Tein uudelle vuodelle lupauksen jo joulukuun alussa kaverien painostamana ja jestas täähän on ihanaa =PKANNATTAA LUKEA AJATUKSELLA

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aamunakka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Just naureskelin sitä ketjua, missä kertistelijät kilpaa haukkuivat Pampersia tai Liberoa...
Olen tyytyväinen, kun olen löytänyt sopivan malliset kestovaipat. Sain edullisesti vuokrattua Kestovaippalainaamosta erilaisia vaippoja. Niistä löytyi omat suosikkisysteemit. Vaipat olen suurimmaksi osaksi ostanut käytettyinä, joten nyt 9kk käytön jälkeen ovat jo "maksaneet itsensä takaisin".

Lunette on ollut pitkään säilytyspussissaan, kun kuukautiset eivät ole vielä alkaneet

Alkuperäinen kirjoittaja mn:
Just naureskelin sitä ketjua, missä kertistelijät kilpaa haukkuivat Pampersia tai Liberoa...
Olen tyytyväinen, kun olen löytänyt sopivan malliset kestovaipat. Sain edullisesti vuokrattua Kestovaippalainaamosta erilaisia vaippoja. Niistä löytyi omat suosikkisysteemit. Vaipat olen suurimmaksi osaksi ostanut käytettyinä, joten nyt 9kk käytön jälkeen ovat jo "maksaneet itsensä takaisin".

Lunette on ollut pitkään säilytyspussissaan, kun kuukautiset eivät ole vielä alkaneet

Juu yäk mitä myrkkyvaippoja kummatkin ja se haju =X ..jestas. Minulla tosin ei ikinä käynyt edes mielessä että oisin käyttänyt muuta kuin kestoja. Ja hajun tiedän siitä kun tuttujen lapsilla kertakäyttösiä.

Yhteistyössä