E
ex
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja anne:ja eiköhän ne vl:kin elä ihan tavallista elämää..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja anne:ja eiköhän ne vl:kin elä ihan tavallista elämää..
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Alkuperäinen kirjoittaja ap:tästä pohdiskelusta. eikä uskosta.
Eipä ehkä, mutta ei toi ainakaan ketään tee terveemmäksi, elää jonkinlaista sala-elämää. Se kuluttaa ihmistä ja on suuri ristiriita sisällä. Sanot tietty, ettei se tuo sun elämään ristiriitaa, mutta väitän, että taitaa tuoda, koska olet valmis kyselemään asiaa täältä mammapalstalta.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Alkuperäinen kirjoittaja ap:tästä pohdiskelusta. eikä uskosta.
Eipä ehkä, mutta ei toi ainakaan ketään tee terveemmäksi, elää jonkinlaista sala-elämää. Se kuluttaa ihmistä ja on suuri ristiriita sisällä. Sanot tietty, ettei se tuo sun elämään ristiriitaa, mutta väitän, että taitaa tuoda, koska olet valmis kyselemään asiaa täältä mammapalstalta.
en ole ajatellu että tämä on jotain sala-elämää mitä vietän kotona.
Alkuperäinen kirjoittaja .:mutta ajattelen monesta eri asiasta ihan eri tavalla.
minun mielestä kaikki päässee taivaaseen. tai oikeastaan ei mun mielestä kuoleman jälkeen ole mitään. minun mielestä kaikki jotka uskoo että jeesus on kuollut syntiensä tähden on uskossa. mietin monesti onko koko jumalaa edes olemassa.
kuuntelen kotona tavallista musikkia ja katson netistä tv ohjelmia. enkä pidä sitä syntinä. mulla on poika kaveri. ja me leikitään aikuisten leikkejä. en siinäkään näe mitään väärää. kaikki salaan muilta tietenki. helpompi on roikkua mukana kun sanoa totuus.
siks tänne kirjoitin tämän kun en voi kenellekkään puhua tästä.
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Alkuperäinen kirjoittaja ap:tästä pohdiskelusta. eikä uskosta.
en ole ajatellu että tämä on jotain sala-elämää mitä vietän kotona.
Onhan se, jos sä et edes niille muille lessuille voi siitä kertoa, ku et voi edes kertoa olevasi eri mieltä! Tuo on penseyttä, että roikut mukana, vaikka ei kiinnosta ollenkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja ex:Alkuperäinen kirjoittaja anne:ja eiköhän ne vl:kin elä ihan tavallista elämää..
kaukana tavallisesta!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:ehkä mä joku päivä sanon heille että en oo samaa mieltä asioista kun he.
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Jaa...
No sä et oikeasti usko sillä tavalla Jumalaan, tai ainakaan et oikein enää viitsisi uskoa, eikä sulla ole halua toimia sen mukaan, että seuraisit Jeesusta.
Se, kun sanotaan, että pitää uskoa, että pelastuu, ei tarkoita sitä, että uskoo että Jumala on olemassa ja että Jeesus kuoli, vaan sitoutumista. Samoin, kun jos joku sanoo, että "uskon sinuun" se ei tarkota sillä, että uskoo, että olet olemassa, vaan että laittaa sinuun toivoa, uskoo, että pystyt ja kykenet ja tietyllä tavalla sitoutuu siihen uskoonsa.
Eihän sun ole oikeasti pakko olla mitään semmoista mitä et halua, eikä sun ole pakko rakastaa Jumalaa, koska se on vapaaehtoista. Jumala rakastaa sua ja on aina kädet avoinna, jos haluat tulla hänen luokse.