Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:Alkuperäinen kirjoittaja tuokio:Nyt alkoi porvoolaisena hermostuttamaan. Ensimmäinen neuvolakäynti on edessä tiistaina.
Ei ne kaikki varmaan tollasia oo! :hug: Ja onnea! :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja J:Virkaatekevästä ihmisestä saa kirjoittaa nimellä. Tämä on tarkistettu tieto. Itse käyttäsin oikeaa nimeä ja oikeaa kaupunkia/paikkakuntaa. Auttaisin tällätavoin tulevia äitejä, jotka saattavat sokeasti uskoa virkaatekevään terveydenhoitajaan.
Mutta joillekin on samantekevää muitten kohtalo
Alkuperäinen kirjoittaja tuokio:Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:Alkuperäinen kirjoittaja tuokio:Nyt alkoi porvoolaisena hermostuttamaan. Ensimmäinen neuvolakäynti on edessä tiistaina.
Joo... Pitää toivoa, että on parempi onni. S.T.:lle olen tosin menossa.
Ja ehkä palautteesi saa jotain konkreettista aikaiseksi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja J:Kuten sanoin, kaikille ei ole tärkeää ennaltaehkäisyt.. Täällä lietsot pelkoa paikkakunnalle ja jätät arvailujen pariin, kuka on ollu kyseessä
Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:Alkuperäinen kirjoittaja tuokio:Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:Alkuperäinen kirjoittaja tuokio:Nyt alkoi porvoolaisena hermostuttamaan. Ensimmäinen neuvolakäynti on edessä tiistaina.
Kannattaa vaihtaa, jos tuntuu, ettei homma suju. Myöhästä mulla, mut ei sulla! Ei ollu raskauden aikana kiva siellä käydä. Mut ehkä teillä menee henkilökemiat paremmin yksiin.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ööö:Siis onko tuo tarkka kopio? Sisältö ihan ok, mutta korjaa kirjoitusvirheet ja esim. Kätilöopisto isolla alkukirjaimella, sijainen ei siainen jne, lisäksi kappalejako.
Alkuperäinen kirjoittaja tuokio:Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:Alkuperäinen kirjoittaja tuokio:Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:Alkuperäinen kirjoittaja tuokio:Nyt alkoi porvoolaisena hermostuttamaan. Ensimmäinen neuvolakäynti on edessä tiistaina.
Kannattaa vaihtaa, jos tuntuu, ettei homma suju. Myöhästä mulla, mut ei sulla! Ei ollu raskauden aikana kiva siellä käydä. Mut ehkä teillä menee henkilökemiat paremmin yksiin.![]()
Toikin on kyllä totta, että paljon on henkilökemioistakin kiinni. Ja oon kyllä aika valmistautunutkin kaikenlaiseen kovisteluun. Kun on nuori ja ylipainoinen ja mitähän vielä.
No, pitää yrittää mennä avoimin mielin.
Alkuperäinen kirjoittaja pt:kuten sanottu meillä on taitaa olla tämä sama eikä mitään valittamista ainakaan mulla
Alkuperäinen kirjoittaja siis:todella hyvä, että antaa palautetta. Liian moni päätyy valittamaan näistä tapauksista vaan miehelle ja ystäville. Jos ei kritiikkiä tule, niin mikään ei muutu. Toivottavasti vauvasi voi jo paremmin.
Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:Alkuperäinen kirjoittaja pt:kuten sanottu meillä on taitaa olla tämä sama eikä mitään valittamista ainakaan mulla
Tuli mieleen, että mistä tunnistit?
Alkuperäinen kirjoittaja tuokio:Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:Alkuperäinen kirjoittaja tuokio:Nyt alkoi porvoolaisena hermostuttamaan. Ensimmäinen neuvolakäynti on edessä tiistaina.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:No johan on neuvolantäti. Ihan aiheesta teet valituksen.
Näin on!!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ymmärrän, että valitat. Se on sinun oikeus ja oikeastaan velvollisuutesi. En vain ymmärrä, miksi teet valituksen vasta nyt??? Terveydenhoitajan ammattitaidottomuus tuli selvästi näkyviin jo aikaisemmin, joten mielestäni sinun olisi pitänyt valittaa heti.