H
"heh"
Vieras
Totta kai tuo on paljon järkevämpää toimintaa kuin täsmälleen saman asian tekeminen ilmaiseksi mitä suomalaiset naiset tekevät kännipäissään lähibaarista löytämien miesten kanssa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mun tuntemat tytöt, olivat sitten mistä tahansa kotoisin, pyytävät kaikki vähintään 200e tunnista vaikka olisivat minkälaisia vartaloltaan.
Olen 28v. Käyn päivätöissä ihan vaan koska haluan ulospäin vaikuttaa kunnon kansalaiselta ja lisäksi pitää elämässäni muutakin sisältöä kuin pelkän huoraamisen. Ulospäin näyttäisi helposti oudolle jos pelkästään mieheni tuloilla eläisimme tällä elämäntyylillä, mun maatessa näennäisesti kotona. Siviilityötäni teen vain 6h päivässä 4 päivänä viikossa, joten aikaa jää hyvin perheelle ja harrastuksiin. Hupakointikeikat taas pääsääntöisesti ajoittuvat iltaan ja vapaapäivinä (siviilityöstä) keskipäiviin, jolloin lapset ovat joko päiväkodissa tai nukkumassa. Oikeaa ammattiani en halua paljastaa suojatakseni anonymiteettiäni.
Eivät tietenkään ole. Vaikeaa on kuitenkaan ymmärtää monen naisihmisen asennetta vapaaehtoisesti seksiä myyviä kohtaan. Ihmiskaupan vastustaminen on tietenkin asia erikseen, mutta perin kummallisia ovat antipatiat itsenäisesti toimivia prostituoituja kohtaan.
Haittaako se siis jotenkin sua että mä käyn myös töissä? Muutenkin kuin että en sitten enää mahdu luomaasi ennakkokäsitykseen? Mä käyn töissä suureksi osaksi siksi että mulla oisi muutakin sisältöä elämässäni kuin huoraaminen. Siksi ettei pää leviäisi. Ei mulla oikeastaan muuta syytä ole.
Sinkkuna ja lapsettomana, opiskelijana - miksikäs en. Kynnys on olemassa, mutta hyvin luultavasti pääsisin sen yli, jos vaihtoehtona olisi esim. raskas vuorotyö kaupan kassalla iltaisin ja päivät menisi luennoilla.
Tämä nimenomainen propaganda-video kertoo pitkälti niistä villeistä ennakkoluuloista joita ministeri henrikssonin kaltaiset ihmiset pitävät yllä. Todellisuudessa suomessa on tosi vähän varsinaisia ihmiskaupan uhreja seksialalla töissä, paljon suurempi määrä ihmiskauppaa löytyy vaikkapa rakennusalalta.
Entä jos tekisit työtä vain prostituoituna, silloinko "pääsi leviäisi"? Siis onko niin, että se on niin rankkaa, että vaatii vastapainoksi jotakin ns. normaalia vai kuinka?