I
ilolintusi
Vieras
Itse esimerkiksi en ole lainkaan mieheni rahoista riippuvainen, minulla on ap:n tasoiset kuukausitulot ilman seksin myymistä. Lisäksi omaisuutta. En myöskään harrasta pihtaamista.
Ilolinnut helposti naureskelevat vaimoille, toki on ymmärrettävää että heillä on hyvin kapea katsontakanta miehistä = seksinostajat. Seksinostajat helposti ovat juurikin onnettomissa liitoissa eläviä tai sitten yksinäisiä. Kukaan onnellinen aviomies ei osta seksiä.
Minä näen asian enemmänkin niin että huorat tuntevat syystäkin alemmuuskomplekseja vaimoja kohtaan. Heillä harvemmin on pitkistä liitoista kokemusta, ainakaan onnellisista sellaisista. Siksi sitä omaa vapaamielisyyttä kuorrutetaan kermaisilla ja maireilla "minä tiedän paremmin"-kommenteilla. Ottamatta kuitenkaan huomioon todellakin kapeaa näkökulmaa mieskunnasta. Vaikka olet pannut 3000 miestä rahaa vastaan, ne miehet todellakin ovat vain niitä maksavia asiakkaita. Otanta avioliittojen todellisista näkymistä siis on ilolinnuilla pahasti vääristynyt. He unohtavat ne kaikki miehet jotka eivät juokse maksullisissa.
Hyvin monelle miehelle itseään myyvä nainen on joko säälin tai inhon kohde. Kuinka moni mies kykenisi seurustelemaan ja arvostamaan naista joka elättäisi itsensä huoraamalla? On paljon miehiä jotka eivät edes panisi huoraa siksi että tämä on tai on ollut huora. Huora ei ole kaikkien miesten unelma kuten ilolinnut tuntuvat kuvitettelevan. Päinvastoin.
Itseasiassa mä en halveksi ketään vaimoja, enkä edes koe vieväni heiltä mitään tarjoamalla miehilleen seksiä rahaa vastaan.Olen itsekin jonkun vaimo, nimittäin oman mieheni. Tiedän hyvin että onnellinen mies ei petä, edes sen huoran kanssa, koska munkaan mieheni ei ole koskaan mua pettänyt vaikka olen luvankin siihen antanut. Itseasiassa olen joskus luvannut maksaakin hänen puolestaan jos haluaisi vaikka huoralla käydä, mutta ei hän halua, mä kuulemma riitän hänelle. Tosiaan 6 vuotta ollaan jo oltu yhdessä, ja suhde on ollut aina hyvä, ei kumminkaan päin alisteinen. Emme vain kumpikaan ole kovin mustasukkaista sorttia. En myöskään todellakaan kuvittele huoruuteni takia olevani kovinkaan monen mielestä vakavasti otettava loppuelämän kumppani, sillä tiedän varsin hyvin millaisia ennakkoluuloja ihmisillä on koskien esim. mun uskollisuuttani tai lojaaliuttani muulle kuin mammonalle. Onneksi kuitenkin itse tiedän millainen ihminen olen parisuhteessa, ja niin tietää miehenikin.