Tekisitkö testin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hävettää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hävettää

Vieras
Mä tiedän, se on typerää kysyä täältä tätä, ja eihän se testi paljon maksa ja sillä saisin mielenrauhan mutta...

Viime kierron loppupuolella alkoi epämääräinen alaselkäsärky ja tissit kasvoi kuppikoolla. Mulle joskus käy näin ennen menkkoja joten en pitänyt sitä kovin ihmeellisenä. Menkat ei kuitenkaan tulleet ajallaan joten tein testin. Jotain hyvin heikkoa ehkä viivan tapaista siinä näkyi. Ajattelin, että teen toisen testin myöhemmin jos on tarvetta. Kuitenkin testin teosta 4 päivän päästä alkoi vuoto. Vuoto oli niukempaa kun yleensä, samoin kesti vain 3 päivää kun yleensä kestää 5. Mitään hyytymiä ei ollut vaikka niitäkin yleensä on. No, vuoto loppui ja annoin asian oll, kunnes mieheni ihmetteli et miten mun tissit on niin isot ja tajusin itsekin et ei ne ole laskeneet normaaliin kokoon niinkun yleensä käy menkkojen jälkeen. Päin vastoin ne on edelleen turvoksissa ja nyt niitä pistelee inhottavasti. Selkäsärky pahenee ja nyt mahassa tuntuu niitä repäisykipuja. Alavatsa on iltaisin niin turvoksissa että todellakin näytän raskaana olevalta ja nyt aamuisin on alkanut olemaan etova olo. Eilen en saanut nukuttua kun yöpöydälle oli jäänyt mun kosteusrasvapurkki ja se haisi mun mielestä niin pahalle et oli pakko viedä se toiseen huoneeseen. Laskin et JOS, jos tosiaan olisin raskaana olisin jo rv 7 eli pian pitäisi jo seuraavat menkat alkaa.

Onko teidän mielestä testin tekeminen turhaa?

Alkuperäinen kirjoittaja yöperhonen-:
ihan kun kertoisit mun vaivoista :D samalla linjalla melkeempä ollaan... kai se täytyis vaan testi tehä :)

Tehdään yhdessä niin ollaan molemmat sitten vähän hölmöjä ;) Eipä ainakaan enää hävetä niin paljon jos meitä on kaksi painimassa tän ongelman kanssa :D

Yhteistyössä