Tekisit sinäkin tätä, jos tienaisit viisi tonnia viikossa - käteen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aloittaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";28790037]Tai sitten ihmiset seuraavat uutisia myös maailmalta? Vapaaehtoiset ammattilaiset ovat pienen pieni osa siitä valtavasta ihmismäärästä, jota seksikauppa/ihmiskauppa hyväksikäyttää päivittäin. Pieniä lapsia, nuoria, aikuisia ja vanhuksia. Terveitä ja sairaita. Heitä kaapataan, myydään, heitä kuolee ja katoaa. Ihan joka päivä. Nytkin.[/QUOTE]

Tottakai nämä todella ikävät seksikaupan ilmiöt vaikuttavat ihmisten mielipiteisiin prostituutiosta. Ne eivät kuitenkaan lopu maailmasta sillä, että prostituutio kielletään kokonaan.

Tottakai nämä todella ikävät seksikaupan ilmiöt vaikuttavat ihmisten mielipiteisiin prostituutiosta. Ne eivät kuitenkaan lopu maailmasta sillä, että prostituutio kielletään kokonaan.

Siitähän ei ollutkaan kyse. Vaan siitä, että ihmiskaupan vastustajat ja seksin myymiseen/ostamiseen nuivasti suhtautuvat eivät todellakaan automaattisesti ole parisuhteissaan seksiä aseena käyttäviä vaimoihmisiä.

Vasta tuli joku dokumentti muslimimaista, jossa naisia raiskataan paljon. Yhdessä maassa/alueella, jossa prostituutio oli sallittua, raiskaukset puuttuivat lähes kokonaan.

Väitän että suomessakin osa prostitoitujen asiakkaista on sitä ryhmää, jotka ilman prostitoituja ottaisi jonkun väkisin.

Tästä tietysti kiitos näille "ammattilaisille", mutta ette voi väittää että tuntisitte asiakkaanne peripohjin ja että toiminta olisi kainpuolin turvallista.

Arvostan itseäni hyvinkin paljon. Voi toki olla että jos mulla ei ois elämässä mitään muuta kuin tämä huoraaminen niin olisin aika paljon reikäisempi päästäni. Mä kuitenkin oon aina tehnyt näitä hommia vaan satunnaisesti, otan 2-5 asiakasta viikossa. Lisäksi mulla on ihan oikeakin työ, ja perhe, lemmikki ja harrastuksia. Murto-osa ajastani kuluu hupakoimiseen.

Minkä ikäinen sä olet, jos on perhekin ja mies? Miksi ihmeessä käyt päivätöissä, jos huoraaminen kuitenkin tuottaa kunnolla rahaa (keskimäärin 3 asiakasta viikossa kerta 250e on 3000e puhtaana käteen kuussa).

Miten ihmeessä perheellisellä on aikaa työlle, perheelle ja vielä harrastuksiinkin, jos vielä tekee tätä "sivuduunia"?

Millä alalla olet oikeasti?

Kyllä täällä omaa karua viestiään kertovat näiden "kunnollisten" ihmisten erittäin alatyyliset ja lapselliset haukkumiskommentit tuolle ilolinnulle. Hänhän vastaa oikein totuudenmukaisesti ja pysyy ulosannissaan asiallisella tasolla, toisin kuin nämä muutamat räksyttäjät täällä. Todella noloa teiltä, peiliin katsomisen paikka?

Ollaan taas niin paljon parempaa ihmistä että, mutta toisen kunnioittaminen ja asiallisesti vastaaminen on niin vaikeeta. Varsinkin jos ihminen kehtaa tehdä erilaisia valintoja. Ihan turhaan korotatte itsenne ilolinnun yläpuolelle, ei tässä kellään muulla ole mitään hävettävää kuin teillä.

En ole alan ammattilainen ja olen vakituisessa parisuhteessa, silti minulle opetettiin jo lapsena, että muita ihmisiä tulee kunnioittaa ja arvostaa, vaikka he olisivat erilaisia.

