tekisitkö avioehdon nyksän jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja moolekki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Yks avioliitto takana,jossa ei ollut ehtoja..reisille meni,mitään en saanut kun toinen veti kaiken.
Nyt jos tämän nykysen kanssa erehtyisin papin eteen tahtomaan,tekisin ehdon aivan saletisti.

Alkuperäinen kirjoittaja kokemuksen karvas ääni;30037666:
Yks avioliitto takana,jossa ei ollut ehtoja..reisille meni,mitään en saanut kun toinen veti kaiken.
Nyt jos tämän nykysen kanssa erehtyisin papin eteen tahtomaan,tekisin ehdon aivan saletisti.

Miten toinen voi saada kaiken jos ei ollut avioehtoa? Eikö silloin omaisuus mene tasan puoliksi?

[QUOTE="vieraana";30037670]Miten toinen voi saada kaiken jos ei ollut avioehtoa? Eikö silloin omaisuus mene tasan puoliksi?[/QUOTE]

En jaksanut alkaa tapella-mies väitti hankkineensa kaikki,tehneensä kaiken yksin..Katsoin helpommaksi antaa paskan olla ja lähteä vain henk koht omaisuus mukanani..

Nyksä on mun ensimmäinen ja näillä näkymin viimeinen liittoni ja kyllä meillä on avioehto ja testamentit, jotka sulkee lasten tulevat puolisot meidän omaisuuden ulkopuolelle

Nyksä on mun ensimmäinen ja näillä näkymin viimeinen liittoni ja kyllä meillä on avioehto ja testamentit, jotka sulkee lasten tulevat puolisot meidän omaisuuden ulkopuolelle

Voiko testamenttiin laittaa tuollaisen ehdon?
Ihan kätsää, jos lapset eivät itse älyä tehdä avioehtoa :D
sillä joo, kai se avioehto on aina hyvä olla varalta. Toivottavasti sille ei vaan tuu koskaan käyttöä, toivottavasti ei siis eroa tule.

Yhteistyössä