Tekisit sinäkin tätä, jos tienaisit viisi tonnia viikossa - käteen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aloittaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Totta kai tuo on paljon järkevämpää toimintaa kuin täsmälleen saman asian tekeminen ilmaiseksi mitä suomalaiset naiset tekevät kännipäissään lähibaarista löytämien miesten kanssa.

Mun tuntemat tytöt, olivat sitten mistä tahansa kotoisin, pyytävät kaikki vähintään 200e tunnista vaikka olisivat minkälaisia vartaloltaan.

Se on ainakin selvä että tälle alalle tarvitaan runsaasti enemmän toimijoita jotta hinnat saadaan alaspäin. Esim. satatuhatta ilolintua lisää niin päästään varmaan 50-100 euroon tunti. Kaikki työttömät naiset siis pitäisi pakottaa näihin töihin ja silloin tulisi verotulojakin valtiolle.

Olen 28v. Käyn päivätöissä ihan vaan koska haluan ulospäin vaikuttaa kunnon kansalaiselta ja lisäksi pitää elämässäni muutakin sisältöä kuin pelkän huoraamisen. Ulospäin näyttäisi helposti oudolle jos pelkästään mieheni tuloilla eläisimme tällä elämäntyylillä, mun maatessa näennäisesti kotona. Siviilityötäni teen vain 6h päivässä 4 päivänä viikossa, joten aikaa jää hyvin perheelle ja harrastuksiin. Hupakointikeikat taas pääsääntöisesti ajoittuvat iltaan ja vapaapäivinä (siviilityöstä) keskipäiviin, jolloin lapset ovat joko päiväkodissa tai nukkumassa. Oikeaa ammattiani en halua paljastaa suojatakseni anonymiteettiäni.

Kenelle "ulospäin" sä haluat vaikuttaa kunnon kansalaiselta? Nykyään ainakin Helsingissä ei edes naapurit tunne toisiaan ja sukulointikin vähentynyt.

Mä itse en käy töissä, mutta itseasiassa kukaan ei sitä tiedä. Sanon, että olen töissä miehen firmassa. Kukaan ei koskaan itseasiassa saa selville, onko joku toinen töissä vai ei. Kenelle sä siis niitä kulissteja joudut pitämään yllä?

Mielestäni kuullostaa tosi oudolta, että kukaan ulkopuolinen voisi arvioida elämäntyylin perusteella niitä tuloja/työssäkäyntiä. Moni ihminen, joka ei käy töissä, voi viettää tosi kallista elämää, eikä sitä moni ihmettele (lottovoitto, perintö, pääomatulot, sapattivapaa yms).

Ihmetyttää, että muiden ihmisten takia pitää käydä töissä.

Minkä takia käyt siis sitten "sivutöissä" huoraamassa, jos se ei kuitenkaan korvaa sun päivätyötä? Mitä siitä hyödyt?

Eivät tietenkään ole. Vaikeaa on kuitenkaan ymmärtää monen naisihmisen asennetta vapaaehtoisesti seksiä myyviä kohtaan. Ihmiskaupan vastustaminen on tietenkin asia erikseen, mutta perin kummallisia ovat antipatiat itsenäisesti toimivia prostituoituja kohtaan.

Onko se asenne välttämättä niitä myyjiä kohtaan vai enemmänkin koko alaa? Joillekin se, että seksi on kauppatavaraa, joku voi ostaa sinut rahalla käyttöönsä, on vieras ja inhottava. Jotkut moralisoivat sitä, kun varatut käyvät maksullisissa = pettämistä.

Ja jotkut ärsyyntyvät siitä, että pieni osa bisneksessä mukana olevista yrittää vapaaehtoisuutta korostamalla pestä sen isoimman osan, ne pakotetut ja kauppatavarana kohdellut ihmiset, pois. Ongelmaa ei ole, kun siitä ei puhuta, ei suostuta näkemään.

[video=youtube;d_BEgitZPag]http://www.youtube.com/watch?v=d_BEgitZPag[/video]

[QUOTE="vieras";28791819]Onko se asenne välttämättä niitä myyjiä kohtaan vai enemmänkin koko alaa? Joillekin se, että seksi on kauppatavaraa, joku voi ostaa sinut rahalla käyttöönsä, on vieras ja inhottava. Jotkut moralisoivat sitä, kun varatut käyvät maksullisissa = pettämistä.

Ja jotkut ärsyyntyvät siitä, että pieni osa bisneksessä mukana olevista yrittää vapaaehtoisuutta korostamalla pestä sen isoimman osan, ne pakotetut ja kauppatavarana kohdellut ihmiset, pois. Ongelmaa ei ole, kun siitä ei puhuta, ei suostuta näkemään.

