V
vieras
Vieras
mun vanhemmilla on SHARP-merkkinen vhs-dvd-soitin, jossa nauhotusominaisuus kumminkinpäin. eli voi nauhottaa levyltä kasetille tai kasetilta levylle. mutkun ei voi....
oon nyt tunannu ton ohjeen kans sata vuotta ja menee hermo.
vhs-video on kotivideo nuoruuden ajoilta, näkyy moitteettomasti.
dvd-levy on tyhjä dvd rw-levy, jolle pitäs pystyä äänittämään.
kertokaa missä mättää!!! noudatin ohjeita presiis pilkulleen, mutta siinä kohdassa kun ohjeessa käsketään painaa "dubbing" ei tapahdu yhtään mitään.
saisinko jotenkin viriteltyä sen soittimen kannettavaan ja sillai nauhottamaan?? minkä piuhan siihen tarvisin??
oon tosiaan tässä mun vanhemmilla ja haluaisin joskus himaankin täältä, eli jos mahdollista niin vastatkaa pian!! olis TODELLA tärkeää mulle saada tää nauha pian dvdlle!! =)
oon nyt tunannu ton ohjeen kans sata vuotta ja menee hermo.
vhs-video on kotivideo nuoruuden ajoilta, näkyy moitteettomasti.
dvd-levy on tyhjä dvd rw-levy, jolle pitäs pystyä äänittämään.
kertokaa missä mättää!!! noudatin ohjeita presiis pilkulleen, mutta siinä kohdassa kun ohjeessa käsketään painaa "dubbing" ei tapahdu yhtään mitään.
saisinko jotenkin viriteltyä sen soittimen kannettavaan ja sillai nauhottamaan?? minkä piuhan siihen tarvisin??
oon tosiaan tässä mun vanhemmilla ja haluaisin joskus himaankin täältä, eli jos mahdollista niin vastatkaa pian!! olis TODELLA tärkeää mulle saada tää nauha pian dvdlle!! =)