Tein sitten uus nimimerkki!:D Moikka kaikille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Savanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="bimbo";23217122]Savanna kiltti, meillä on jo Tuksu. Yksi prinsessa riittää palstalla ruodittavaksi :)[/QUOTE]

jaaa:D no en mä prinsessa ole mut varma ennen häitä puhun paljon palstalla ja toivottavasti että joku hää edes saan aikaiseksi, budjetti on 40 000:D, vaikka kuulosta että paljon mut todellisuudessa ei ole. Mut ei mitää järkeä pistää enemmän rahaa siihen

[QUOTE="vieras";23217202]Joko et ole aito S. tai olet aito ja provoat (ja nyt valehteletkin) entistä pahemmin. On kyllä ollut ikävä oikeaa Savannaa ja palstadraamaa.[/QUOTE]

Olen aito ja en valehtelee yhtään mistään, kysykää Freiyalta ;) jos mun juttuja kuulosta siltä että valehdelen

[QUOTE="vieras";23217243]Juu kysytään Freiyalta..[/QUOTE]
Tällä ketjulla ei ole arvoa, enen kuin Freiya todistaa oikeaksi ja saa pari valokuvaa. Sitten soitetaan lanssi.

Minusta tämä on niin hauska läppä, että ei mitään järkeä. Jokainen asia mitä vihaan naisissa niin tulee esiin tässä ketjussa. Tämä kiiltävien esineiden keräily kuten jotkut eläimet tekevät ja muutenkin tuo materian palvominen.

Olisiko miehesi yhtä ihana jos et olisi saanut näitä tavaroita? Itse henkilökohtaisesti en suostuisi elättämään naistani tai ostelemaan hänelle mitään autoja tai tavaroita, enkä voi tajuta miksi joku mies tähän ryhtyy.

[QUOTE="Pekka";23217263]Minusta tämä on niin hauska läppä, että ei mitään järkeä. Jokainen asia mitä vihaan naisissa niin tulee esiin tässä ketjussa. Tämä kiiltävien esineiden keräily kuten jotkut eläimet tekevät ja muutenkin tuo materian palvominen.

Olisiko miehesi yhtä ihana jos et olisi saanut näitä tavaroita? Itse henkilökohtaisesti en suostuisi elättämään naistani tai ostelemaan hänelle mitään autoja tai tavaroita, enkä voi tajuta miksi joku mies tähän ryhtyy.[/QUOTE]

En tiedä oliko se vai ei, koska mä tykkään jos mies tekee jotain mua varten ja huolehdi ja ole niin kuin mies!
Hänestä kaikki löytyy ulkonäkö ja rahaa ja se on mulle unelma:)

[QUOTE="Pekka";23217291]Katsos kun ei tarvitse ostella autoja tai timantteja, enkä niitä ostaisi ja jos tälläistä joku nainen ehdottelisi niin nauraisin maha kippurassa.[/QUOTE]

hmm... ok:vampire:

Yhteistyössä