[QUOTE="vieras";28790499]Siitähän ei ollutkaan kyse. Vaan siitä, että ihmiskaupan vastustajat ja seksin myymiseen/ostamiseen nuivasti suhtautuvat eivät todellakaan automaattisesti ole parisuhteissaan seksiä aseena käyttäviä vaimoihmisiä.[/QUOTE]

Eivät tietenkään ole. Vaikeaa on kuitenkaan ymmärtää monen naisihmisen asennetta vapaaehtoisesti seksiä myyviä kohtaan. Ihmiskaupan vastustaminen on tietenkin asia erikseen, mutta perin kummallisia ovat antipatiat itsenäisesti toimivia prostituoituja kohtaan.

Kyllä se ihmiskauppa vähenisi, koska kun näistä ammattinharjoittajista pidetään tarkempaa tietoa ja lukua, ihmiskauppaajien on hankalampi olla siinä mukana. Lisäksi väitän että kynnys mennä poliisien luokse ja saada tekijät kiinni olisi helmpompaa ja tehokkaampaa jos tätä itse ammattia ei katsottaisi rikoksena. Ihmisten, joille seksi on ongelma (seksiriippuvuus, pedofiilit, itsensä paljastajat yms.) on pienempi kynnys käyttää tätä palvelua kun se ei ole enää niin salaista ja "pahaa" ja "likaista". Yleensäkin kaikki mikä on kiellettyä vetoaa rikolliseen toimintaan. Samaa voidaan verrata esim. alkoholiin. Suomessakin on kokeiltu alkoholikieltoa. Toimiko? No ei. Katukauppa kukoisti! Ja valtiohan vain saisi veroja tästä ammatista niin miksi ei :D

mä en jaksanut lukea kuin uutisen ja pari ekaa viestiä, mutta mietin,että miksi nää luxus-ilolinnut ja muut vastaavat on aina niin kauhian "ok" hommansa kans ja pitävät sitä muutenkin loistovalintana,mut sitte kuvissa ei ees omia kasvoja näytetä .

mä en jaksanut lukea kuin uutisen ja pari ekaa viestiä, mutta mietin,että miksi nää luxus-ilolinnut ja muut vastaavat on aina niin kauhian "ok" hommansa kans ja pitävät sitä muutenkin loistovalintana,mut sitte kuvissa ei ees omia kasvoja näytetä .

Varmaan sen takia, että ovat itsensä kanssa ja perheenjäsenten kanssa sinut asian kanssa mutta muu maailma ei ole. Kyllä se yleinen mielipide kuitenkin painaa ja toisi varmasti vaikeuksia arjessa esim. kaupassa. Niin kauan ku tätä ammattia ei hyväksytä muiden joukkoon niin kasvojen paljastaminen on vaikeata.
Ja jos he taas paljastavat kasvonsa, heitä sanotaan huomionhaluisiksi tyrkyiksi ja haukuttaisiin vain vielä enemmän.

Itse olen työskennellyt maksullisen seksin parissa vasta pari vuotta. Kokemukseni ei siis ole samaa tasoa kuin Ilolintsillä. Täällä päin Suomea (en kyllä kerro missä) ei seksiä voi myydä samalla tavalla kuin Helsingissä varmaankin voi. Tuntihinta 100e alkaa olla maksimi viikolla ja viikonlopulla (pe-su) voi pyytää hyvin 150e/h. Asiakkaita voi ottaa pari illassa, ehkä 3. Oma maksimi menee jossain kolmessa, neljä on parhaimmillaan ollut. Täällä päin Suomea kun asiakkaita ei tule keskellä päivää vaikka keskiviikkona. Ne painottuvat aina alkuiltaan tai n. klo 21-23. Usein kaikki haluavat varata ajan viikonloppuun.

