Tuli mieleen tosta lihavuuteen liittyvästä ketjusta. Ihmettelen tosi paljon, miksi aikuiset naiset haukkuvat nuoria tyttöjä läskeiksi :| Esim. minua on haukuttu tällä palstalla läskiksi, lihavaksi, possuksi jne. jo siitä asti, kun 16-vuotiaana aloitin palstailun
Eilen yksi palstalainen kysyi irc-galleriassa, että miten mun joukkue on voinut huolia tällaisen lihavan tytön cheerleaderiksi
ko. palstailija on 25v!! Voiko ne haukkujat ihan oikeasti olla aikuisia naisia?? Miten kukaan aikuinen voi haukkua 16-vuotiasta painosta/ulkonäöstä? Mulle ei tulis mieleenkään haukkua kasvavan nuoren ulkonäköä :/
Sitten ihmetellään, kun ylipainoisia lapsia/nuoria koulukiusataan lihavuuden takia
Mun kaverilla on tällä hetkellä tosi paha anoreksia ja mulle tulee aina paha mieli, kun nuoria tyttöjä haukutaan läskeiksi...ehkäpä jokin ilkeä kommentti sai myös kaverini laihdutuksen karkaamaan käsistä
Miten voitte haukkua nuoria tyttöjä tällä palstalla? Ajatelkaa, jos joku saisi vaikka syömishäiriön jatkuvien haukkujen takia!! Onneksi mulla on taito olla välittämättä painoni haukkujista, tiedän itse, että en ole läski vaan normaalipainoinen. Kiitos vahvan itsetuntoni, en ole haukuista masentunut,mutta jos olisin vähänkin herkempi, voisin masentua kunnolla. Haluaako joku oikeasti nuoren tytön syömishäiriöön sairastumisen omalletunnolleen? En ole lihava, mutta vaikka olisinkin niin mitä sitten? Tekeekö se musta huonomman ihmisen? Eikö ole hyvä, että me "läskitkin" olemme löytäneet liikkumisen ilon? 
Sitten ihmetellään, kun ylipainoisia lapsia/nuoria koulukiusataan lihavuuden takia