Tekstarikeskustelu miehen kans :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aamuäree
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aamuäree

Aktiivinen jäsen
10.04.2007
48 565
16
38
Etelä-Pohjanmaa
Tää lähti siitä että laitoin miehelle tekstarin että tois margariinia kaupasta kotiin tullessaan, koska mä unohdin.

Yleensä mies vastaa että ok, mutta nyt ylitti itsensä ja kysyi että mitä muuta tarttis? Topseja? Olutta? Joululahjoja? Mitään muita tarpeita?

No mä vastasin sille että 1kpl hevonen, 3 lammasta ja kissa :D

Miehen vastaus oli että hänellä on vehkeet kuin hevosella, on muuten vaan sellainen pässi ja mä olen se kuuma kissa :laugh:

Eli ei lemmikkejä kai edelleenkään.

Meillä eilen illalla tämmönen keskustelu sängyssä, kun äijän viereen olin kömpimässä;

Äijä:voitko kääntyä niin ettei sun persees osu muhun, se on aina jääkylmä.
Minä: joo, mutta kyllä se kohta lämpiää täällä peiton alla
Äijä: juu. lämpiää kyllä ja siinä on sen verran pinta-alaa, että lämpöisenä sillä lämmittäis pienen mökin.
Ja minä meinasin tikahtua nauruuni, hiljaa piti koittaa kikattaa kun muksu nukkuu samassa huoneessa.
:D

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamupäre:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Aamupäre, Aamuäree?

kumpi teistä on se aito ja oikia??

Kumpikin

Aamuäree on the one and only. Aamupäre on joku halpa kopio :xmas:

:laugh: :D

Kumpikin me ollaan 'aitoja' mutta mä oon aina kuvitellu että tuo päre on se mun stalkkeri joka rekkautui.

Mutta minähänj en tunnetusti tiedä mistäään mitään ja olen hivenen vainoharhaisuuteen taipuvainen.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamupäre:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Aamupäre, Aamuäree?

kumpi teistä on se aito ja oikia??

Kumpikin

Aamuäree on the one and only. Aamupäre on joku halpa kopio :xmas:

:laugh: :D

Kumpikin me ollaan 'aitoja' mutta mä oon aina kuvitellu että tuo päre on se mun stalkkeri joka rekkautui.

Mutta minähänj en tunnetusti tiedä mistäään mitään ja olen hivenen vainoharhaisuuteen taipuvainen.

Vai stalkkeri? Erehdyit.

Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:
Meillä eilen illalla tämmönen keskustelu sängyssä, kun äijän viereen olin kömpimässä;

Äijä: juu. lämpiää kyllä ja siinä on sen verran pinta-alaa, että lämpöisenä sillä lämmittäis pienen mökin.
Ja minä meinasin tikahtua nauruuni, hiljaa piti koittaa kikattaa kun muksu nukkuu samassa huoneessa.

:laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:

:laugh: :laugh: :heart: