Lääkäri määräsi mulle Terot clomien jälkeen, koska muita hoitoja ei toistaiseksi jatketa diabeteksestä johtuvan epäsäännöllisen sokeritasapainon vuoksi. Nyt olen siis syöny 10 päivän kuurin Teroja aina kierrolla kp 21-30 ja vuoto on yleensä tullu siin parin päivän sisällä, kerran venyi 4 päivään, mutta vuoto tullut. Nyt kuitenkin menee jo 7 päivä eikä mitään tietoa edes vuodosta. Alavatsassa on jo reilun viikon ollut vihlonta, tosin erilaista kun menkkojen alkaessa ja muutaman todella kovan krampin olen saanut, ihan kuin joku repeäisi tuossa oikealla puolella alavatsaa. Lisäksi rinnat on nyt huomattavasti aremmat ja pinkeämmät ja miehenikin sen huomasi. Muita erikoisia oireita on ollut vilunväristykset ja jatkuva aivastelu sekä jatkuva pissahätä :/ . Tein testin 5 päivää Terojen lopettamisen jälkeen ja näytti negaa, mutta jos ei pian kuulu vuotoa teen uuden testin ja toivon mukaan se olisi sitten plussa =) Olen tässä jo ehtinyt miettiä jos mitäkin erinäisiä ongelmia mitä elimistössäni voisi tapahtua ja lääkäriäkin olen jo yrittänyt tavoitella, mutta en ole kiinni saanut.
Nyt kun vaan saisi pidettyä oman pään kasassa ja pystyisi olemaan hermoilematta. Tsemppiä kaikille Terojen käyttäjille, kyl me kaikki jossain vaihees se plussa saadaan :hug: