissa, jossa on oikoluku (vaimikäsenytoli). Ja mulla on lievä lukihäiriö, ni on aika työlästä kirjottaa ja lukea pitkiä juttuja... Kiitos kuitenki!

Toikin on kyllä totta, että paljon on henkilökemioistakin kiinni. Ja oon kyllä aika valmistautunutkin kaikenlaiseen kovisteluun. Kun on nuori ja ylipainoinen ja mitähän vielä.

No, pitää yrittää mennä avoimin mielin.

kuten sanottu meillä on taitaa olla tämä sama eikä mitään valittamista ainakaan mulla

Tosi hurja täti. Teet oikein, et vain itseäsi vaan myös niitä muita nykyisiä ja tulevia neuvolan asiakkaita kohtaan, jos teet valituksen.

Sinulla on oikeus myös pyytää terveydenhoitajan vaihtoa (tämän voi tehdä sen kummemmin perustelemattakin jos tahtoo).

todella hyvä, että antaa palautetta. Liian moni päätyy valittamaan näistä tapauksista vaan miehelle ja ystäville. Jos ei kritiikkiä tule, niin mikään ei muutu. Toivottavasti vauvasi voi jo paremmin.

Itselleni sattui ekalla kerralla tosi tylyn viilee täti joka oli ihan hirveä soitin hänen esimiehelleen ja kerroin sain vaihtaa hoitajaa tosin ennekuin ehdin uudella käymään kertaakaan jouiduin kaavintaan(tuulimuna).

Huh mikä juttu. Oikeastaan ihmettelen enää, miten olet jaksanut noinkin kauan katsella tuollaista neuvolantätiä. Itse olisin varmaan hankkiutunut jonnekin muualle hoidettavaksi jo paljon aiemmin. Mutta hyvä, että nyt teet asiallisen valituksen.

Ymmärrän, että valitat. Se on sinun oikeus ja oikeastaan velvollisuutesi. En vain ymmärrä, miksi teet valituksen vasta nyt??? Terveydenhoitajan ammattitaidottomuus tuli selvästi näkyviin jo aikaisemmin, joten mielestäni sinun olisi pitänyt valittaa heti.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ymmärrän, että valitat. Se on sinun oikeus ja oikeastaan velvollisuutesi. En vain ymmärrä, miksi teet valituksen vasta nyt??? Terveydenhoitajan ammattitaidottomuus tuli selvästi näkyviin jo aikaisemmin, joten mielestäni sinun olisi pitänyt valittaa heti.

En tiedä itekkää! Jotenki vasta nyt ku ite luin ton läpi, rupes mullekki aukeemaan, kuika pimee se on...

Yhteistyössä