Kyllä tällä on opintoja rahoittanut, mutta ei tällä miljoonille päästä. Ehkä se on eri asia Helsingissä, Turussa tai Tampereella. Viiden tonnin viikkotuloon en silti itsekään usko. Ala on kuitenkin moninainen ja ei täällä tunneta toisia ammatinharjoittajia, ei käydä yhdessä kahvilla tai muuta. Varmasti se on mahdollinen mallivartaloiselle piireihin päässeelle, jonka toimipaikka on jokin iso kaupunki. Hieman epäilen sitä silti.

Eihän seksin myynti ole nytkään itsessään rikos. Mutta ei se ole myöskään mikään virallinen ammatti, joten pimeää rahaa se on ja siinä mielessä ongelmallista.

Olen kyllä sitä mieltä, että vapaaehtoisten prostituoitujen oloja kannattaisi parantaa, mahdollistaa esim. osuuskuntabordellit tms.

Mutta sitä en usko, että prostituution avoimuus poistaisi raiskauksia tai edes vähentäisi niitä merkittävästi. Tilanne ei ole verrannolinen kulttuureihin, joissa miehet eivät saa seksiä muuta kuin väkisin tai ostamalla. Ihmiskauppa saattaisi kyllä vähentyä jonkun verran.

Riippuupa kovasti tuo viimeinen väitteesi myös siitä, missä maassa asuisimme. Esim. Saksassa asiasta kertominen olisi luultavasti huomattavasti helpompaa kuin Suomessa. Täällä seksityöhön liitetään voimakkaita negatiivisia stigmoja.

Totta. Esimerkiksi Thaimaassa - näin kertoo mies, joka siellä on käynyt muutaman kerran - on ilolintuilu kuulemma jollakin lailla hyväksytympää kuin täällä. En tiedä sitten, onko tosiaan näin, kun en yhtään thaimaalaista tunne. Kuulosti nimittäin siltä, että kun sitä toimintaa näkee siellä, tulee asiaan aivan eri suhtautuminen verrattuna täällä nähtyyn/kuviteltuun toimintaan. Voi olla tosin kyseisen miehen oma mielipide asiasta.

Tosin loppupeleissä kysymys on aina itse kunkin arvoista ja moraalista.

Varmastikin juuri tässäkin ketjussa havaitun yleisen negatiivisen asenteen takia. Kuraa tulisi niskaan oikein urakalla näiltä siveyden sipuleilta, jos oman henkilöllisyytensä paljastaisi kaikille.

Esimerkiksi Thaimaassa - näin kertoo mies, joka siellä on käynyt muutaman kerran - on ilolintuilu kuulemma jollakin lailla hyväksytympää kuin täällä. En tiedä sitten, onko tosiaan näin, kun en yhtään thaimaalaista tunne. Kuulosti nimittäin siltä, että kun sitä toimintaa näkee siellä, tulee asiaan aivan eri suhtautuminen verrattuna täällä nähtyyn/kuviteltuun toimintaan. Voi olla tosin kyseisen miehen oma mielipide asiasta.

Mä tunnen useita thaimaalaisia ja olen siellä asunut 7 vuotta. Ns. normaalin väestön keskuudessa mikä käsittää kuitenkin 99% ihmisistä, prostituutio on erittäin halveksuttavaa ja prostituoituja ei kunnioiteta pätkääkään. Eikä sitä toimintaa näy ellei käy nimenomaan sellaisilla alueilla, vertaa berliinin ja amsterdamin punaisten lyhtyjen alueet.

[QUOTE="mies";28788881]Voisin tehdä mutta mieshuoralle ei ole niin paljon kysyntää. Naiset kun saa munaa koska vain haluavat, riittää että kapakassa sanovat "kyllä".
+tarjoaisin palvelujani vain naisille.[/QUOTE]

Kaikki naiset eivät käy kapakoissa.

