Tekisit sinäkin tätä, jos tienaisit viisi tonnia viikossa - käteen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aloittaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aloittaja"

Vieras
Joskus mietityttää, että monilla ihmisillä on todella kapea maailmankuva ja käsitys asioista.

Tämä nainen siis kuvittelee, että kaikki naiset tekisivät tätä, jos tienaisivat saman määrän rahaa.

Pelottavaa on, että jotkut oikeasti kuvittelee, ettei kenelläkään ole mitään moraalisia arvoja. Kaikki ei ole kaupan, oikeasti.

En siis tuomitse mitenkään, jokainen saa tehdä omalla kehollaan mitä haluaa, mutta turha kuvitella, että kaikki tekisivät saman.

Mutta, kuinka moni teistä tekisi tätä viiko tai kaksi kuukaudessa?

Ninnu, 24, on luksusprostituoitu: Tienaan 5000 euroa viikossa! – Hymy

Sinkkuna ja lapsettomana, opiskelijana - miksikäs en. Kynnys on olemassa, mutta hyvin luultavasti pääsisin sen yli, jos vaihtoehtona olisi esim. raskas vuorotyö kaupan kassalla iltaisin ja päivät menisi luennoilla.

Ninnulle kun tulee vähän kilsoja lisää niin voi tiputtaa tuon luksussanan käytön. Mahtuu käyntikorttiinkin paremmin. Ja tienestitkin pudonnee kk-tasolle. Onneksi Ninnu tykkää rahasta paljon..

Voisin tehdä mutta mieshuoralle ei ole niin paljon kysyntää. Naiset kun saa munaa koska vain haluavat, riittää että kapakassa sanovat "kyllä".
+tarjoaisin palvelujani vain naisille.

En mä kyllä vapaaehtoisesti moiseen lähtis. Ei mulla kyllä ulkoiset avut moiseen edes riittäisi, joten eipä olisi mahdollisuuksiakaan :laugh:

Mulla raha ei koskaan ole merkinnyt kovinkaan suurta roolia elämässä, eli en lähtisi itseäni myymään siksi, että saisin nostettua elintasoani ihan noin niinkuin muutoin vaan. Toki, jos kyse olisi katosta pään päällä ja ruoka-annoksesta lapsten naaman edessä, olisi tilanne jo täysin toinen. Mutta vaikea kuvitella, että koskaan olisin elämässäni siinä pisteessä, että itsensä myyminen olisi ainoa keino selvitä eteenpäin.

Sinänsä mulle on se ja sama, jos joku aikuinen, tervepäinen(?) ihminen myy itseään. Siinäpähän sitten myy. Jotenkin on vain vaikea nähdä, että tuollainen ihminen olisi täysin tasapainoinen. En tunne ketään prostituoitua, joten en voi kyllä mennä varmaksi väittämään, etteikö heistä joku olisi pääkoppansa kanssa täysin sujut...mutta epäilen kuitenkin vahvasti.

Joskus käynyt mielessä, jos asuisi Hesas ja oisin rohkeampi. Niin ja sinkku :D
Mutta jotenkin pelottaisi sekä taudit että itse asiakkaat.

Minulla ei ole mitään prostituoituja vastaan.

Ainoa vain etten kyllä usko ilmoitettuihin tuloihin. Tuossa se sanookin, että yksi kerta Helsingin alueella on 80-150€. Kukaan ei missään päin Suomea maksa mitään tuhannen euron iltoja. Varmasti siis hyvin tienaa, muttei noin kuten kertoo. Suomessa ei taida olla tarpeeksi tyhmiä miljonäärejä.

Jännä ilmiö noissa prostituoitujen haastatteluissa, joita silloin tällöin tulee hömppälehtiin. Joka ikinen kerta haastateltava tituleeraa itseään "luxus" sitä ja tätä. Ollaan aina just enemmän muka "ostettu tyttöystävä", kuin tavallinen prostituoitu. Joka kerta tulot on jotain aivan mieletöntä, mutta kuitenkin henkilö elää hyvin tavallisissa puitteissa.

Jos tienaa oikeasti 5000e verottomana käteen viikossa, eli 20 000 euroa kuussa, niin missä se näkyy? 240 000 vuodessa käteen tienaavan luulisi asuvan jo westendin hienostoalueella ja ajelevan porchella tms.

Näissä lehtijutuissa kukaan ei ikinä ole tietenkään kuullutkaan mistään parituksesta, ihmiskaupasta, huumeista tai mistään rikollisuudesta. Ketään ei ole koskaan hakattu tai he eivät ole muutenkaan kohdanneet mitään negatiivisia asioita.

Ihme juttu... missäköhän ne "tavalliset" prostituoidut sitten piileskelee?

Saakohan se nainen myös orgasmeja näiden asiakkaidensa kanssa? Veikkaan, ettei asiakkaita kiinnosta se puoli, vaan tarkoitus on ainoastaan heidän itsensä tyydyttäminen.

[QUOTE="utelias";28789192]Saakohan se nainen myös orgasmeja näiden asiakkaidensa kanssa? Veikkaan, ettei asiakkaita kiinnosta se puoli, vaan tarkoitus on ainoastaan heidän itsensä tyydyttäminen.[/QUOTE]

Jos tuossa on kerran ideana "leikkiä pariskuntaa", niin saattaapa hyvinkin kiinnostaa. Miksi palkata luksushuoraa, kun ne kassit saa tyhjennettyä 10 kertaa halvempaankiin naiseen?

Ja monasti miestä kiihottaa nähdä, kun nainen kiihottuu ja saa orgasmin...miksi se tuossa kohtaa voisi myös mennä niin?

Yhteistyössä