teinkö nyt ihan tyhmästi??miehestä ja hänen vanhemmistaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onnethon
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Puhutte kaikki MIEHESTÄ. :o Kysykää itseltänne onko tuollainen oikeasti mies vaiko hiiri???

ÄH! Anteeksi vain, mutta luulen, ettei tuo tilanne tuosta parane olkaa kohauttamalla, vaan nyt on nostettava "kissa pöydälle". Puhu suoraan suusi puhtaaksi, väännä vaikka rautalangasta, jollei muuten mene perille.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
"mieheni" on niin länsimaailainen kun olla voi!myös hänen isänsä suomalaisena tietää miten täällä suomessa eletään..
siinä on se ristiriita..eli onkohan nyt niin että siellä on nyt se äiti jonka helmoissa ovat kumpanenkin mies..

Se on toki heidan asiansa, kuka maaraa siina perheessa kaapin paikan, vai?

Alkuperäinen kirjoittaja Annette-79:
Puhutte kaikki MIEHESTÄ. :o Kysykää itseltänne onko tuollainen oikeasti mies vaiko hiiri???

ÄH! Anteeksi vain, mutta luulen, ettei tuo tilanne tuosta parane olkaa kohauttamalla, vaan nyt on nostettava "kissa pöydälle". Puhu suoraan suusi puhtaaksi, väännä vaikka rautalangasta, jollei muuten mene perille.

oikeessa olet! kyseessä ei ole mies!!
saa nähdä millon soittaa seuraavan kerran kun ei oo herraa kuulunu eikä näkyny

Kyllä tuntuu minustakin siltä ettei tämä mies on vielä niin poikanen ettei taida isäksi olla. On vielä aivan kiinni vanhemmissaan.Miksei ole tohon ikään mennessä päässyt muuttamaan kotoa pois jos kerran on työpaikkakin? Ja ei pahalla, tulee jotenki mieleen että miten vakavalla pohjalla suhde yleensäkään on ollut kun ei edes vanhemmilleen ole voinu esitellä. Tai oletteko ajatelleet yhteen muuttamista kun lapsikin on kerran tulossa? No, eipä kannata tollasen maminpojan kans ajatellakaan.

Kyllä tuntuu minustakin siltä ettei tämä mies on vielä niin poikanen ettei taida isäksi olla. On vielä aivan kiinni vanhemmissaan.Miksei ole tohon ikään mennessä päässyt muuttamaan kotoa pois jos kerran on työpaikkakin? Ja ei pahalla, tulee jotenki mieleen että miten vakavalla pohjalla suhde yleensäkään on ollut kun ei edes vanhemmilleen ole voinu esitellä. Tai oletteko ajatelleet yhteen muuttamista kun lapsikin on kerran tulossa? No, eipä kannata tollasen maminpojan kans ajatellakaan.

juu mietin ihan samaa kans.ja näin tulee varmaan olemaankin kunhan pääsee nyt edes uhumaan asiansa selväks ettei jää hampaankoloon.
jotenkin sitä ei näe metsää puilta

hei touhuäitykä sun mielipide tais tulla meille kaikille hyvinkin selväksi...toistaa ja toistaa ja toistaa ja toistaa itseään,,,

miehes ap laitat nytten koville...sinä sanot ja hän tekkee...ja sen miehes äitin voitte heittää lantakasaan kasvamaan.....paskat tulee keskenään oikeesti hyvin toimeen...

nyt ei kuule miehellesi auta se että hää lähtee tai parkuu sun olkaas vasten että älä jätä...vaan nytten pysyt perkeleen kovana oikeesti...toi loppuu nytten...jumat olen niin vihanen että tulen tän screenin läpi jutteleen sen siun kesken kasvusen miehen kanssa vittu mikä idiootti...käy piene ja siun puolesta sääliksi...pärjäile ja jätä se taukki...etkä soita sen perään,,,muutenkun nyt uhutaan ja mun ehdoilla toimitaan tai sitten saa lähteä herra ihan omille teilleen...jessus...

Ei tarvii kyllä ihmetellä miksei poikaystävä vienyt ap:tä vanhempiaan tapaamaan aiemmin. Tunsi äitinsä ja isänsä ja tiesi mikä soppa siitä syntyy, kun yrittää aloittaa omaa elämää... Toivoi ehkä pystyvänsä klaaraamaan homman kun sen aika tulee, mutta toisin kävi.

... voi olla että muuten sulle tulee isoja ongelmia sekä miehes että sen vanhempien kanssa!!!
Pärjäät varmasti itsekseen lapsesi kanssa, uskoisin että paremmin kuin "miehesi" kanssa. Ja sinuna en antaisi miehen edes tunnustaa isyyttä.....
Mua ainakin ahdistais hyvin paljon elää tuollaisessa "suhteessa"!
Ota hyvä tyttö järkikäteen, ja laita elämäsi ja lapsesi elämä kuntoon :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Halinappi:
... voi olla että muuten sulle tulee isoja ongelmia sekä miehes että sen vanhempien kanssa!!!
Pärjäät varmasti itsekseen lapsesi kanssa, uskoisin että paremmin kuin "miehesi" kanssa. Ja sinuna en antaisi miehen edes tunnustaa isyyttä.....
Mua ainakin ahdistais hyvin paljon elää tuollaisessa "suhteessa"!
Ota hyvä tyttö järkikäteen, ja laita elämäsi ja lapsesi elämä kuntoon :hug:

|O |O |O

Kun 26 v mies päättää perustaa tyttöystävänsä kanssa perheen, muuttaa yhteen ja hankkia lapsia, mun mielestä miehen pitää silloin pysyä päätöksessään, vaikka äiti ja isä sanoisi mitä. Uskontoa tai kulttuuria ei mun mielestäni voi tässä asiassa syyttää, sillä ko mies ihan varmasti tiesi uskontonsa ja kulttuurinsa tavat jo ennenkuin otitte koko lapsen hankkimisen puheeksi. Toisaalta on ihan ymmärrettävää, että joissakin kulttuureissa arvostetaan vanhempia aivan eri tavalla kuin mitä meillä suomalaisilla on tapana arvostaa. Mutta 26 v mies varmasti tiesi, mihin on ryhtymässä.

