tekstailuerotiikkaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja m47
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Jaahas tässä mennään läpi kaikki ruumiinosat :)
Suudeltavat,oikein! Ja korvat on,kaksi kappaletta,nipukat molemmissa,pienet jotka tykkää lutkuttamisesta!
Mikäs paikka seuraavaksi,ei vielä vyön alle,eli ?

Täytyyhän minun saada verkkokalvolleni kuva sinusta ;)
Korvista voi päätellä jotain...
Ei vyön alle, ei. Arvaathan sinä, mikä miestä kiinnostaa: rinnat.

Mitähän korvista voisi päätellä - mulla ihan tavalliset, ei dumbon,ei hörösellaiset,kuulokin pelaa vielä :)
Niinpä niin,rinnat,aivan unohtui kun vaan miehiä ajattelin - eli niitäkin kaksi kappaletta,ei pienet,ei isot - sopivat (käteen-), herkät nännit,isot pähkinät. :)

Korvannipukat kertovat ihmisen eroottisista ""taipumuksista"" paljonkin sellaiselle, joka niistä jotain tietää...
Käteen sopivat rinnat, ja herkät nännit: upeaa - suutelen niitä molempia hellästi.
Entä sitten kaikkein pyhin? Karvoitus?

Mistä löytää tietoa korvanipukoista,kiinnnostaisi tietää enemmän?
Nännini tykkäävät juuri määrätynlaisesta imusta,sitä on vaikea selittää mutta kun sen ""oppii"" niin jestas!
Kiitorata,jotain on pitänyt jättää - muistoksi ;)
Sitten ei jääkään kuin jalat,sulla yksi enemmän.. ;)

Niinpä, yksi enemmän ;)
Ovatko sinun reisiesi sisäpinnat herkät? Kiihotutko niiden hyväilystä ja suutelemisesta? Tai varpaiden? Mitkä ovat sinun kehosi herkimmät paikat?

Varpaiden ja navan välinen alue on erittäin herkkää,herkkiä alueita on enemmän kuin yksi - esimerkiksi kaula,niska,rinnat,alue rintojen yläpuolella(!),pakarat,ja se kaikkein pyhin tietysti,niitä jalkoja unohtamatta. Ei tainnut enää jäädä mitään paikkaa? ;)

Jaa-a, vaikuttaa siltä, että olet oppinut, viehtättävä, upea eroottisesti hyvin herkkä ja aistillinen nainen. Missä päin Suomea kirjoittelet?
Anteeksi, en vastannut edelliseen kysymykseesi. Korvannipukoista olen lukenut jostain, mutta en valitettavasti muista mistä. Nipukat ja huulet kertovat aistillisuudesta ja eroottisuudesta.

Karjala poikiiha mie syntyjäin oon. Pohjois-Karjalasta itse asiassa. Nykyisin melko keskellä Suomea.

Mitä siihen lupaamaani ja odottamaasi jutskaan tulee, miten olet langoilla huomenna tai tiistaina?

Sieltähän suunnalta miunkin juureni ovat:) Mutta enemmän lännessäpäin vaikutan.
En voi varmaksi sanoa milloin,huomenna,ylihuomenna? - mitä karpaasilla mielessä? - se rasvausko?;)
Mutta nyt pakko koisiin,aamulla aikaseen ylös :(
Hyviä öitä!

Töitä yritän tässä olla tekevinäni ;)
Tarkennan sen verran, että en ole Keski-Suomessa, vaikka keskellä Suomea olenkin. Savoon Karjalan poika on ""joutunut"". Haluatko kertoa, missä päin Karjalaa sinun juuresi ovat?

Jaa, ymmärsin väärin. Varmasti se länsi - tai mikä tahansa, jossa on työtä, koti ja ystäviä, on viihtyisä paikka.
Kaipa tässä kohta pitäisi mennä höyhensaarille. Sinä?

Status
Viestiketju on suljettu.