terveisiä 4v neuvolasta

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
voi että kun oli kiva käydä, mukava täti, ja kaikki hyvin =)
pituutta tytöllä 111cm ja painoa 22kg,
kaikki taidot ikätasolla, hölötteli ja piirteli ja
kaikki meni tosi hyvin, leikkaamistaitoa täti erityisesti ihmetteli,
koska osasi niin hienosti leikata viivaa pitkin =)
ja piikki reiteen sai aikaan vaan hengähdyksen ja
sitten se olikin jo ohi =) kiva päivä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja nellynoora:
En tiedä koosta koska meillä on vajaa 110cm 18kg 6v poika

:D no tätä just tarkoitin :D mutta kuulemma ihan normikäyrillä kulkee tuo likka, yläkäyrällä kylläkin =)

voi sentäs. ne käyrät on suomalaisten lasten keskiarvoja. jotkut lapset on isompia, toiset pienempiä.
 
Kiva :) Meillä on ens viikolla tuon keskimmäisen vilperin 4-vuotisneuvola. Mittasin vasta kotona ja pituutta on 95 cm, mutta omalla käyrällään sekin kasvaa :D

Oliko siellä niitä palikkatestejä? Poika odottaa innolla että pääsee tekemään torneja ja kuperkeikkoja :laugh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja maija:
no lihava tuo sun tyttös ainakin on!

:o vai sillä tavalla :D neuvolatäti sanoi, ettei ole edes sellaisessa paino-pituussuhteessa, että pitäisi kehottaa tarkkailemaan syömisiä.. pituuttakin kun on kertynyt.. kysäisin toki asiaa =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja nannannaa:
Kiva :) Meillä on ens viikolla tuon keskimmäisen vilperin 4-vuotisneuvola. Mittasin vasta kotona ja pituutta on 95 cm, mutta omalla käyrällään sekin kasvaa :D

Oliko siellä niitä palikkatestejä? Poika odottaa innolla että pääsee tekemään torneja ja kuperkeikkoja :laugh:

juu, oli tornin rakentamista ja kaiken näköisiä piti tädin perässä rakentaa :D ja palloa sai potkia ja vaikka mitä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Mä en voi tulla vertaamaan kun meidän kaupungissa ei ole 4-vuotisneuvolaa ollenkaan. :kieh:

eikä oo todellista? miten ne siellä sitten menee?? :o

3½-vuotis neuvola on ja seuraava sitten 5-vuotis neuvola. Espoossa näin

oho.. aika pitkä väli..kun musta tuo vuosikin on pitkä :( sitä oman lapsen kasvua on niin kiva seurata =)
 
meillä oli neuvola 4v 1kk iässä ja poika oli 104 cm ja 17,5 kg muissa taidoissaan hitaasti kehittyvää sorttia. nyt ollaan kk:n päästä menossa 5v neuvolaan ja puheterapia jonossa ollaan.
 

Yhteistyössä