Mä en oletakaan, että aikanaan tulevasta miniästäni pitäisin. Mutta ei mun tarvitsekaan pitää, koska junnu ottaa itselleen vaimon eikä mulle miniää.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Kun 26 v mies päättää perustaa tyttöystävänsä kanssa perheen, muuttaa yhteen ja hankkia lapsia, mun mielestä miehen pitää silloin pysyä päätöksessään, vaikka äiti ja isä sanoisi mitä. Uskontoa tai kulttuuria ei mun mielestäni voi tässä asiassa syyttää, sillä ko mies ihan varmasti tiesi uskontonsa ja kulttuurinsa tavat jo ennenkuin otitte koko lapsen hankkimisen puheeksi. Toisaalta on ihan ymmärrettävää, että joissakin kulttuureissa arvostetaan vanhempia aivan eri tavalla kuin mitä meillä suomalaisilla on tapana arvostaa. Mutta 26 v mies varmasti tiesi, mihin on ryhtymässä.

Mä en oletakaan, että aikanaan tulevasta miniästäni pitäisin. Mutta ei mun tarvitsekaan pitää, koska junnu ottaa itselleen vaimon eikä mulle miniää.

Sa sanot aina sen, minka ma haluaisin
sanoa..

Kyllä kuule sinulla on iso ongelma tulevan isän kanssa eikä hänen vanhempiensa. Etkö ole ollenkaan huolissasi miesystäväsi käytöksestä ja vastuunkannosta syntyvään lapseen. Sekin kun näyttää olevan nolla. Voivottelet jotain isovanhempien käytöstä ja itse isukkikin on ihan samaa lajia.

Alkuperäinen kirjoittaja lisko:
Ei tarvii kyllä ihmetellä miksei poikaystävä vienyt ap:tä vanhempiaan tapaamaan aiemmin. Tunsi äitinsä ja isänsä ja tiesi mikä soppa siitä syntyy, kun yrittää aloittaa omaa elämää... Toivoi ehkä pystyvänsä klaaraamaan homman kun sen aika tulee, mutta toisin kävi.

tätä en tullut edes ajatelleeksi =/
huoh

Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
Kyllä kuule sinulla on iso ongelma tulevan isän kanssa eikä hänen vanhempiensa. Etkö ole ollenkaan huolissasi miesystäväsi käytöksestä ja vastuunkannosta syntyvään lapseen. Sekin kun näyttää olevan nolla. Voivottelet jotain isovanhempien käytöstä ja itse isukkikin on ihan samaa lajia.

ei ole ihan sama mulle miten tuo mies käyttäytyy,mutta hänen käyttäytymisensä juontuu jostain tuolta vanhemmilta.
mies saattaa olla ok jos on kanssani mutta kun jkäy himassa on todella ihmeellinen.vähättelee esim omaa jaksamistani raskaana ollessa,esim jos en jaksa imuroida ,kaikki pitäs kyl nenän eteen tuoda mut ei itse tee mitään

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:

Ja jos mies olisi oikeasti kunnioittanut vanhempiaan, hän ei olisi salannut suhdetta lähes kahta vuotta, vaan olisi esitellyt tyttöystävänsä näille heti, kun siitä tuli vakavampaa.

Miksi suomalaisen naisen/miehen täytyy sopeuttua ulkomalaisten kulttuuriin Suomessa?
Itse olen ulkomaalainen ja mies suomalainen. Asun täällä enkä kotimaassani. Ei tullut mieleenkään pakota avopuolisoa/aviopuolisoa sopeuttua minun kulttuuriin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ei ole ihan sama mulle miten tuo mies käyttäytyy,mutta hänen käyttäytymisensä juontuu jostain tuolta vanhemmilta.
mies saattaa olla ok jos on kanssani mutta kun jkäy himassa on todella ihmeellinen.vähättelee esim omaa jaksamistani raskaana ollessa,esim jos en jaksa imuroida ,kaikki pitäs kyl nenän eteen tuoda mut ei itse tee mitään
Mies saattaa hyvinkin olla varsin ristiriitaisessa tilanteessa. Ei varmasti ole hänellekään ihan helppoa päättää, kumman valitsee...perinteet vai sinut. Tosin hänen olisi pitänyt kyllä ajatella asiaa jo ennenkuin päätitte ruveta lasta hankkimaan. Minkä verran sinä perehdyit hänen kulttuuriinsa ennenkuin perheen perustamisesta päätitte? Arvoista, ajatusmaailmasta, perinteistä ja totutuista tavoista olisi hyvä puhua ennen perheen perustamista, vaikkei toinen osapuoli olisikaan eri kulttuurista.

Noh,sun pitää puhua miehen kanssa ja katsokaa, pystyttekö tekemään kompromisseja puoin ja toisin vai onko parempi, että eroatte. Jos päädytte eroon, älä kuitenkaan kosta sitä lapsellesi kieltämällä häneltä isän.

Yhteistyössä