[video=youtube;d_BEgitZPag]http://www.youtube.com/watch?v=d_BEgitZPag[/video][/QUOTE]

Tämä nimenomainen propaganda-video kertoo pitkälti niistä villeistä ennakkoluuloista joita ministeri henrikssonin kaltaiset ihmiset pitävät yllä. Todellisuudessa suomessa on tosi vähän varsinaisia ihmiskaupan uhreja seksialalla töissä, paljon suurempi määrä ihmiskauppaa löytyy vaikkapa rakennusalalta.

[QUOTE="aloittaja";28791503]Kenelle "ulospäin" sä haluat vaikuttaa kunnon kansalaiselta? Nykyään ainakin Helsingissä ei edes naapurit tunne toisiaan ja sukulointikin vähentynyt.

Mä itse en käy töissä, mutta itseasiassa kukaan ei sitä tiedä. Sanon, että olen töissä miehen firmassa. Kukaan ei koskaan itseasiassa saa selville, onko joku toinen töissä vai ei. Kenelle sä siis niitä kulissteja joudut pitämään yllä?

Mielestäni kuullostaa tosi oudolta, että kukaan ulkopuolinen voisi arvioida elämäntyylin perusteella niitä tuloja/työssäkäyntiä. Moni ihminen, joka ei käy töissä, voi viettää tosi kallista elämää, eikä sitä moni ihmettele (lottovoitto, perintö, pääomatulot, sapattivapaa yms).

Ihmetyttää, että muiden ihmisten takia pitää käydä töissä.

Minkä takia käyt siis sitten "sivutöissä" huoraamassa, jos se ei kuitenkaan korvaa sun päivätyötä? Mitä siitä hyödyt?[/QUOTE]
Haittaako se siis jotenkin sua että mä käyn myös töissä? Muutenkin kuin että en sitten enää mahdu luomaasi ennakkokäsitykseen? Mä käyn töissä suureksi osaksi siksi että mulla oisi muutakin sisältöä elämässäni kuin huoraaminen. Siksi ettei pää leviäisi. Ei mulla oikeastaan muuta syytä ole.

Haittaako se siis jotenkin sua että mä käyn myös töissä? Muutenkin kuin että en sitten enää mahdu luomaasi ennakkokäsitykseen? Mä käyn töissä suureksi osaksi siksi että mulla oisi muutakin sisältöä elämässäni kuin huoraaminen. Siksi ettei pää leviäisi. Ei mulla oikeastaan muuta syytä ole.

Entä jos tekisit työtä vain prostituoituna, silloinko "pääsi leviäisi"? Siis onko niin, että se on niin rankkaa, että vaatii vastapainoksi jotakin ns. normaalia vai kuinka?

Tämä nimenomainen propaganda-video kertoo pitkälti niistä villeistä ennakkoluuloista joita ministeri henrikssonin kaltaiset ihmiset pitävät yllä. Todellisuudessa suomessa on tosi vähän varsinaisia ihmiskaupan uhreja seksialalla töissä, paljon suurempi määrä ihmiskauppaa löytyy vaikkapa rakennusalalta.

Mutta kun Suomi ei ole koko maailma, ymmärräthän. Noita "villejä ennakkoluuloja ja propagandaa", niissä elää tälläkin hetkellä satoja tuhansia ihmisiä. Suomessakin ihan liikaa, kun jokainen tapaus on liikaa. Heitä ostaville ihmisille nuo sinun "arjen keskelle vähän luksusta, hih"-mantrasi ovat mannaa. Heti sen "minähän tässä hyvää itseasiassa teen, kun autan köyhiä naisia"-mantran perään.

[QUOTE="...";28791990]Ja opiskelujen jälkeen menisit työpaikkahaastatteluun, missä aikaisemmat asiakkaat olisivat haastattelemassa=)[/QUOTE]

Niin? Vaikka en itsekään pidä prostituutiota ihan kaikkein suositeltavimpana ammattina, niin ihmettelen kyllä näitä täysin absurdeja pelon, inhon ja raivon tunteita, mitä siihen liitetään. Ottakaa nyt järki käteen hyvät ihmiset!

Entä jos tekisit työtä vain prostituoituna, silloinko "pääsi leviäisi"? Siis onko niin, että se on niin rankkaa, että vaatii vastapainoksi jotakin ns. normaalia vai kuinka?

Tällä hetkellä ei ole ollenkaan rankkaa, mutta uskon että mulle olisi huomattavasti kuluttavampaa tehdä ns. liukuhihnatöitä, jolloin joka päivä olisi monta asiakasta. Itse tapaan 0-1 miestä päivässä tällä tahdilla, joten ymmärtänet että esim. riskit on aika paljon pienemmät kuin useampia ihmisiä tapaavalla täyspäiväkollegalla.

Yhteistyössä