H
huokaus...
Vieras
Mun isällä on vissiin jääny juomaputki päälle ja tänään soitti mun miehen hakemaan sen töihin mutta eipä siitä töihin oo, kännissä kuin käki. No, isällä ja tällä uudella naisella on alaikäinen lapsi ja tämä äiti sitten oli jättänyt tytön isäni kanssa kahdestaan ja lähtenyt töihin vaikka tietää että isä on kännissä ja juo vaan koko ajan lisää. Tyttö on nyt 15-vuotias, mutta todella avuton. Vastaa mieluummin alle kymmenvuotiasta lasta kuin teiniä.
Mietin tässä nyt sitten että onko tuo nyt ihan oikein tehty, että jättää tytön katselemaan isänsä ördäystä. Itse olen aikoinaan saanut katella tuota touhua ihan tarpeeksi ja syvät arvet on jättänyt.Olen vähän epäillyt isällä jotain persoonallisuushäiriötä, sen verran ihmeellisiä juttuja uskottelee muille ja käyttäytyminen on välillä tosi outoa. Suututtaa niin että tekis mieli soittaa ls-viranomaisille tuosta.
Mietin tässä nyt sitten että onko tuo nyt ihan oikein tehty, että jättää tytön katselemaan isänsä ördäystä. Itse olen aikoinaan saanut katella tuota touhua ihan tarpeeksi ja syvät arvet on jättänyt.Olen vähän epäillyt isällä jotain persoonallisuushäiriötä, sen verran ihmeellisiä juttuja uskottelee muille ja käyttäytyminen on välillä tosi outoa. Suututtaa niin että tekis mieli soittaa ls-viranomaisille tuosta.