Käyttääkö kukaan Teroluteja loppukierrossa?
Kuinka pian kuurin (10pvä ) jälkeen teillä on alkanut vuoto?
Itse lopetin kuurin perjantaina eikä menkat ole vieläkään alkaneet! Maanantaille niitä odottelin mutta....
Kiitos vastauksestasi Rouva B :flower:
Minullekin lääkäri sanoi että kierto saattaa hieman venyä |O Odottelin niitä kuitenkin maanantaille koska silloin olisi ollut ovisplussasta jo 16 päivää! Tuntuu että usko on mennyt jo ovistesteihinkin,jopa digitaaliseen :kieh:
Raskausoireitakaan ei liiemmin ole joten niitä menkkoja tässä odottelen |O
Tuliko sinulle muuten Teroluteista jotain sivuoireita...rintojen arkuutta,kuvotusta tmv.?
Hirmuvähän on tuntunut menkkaoireita mutta kyllä ne vielä ehtii...minkäköhänlainen niegara sieltä on sitten luvassa :kieh:
No mie en oo ikinä ollu niin terve kun terojen kanssa.
Yleensä on selkä sikä kipe viikkokausia ja PMS-oireitakin havannoin, mutta terolutejen kanssa ei MITÄÄN.
Siis oikea ihmeparantuminen. Miusta ne oli aivan ihania lääkkeitä, mutkun eivät kamalasti mulle tepsiny.
Mutta tosiaan, jos ei niagaraa kuulu, niin testaa ihmeessä, ei sitä läheskään kaikille niitä oireita tule.
Mä sain terot senvuoksi että progesteronia oli liian vähän ja mulla on ollut tiputteluja. Tämä kuuri on kyllä auttanut sikäli että tiputtelu on pysynyt poissa =)
Lisäksi olen ollut ehkä hieman tasaisempi näin menkkojen alla :saint:
Sain reseptin viime ultrassa jossa lääkäri arvioi ovisajankohdan ja näin Terojen aloittamispäivän. Nyt sitten vaan odotellaan...kp 34 meneillään!
Lämmöt ovat olleet koholla edelleen ja lisäksi on kylmä/kuuma, oikee mummotauti Rinnat on arat ja tänään on ollut pahoinvointia :x
Siksi kyselinkin aiheuttaako nuo Terot pahoinvoinnin?
Testaan lauantaina koska silloin olisi hieman viihteilyä luvassa