V
viers
Vieras
http://irc-galleria.net/archive.php?nick=Deadend_united&image_id=74668928&album_id=338932
Tee se itse, niin tekee tääkin jäbä.
Tee se itse, niin tekee tääkin jäbä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja nirppurotta laiskana:Mun mies on tehnyt itelleen tatuointeja, käsivarteen ja pohkeeseen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja nirppurotta laiskana:Mun mies on tehnyt itelleen tatuointeja, käsivarteen ja pohkeeseen![]()
Toivottavasti laatu on ollut vähän toisenlaista.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nirppurotta laiskana:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja nirppurotta laiskana:Mun mies on tehnyt itelleen tatuointeja, käsivarteen ja pohkeeseen![]()
Siitä voidaan olla montaa mieltä..... no se pohkeen iso tribaali on upea, mutta se käsivarren suomileijona......... kännissä raukka sen tehnyt![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja nirppurotta laiskana:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja nirppurotta laiskana:Mun mies on tehnyt itelleen tatuointeja, käsivarteen ja pohkeeseen![]()
Siitä voidaan olla montaa mieltä..... no se pohkeen iso tribaali on upea, mutta se käsivarren suomileijona......... kännissä raukka sen tehnyt![]()
Mä lähinnä kauhistelin sitä ristiä ja sitä "liskoa" sen sussulla. Ja se kolmisakara nyt on ihan oma lukunsa sitten... Jokuhan siellä on ehdottanutkin, että olis kannattanut sianruhoon harjoitella.
Alkuperäinen kirjoittaja nirppurotta laiskana:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja nirppurotta laiskana:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja nirppurotta laiskana:Mun mies on tehnyt itelleen tatuointeja, käsivarteen ja pohkeeseen![]()
Mä lähinnä kauhistelin sitä ristiä ja sitä "liskoa" sen sussulla. Ja se kolmisakara nyt on ihan oma lukunsa sitten... Jokuhan siellä on ehdottanutkin, että olis kannattanut sianruhoon harjoitella.
Meillä tuo ukko joutui kännissä tekemään kuvansa, kun raukka ei selvinpäin uskalla....pelkää neuloja![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja nirppurotta laiskana:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja nirppurotta laiskana:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja nirppurotta laiskana:Mun mies on tehnyt itelleen tatuointeja, käsivarteen ja pohkeeseen![]()
Meillä tuo ukko joutui kännissä tekemään kuvansa, kun raukka ei selvinpäin uskalla....pelkää neuloja![]()
No eipä ihme, jos joutuu rohkasua ottamaan, mutta kyllä luulis että harmittaa jos menee sen takia tuherteluksi.