[QUOTE="aloittaja";28790513]Minkä ikäinen sä olet, jos on perhekin ja mies? Miksi ihmeessä käyt päivätöissä, jos huoraaminen kuitenkin tuottaa kunnolla rahaa (keskimäärin 3 asiakasta viikossa kerta 250e on 3000e puhtaana käteen kuussa).

Miten ihmeessä perheellisellä on aikaa työlle, perheelle ja vielä harrastuksiinkin, jos vielä tekee tätä "sivuduunia"?

Millä alalla olet oikeasti?[/QUOTE]

Olen 28v. Käyn päivätöissä ihan vaan koska haluan ulospäin vaikuttaa kunnon kansalaiselta ja lisäksi pitää elämässäni muutakin sisältöä kuin pelkän huoraamisen. Ulospäin näyttäisi helposti oudolle jos pelkästään mieheni tuloilla eläisimme tällä elämäntyylillä, mun maatessa näennäisesti kotona. Siviilityötäni teen vain 6h päivässä 4 päivänä viikossa, joten aikaa jää hyvin perheelle ja harrastuksiin. Hupakointikeikat taas pääsääntöisesti ajoittuvat iltaan ja vapaapäivinä (siviilityöstä) keskipäiviin, jolloin lapset ovat joko päiväkodissa tai nukkumassa. Oikeaa ammattiani en halua paljastaa suojatakseni anonymiteettiäni.

Kyllä täällä omaa karua viestiään kertovat näiden "kunnollisten" ihmisten erittäin alatyyliset ja lapselliset haukkumiskommentit tuolle ilolinnulle. Hänhän vastaa oikein totuudenmukaisesti ja pysyy ulosannissaan asiallisella tasolla, toisin kuin nämä muutamat räksyttäjät täällä. Todella noloa teiltä, peiliin katsomisen paikka?

Ollaan taas niin paljon parempaa ihmistä että, mutta toisen kunnioittaminen ja asiallisesti vastaaminen on niin vaikeeta. Varsinkin jos ihminen kehtaa tehdä erilaisia valintoja. Ihan turhaan korotatte itsenne ilolinnun yläpuolelle, ei tässä kellään muulla ole mitään hävettävää kuin teillä.

En ole alan ammattilainen ja olen vakituisessa parisuhteessa, silti minulle opetettiin jo lapsena, että muita ihmisiä tulee kunnioittaa ja arvostaa, vaikka he olisivat erilaisia.
Kiitos sinulle, tuohon elämänasenteeseen pyrin itsekin. :)

Olen 28v. Käyn päivätöissä ihan vaan koska haluan ulospäin vaikuttaa kunnon kansalaiselta ja lisäksi pitää elämässäni muutakin sisältöä kuin pelkän huoraamisen. Ulospäin näyttäisi helposti oudolle jos pelkästään mieheni tuloilla eläisimme tällä elämäntyylillä, mun maatessa näennäisesti kotona. Siviilityötäni teen vain 6h päivässä 4 päivänä viikossa, joten aikaa jää hyvin perheelle ja harrastuksiin. Hupakointikeikat taas pääsääntöisesti ajoittuvat iltaan ja vapaapäivinä (siviilityöstä) keskipäiviin, jolloin lapset ovat joko päiväkodissa tai nukkumassa. Oikeaa ammattiani en halua paljastaa suojatakseni anonymiteettiäni.

Mihin sitten rahasi käytät ja miten mies siihen suhtautuu? Säilytätkö niitä patjan alla vai kiikutat pankkiin?

