TEKNIIKAN IHMELAPSET, APUA!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
mun vanhemmilla on SHARP-merkkinen vhs-dvd-soitin, jossa nauhotusominaisuus kumminkinpäin. eli voi nauhottaa levyltä kasetille tai kasetilta levylle. mutkun ei voi....
oon nyt tunannu ton ohjeen kans sata vuotta ja menee hermo.

vhs-video on kotivideo nuoruuden ajoilta, näkyy moitteettomasti.
dvd-levy on tyhjä dvd rw-levy, jolle pitäs pystyä äänittämään.

kertokaa missä mättää!!! noudatin ohjeita presiis pilkulleen, mutta siinä kohdassa kun ohjeessa käsketään painaa "dubbing" ei tapahdu yhtään mitään.

saisinko jotenkin viriteltyä sen soittimen kannettavaan ja sillai nauhottamaan?? minkä piuhan siihen tarvisin??

oon tosiaan tässä mun vanhemmilla ja haluaisin joskus himaankin täältä, eli jos mahdollista niin vastatkaa pian!! olis TODELLA tärkeää mulle saada tää nauha pian dvdlle!! =)

Onko se rw-levy varmasti tyhjä? Rw-levythän on uudelleenkirjoitettavia, joten siellä voi olla jo jotakin tavaraa. Pelkät r-levyt ovat niitä "kertakäyttöisiä", ja ovat rw-levyjä halvempiakin. Sikäli mikäli että laite sellaisen huolii (en kyllä näe syytä miksei huolisi).

Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Onko se rw-levy varmasti tyhjä? Rw-levythän on uudelleenkirjoitettavia, joten siellä voi olla jo jotakin tavaraa. Pelkät r-levyt ovat niitä "kertakäyttöisiä", ja ovat rw-levyjä halvempiakin. Sikäli mikäli että laite sellaisen huolii (en kyllä näe syytä miksei huolisi).

on tyhjä kun muoveista sen just revin...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Kepsis:
tarkista mitä levyjä laite tukee, cd-r cd+r cd-rw cd+rw

ainakin soittimen dvd-luukussa lukee dvd-rw... mä en tajua!!! herrrrrmmmo....

Tarkista sieltä ohjekirjasta mitä levyjä tukee. Meillä ei tää tietokone hyväksy lainkaan noita dvd-rw-levyjä, vaikka taitaa tuossa asemassa niin lukea.

Alkuperäinen kirjoittaja Mupelo:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Kepsis:
tarkista mitä levyjä laite tukee, cd-r cd+r cd-rw cd+rw

ainakin soittimen dvd-luukussa lukee dvd-rw... mä en tajua!!! herrrrrmmmo....

Tarkista sieltä ohjekirjasta mitä levyjä tukee. Meillä ei tää tietokone hyväksy lainkaan noita dvd-rw-levyjä, vaikka taitaa tuossa asemassa niin lukea.

Eli teillä tukee vain DVD+rw
niinkö?

Alkuperäinen kirjoittaja Älykkyyden huipentuma:
Jos se on TODELLA tärkeää, niin kiikuta video liikkeeseen, jossa tehdään näitä hommia maksua vastaan.

no TODELLA tärkeää sinänsä et tuli extemporeajatus antaa ko.video ystävälle lahjaksi tänään tai huomena.
mä en lähde ajamaan 50kilometriä lähimpään liikkeeseen ja maksamaan vielä bensojen lisäksi tied kuinka paljon itse toimenpiteestä... :(

Uusimmat

Yhteistyössä