3
30v
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Hanna:Alkuperäinen kirjoittaja äiti minäkin:Huh huh lapsiparat. ehkä et ole koskaan oikein kasvanut aikuiseksi kunnolla, aikuisen vastuuseen. miksei terapiakin olisi ihan hyväksi, auttaisi näkemään missä tilanteessa olet ja mitkä ovat aikuisen vastuut. hanki omaa aikaa, mutta älä tee lapsillesi tuhoa oman itsekkyytesi takia ja eroa.
Stop tykkänään. Onko teidän mielestänne ajattelu sama kuin toteuttaminen? En sanonut toteuttavani ajatuksiani ja jos luet tekstini, huomaat että ihmettelen itsekin tällaisia ajatuksia.
Just vasta puhuttiin kaverin kans tuosta hommasta. Tulee yks kaks aika, että ei oo tyytyväinen mihinkään.
Tulee tämmönen aika:
Vois lähteä hevon perseeseen ja jättää KAIKKI. Lähteä yksin, aloittaa alusta, valita oikein ja viisaammin, olla rauhassa ja ois aikaa itselle. Lapsetki vaan ahistaa ja mies on torvelo. Ei tiedä, mikä elämässä on hullusti, ei mikään ja silti kaikki. Vituttaa, suututtaa, ilman mitään järkevää syytä. Kyllästyttää vaan, tätäkö tää on loppuun asti? Haistakaa paska, minä lähden, ku vielä kykenen!
Se on vaan se kuuluisa 30 kriisi. NAurettavaa, eihän se mulle tule, mulla on joku ihan muu... Sitä se on. Se menee ohi.
Heh,tunnistin itseni