Teinien vanhemmat, ja muutkin

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Saako teidän mielestänne 13-vuotias olla yksin kotona viikon kun vanhemmat ulkomailla?? Lähellä on turvana tuttavia. Minun mielestäni ei saa, näin tuttavilla kuitenkin on.
 
13v eli on kasilla? Tottakai voi olla, jos on vähän vahtia ettei kotipileitä kovin usein järjestä. Tosin riippuu lapsestakin, mutta minä ainakin olisin pärjännyt ja mut olis kyllä jätettykin.
 
Ei todellakaan, vaikka varmasti pärjäisikin kun jätettäis kaappiin valmista ruokaa ja välipaloja yms. Päiivällä olis varmaan kavereita..

Mutta yöt ja illat.. No way!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
13v eli on kasilla? Tottakai voi olla, jos on vähän vahtia ettei kotipileitä kovin usein järjestä. Tosin riippuu lapsestakin, mutta minä ainakin olisin pärjännyt ja mut olis kyllä jätettykin.

Ööö tuota meiän 12v on kutosella, joten 13veet on seiskalla.
 
seiskalla on tämä lapsi. sanottiin että hän voi tulla meille, mutta ei halua kun haluaa olla yksin kotona, ja vanhemmat ei laita lapselle vastaan missään asiassa. ap
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
seiskalla on tämä lapsi. sanottiin että hän voi tulla meille, mutta ei halua kun haluaa olla yksin kotona, ja vanhemmat ei laita lapselle vastaan missään asiassa. ap

Kyllä se pärjää. Voihan se kutsua varmaan jonkun kaverin yökylään jos alkaa pelottaa. Itsekin pärjäsin ja olen varsin tasapainoinen ihminen.

 
13v on seiskalla (max, jos ns. vakiotahtiin on kouluaan käyny) ja ei meillä olis ainakaa kun ihan pakottavassa tilanteessa ees yhtä yötä itekseen kotona eli kunnes joku tuttava saadaan paikalle.
 
No kyllä mun 13v on vasta seiskalla. Ja en missään tapauksessa jättäis yksin viikoksi, vaikka olis kuinka tuttavia lähistöllä. Sen aikuisen tuttavan pitäis olla samassa asunnossa. Minusta tuo on heitteillejättö :/ :o Ja täysin edes vastuutonta.
 
Meidän 12v pelais varmaan kavereiden kanssa oloa lukuunottamatta kaiket ajat koneella ja katsois tv:tä kun kerrankin sais katsoa tarpeekseen.. Ei kyllä olis bileitä tms. On vielä niin "lapsi".

Mutta en todellakaan antaisi jäädä yksin, eikä se kyllä vielä matkoja väliin haluaisikaan jättä :).
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
seiskalla on tämä lapsi. sanottiin että hän voi tulla meille, mutta ei halua kun haluaa olla yksin kotona, ja vanhemmat ei laita lapselle vastaan missään asiassa. ap

Kyllä se pärjää. Voihan se kutsua varmaan jonkun kaverin yökylään jos alkaa pelottaa. Itsekin pärjäsin ja olen varsin tasapainoinen ihminen.

ainahan muksut pärjää ja jää henkiin. mut muu jääki nähtäväks sitten myöhemmin
 

Yhteistyössä