Terkut Budapestista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja millipilli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

millipilli

Vieras
:wave: kotiuduttu ollaan ja olipas kyllä rentouttava viikonloppu. Nyt vaan odotetaan kuumeisesti aamua, että nähdään poika :D joka kyllä nukkuu tuolla alakerrassa, mutta oli nukkumassa jo kun tultiin kotiin... torstai-iltana nähty edellisen kerran.

Alkuperäinen kirjoittaja drakonia:
Kiitos vaan! Otitteko yhtaan kuvia? Laita naytille :p
Kauan kesti lento?

Ekan päivän aikana ei kuvia tullut otettua, mutta sitten mies osti uuden kameran ja mä sainkin juosta koko loppureissun kameraa pakoon :laugh: :laugh: :laugh: koneelle asti ei oo vielä ehtinyt. Lento kesti vähän reilun 2h joten ei paha...

Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Löytykö kaikkee kivaa shoppailtavaa :p :saint:

Talvitakin löysin Zarasta kivan. Ja mä kun niin vannoin, että tänä talvena en osta takkia kun oon raskaana :whistle: mutta siinä se shoppailut melkein olikin sitten :laugh: :laugh: :laugh: enemmän rahaa meni ruokaan :D no joo, pojalle ostin yhen paidan ja vauvalle sukkiksia ja sukkia :D Ei kun ostinpas joulumarkkinoilta kynttilöitä :D

Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Löytykö kaikkee kivaa shoppailtavaa :p :saint:

Talvitakin löysin Zarasta kivan. Ja mä kun niin vannoin, että tänä talvena en osta takkia kun oon raskaana :whistle: mutta siinä se shoppailut melkein olikin sitten :laugh: :laugh: :laugh: enemmän rahaa meni ruokaan :D no joo, pojalle ostin yhen paidan ja vauvalle sukkiksia ja sukkia :D Ei kun ostinpas joulumarkkinoilta kynttilöitä :D

No onhan siinä jo kantamista :D Millasta ilmaa siel oli?

Muutama aste plussan puolella oli. Tänään vähän ripotteli vettä ja kävi vilpoinen tuuli, mutta perjantain ja lauantain oli kiva ilma. Tai siis hyvä kun ei satanut eikä ollut kylmä :D

Aamuihmisillekin vielä terkut :D

Mummu oli eilen illalla tullut pojan kanssa tänne meille ja laittoi pojan nukkumaan. Klo 3.30 yöllä pojan huoneesta kuului huuto: "mummuuuuuuu". Kävin hakemassa meidän väliin ja voi vitsit sitä ilmettä :D ensin poitsu yritti olla vähän kiukkuinen, mutta totesi sitten pian että "pitäis halia". :D Ja sittenhän halittiin. Tiukasti kainalossa nukkui loppuyön ja nyt on niin aurinkoinen ja hyväntuulinen pikkujätkä

Yhteistyössä