Itse olen työskennellyt maksullisen seksin parissa vasta pari vuotta. Kokemukseni ei siis ole samaa tasoa kuin Ilolintsillä. Täällä päin Suomea (en kyllä kerro missä) ei seksiä voi myydä samalla tavalla kuin Helsingissä varmaankin voi. Tuntihinta 100e alkaa olla maksimi viikolla ja viikonlopulla (pe-su) voi pyytää hyvin 150e/h. Asiakkaita voi ottaa pari illassa, ehkä 3. Oma maksimi menee jossain kolmessa, neljä on parhaimmillaan ollut. Täällä päin Suomea kun asiakkaita ei tule keskellä päivää vaikka keskiviikkona. Ne painottuvat aina alkuiltaan tai n. klo 21-23. Usein kaikki haluavat varata ajan viikonloppuun.

Kyllä tällä on opintoja rahoittanut, mutta ei tällä miljoonille päästä. Ehkä se on eri asia Helsingissä, Turussa tai Tampereella. Viiden tonnin viikkotuloon en silti itsekään usko. Ala on kuitenkin moninainen ja ei täällä tunneta toisia ammatinharjoittajia, ei käydä yhdessä kahvilla tai muuta. Varmasti se on mahdollinen mallivartaloiselle piireihin päässeelle, jonka toimipaikka on jokin iso kaupunki. Hieman epäilen sitä silti.
Anteeksi että mainitsen, mutta epäilen sun ennemminkin olevan hinnoista kitisevä mies kuin seksin myyjä. Mun kokemusten mukaan nimittäin nimenomaan pikkukylissä voi seksi menee pääkaupunkiseutuakin paremmin kaupaksi, koska tyttöjä on vähän, mutta kysyntä on kuitenkin prosentuaalisesti miesten joukossa sama. Tämän faktan takia en usko sinun olevan ainakaan oikeasti seksiä myynyt nainen, jos nainen ollenkaan. Mun tuntemat tytöt, olivat sitten mistä tahansa kotoisin, pyytävät kaikki vähintään 200e tunnista vaikka olisivat minkälaisia vartaloltaan. Tämän voi helposti kuka tahansa tarkastaa esim. sihteeriopiston ilmoituksista.

[QUOTE="vieras";28791133]Mihin sitten rahasi käytät ja miten mies siihen suhtautuu? Säilytätkö niitä patjan alla vai kiikutat pankkiin?[/QUOTE]

Suurin osa menee ihan yleiseen elämiseen, ostan hieman laadukkaampia vaatteita ja huonekaluja, parempia kodinkoneita ja muuta elektroniikkaa jne. Matkustelemme verrattain paljon, parin kuukauden välein suunnilleen. Pankkiin voi viedä kerralla alle 1000euroa ilman erillistä tositetta siitä mistä rahat on tulleet, joskus joutuu joitain yllättäviä laskuja varten viemään käteistä pankkiin, ja satunnaisesti laitan lasten tileille muutamia satasia. Lähipiirille olemme perustelleet käteisen pääasiallisen käytön sillä että siten pystyy helpommin seuraamaan käyttämiämme rahoja.

Sinkkuna ja lapsettomana ehkä. Varsinkin kun valkkaa kivan näköiset fiksut asiakkaat, niin ei eroa millään tavalla (maksua lukuunottamatta) nykynuorten treffailukulttuurista. Eli miksi antaa ilmaiseksi jos joku kiva tyyppi maksaa ulkomaanmatkan ja tonnin rahaa päälle.. :D

Asenteet ovat edelleen rajut, kuten tästäkin ketjusta käy ilmi. Toisen ihmisen omista poikkeavia valintoja näyttää olevan vaikea ymmärtää ja/tai hyväksyä. Tässä ketjussa kommentoinut ammattilainen on koettanut valottaa omien valintojensa syitä ja seurauksia jopa korostuneen hillitysti ja taatusti ketään loukkaamatta, mutta on silti saanut kohtuuttomasti kuraa silmilleen. Ja silti joku kehtaa ihmetellä, miksi seksityön ammattilaiset eivät tule nykyistä enemmän omilla kasvoillaan julkisuuteen, huh huh.

• Tykkää
Reactions: Viikate

Yhteistyössä