V
vieras
Vieras
Saako teidän mielestänne 13-vuotias olla yksin kotona viikon kun vanhemmat ulkomailla?? Lähellä on turvana tuttavia. Minun mielestäni ei saa, näin tuttavilla kuitenkin on.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:13v eli on kasilla? Tottakai voi olla, jos on vähän vahtia ettei kotipileitä kovin usein järjestä. Tosin riippuu lapsestakin, mutta minä ainakin olisin pärjännyt ja mut olis kyllä jätettykin.
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:En jattaisi minakaan
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:seiskalla on tämä lapsi. sanottiin että hän voi tulla meille, mutta ei halua kun haluaa olla yksin kotona, ja vanhemmat ei laita lapselle vastaan missään asiassa. ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:seiskalla on tämä lapsi. sanottiin että hän voi tulla meille, mutta ei halua kun haluaa olla yksin kotona, ja vanhemmat ei laita lapselle vastaan missään asiassa. ap
Kyllä se pärjää. Voihan se kutsua varmaan jonkun kaverin yökylään jos alkaa pelottaa. Itsekin pärjäsin ja olen varsin tasapainoinen ihminen.