TERVETULOA Herkkänahkaisten keskustelupalstalle! Ohjeita käyttäjille!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nahkiainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nahkiainen

Vieras
- Täällä on suurin osa kävijöistä naisia, ja koska ovat naisia "siinä iässä" niin hormoonit hyrrää ja mitään ei sitten kestetä, kaikesta pitää pillittää.
- Että jos olet eri mieltä, niin mene toiselle keskustelupalstalle se kertomaan koska täällä me emme sitä kestä.
- Älä näytä kuvaasi jos et ole sysiruma, koska tulee paha mieli siitäkin.

Mitäs muuta sitten..

No mun mielestä on jotenkin asenteellista ja SYYLLISTÄVÄÄ puhua herkkänahkaisista ihmisistä! Kyllä pitää voida asiallisesti ihmisten olla kaikesta samaa mieltä.

;)

Ilman muuta ollaan kaikesta samaa mieltä. Näin saadaan kunnon keskustelu aikaiseksi, eikä kenelläkään nouse verenpaine. Eikö keskustelupalstat sitä varten oo olemassa, että yksi aloittaa keskustelun ja sata seuraavaa sanoo "Näin on" ?

Ahaa, tää on jotian parodiaa nyt siittä, kun mulla meni herne nenään, kun mun miestä sanottiin ÄLLÖTTÄVÄN näköiseksi, yms muuta. Ja ei siksi, että mulla ois herkkä nahka, vaan siksi, että muhun itseen kohdistuva iva ei ole aikoihin tehonnut.

Mun kommentti oli ihan vaan siihen liittyen, kun oon nähnyt tällä palstalla lukuisia kertoja kommentin "peesi", ilman että mitään omaa on lisätty. Mihin se vie keskustelua, ei hemmetti niin mihinkään |O |O |O t. herkkänahkainen :D

Alkuperäinen kirjoittaja PauhaavaSydän:
Ilman muuta ollaan kaikesta samaa mieltä. Näin saadaan kunnon keskustelu aikaiseksi, eikä kenelläkään nouse verenpaine.

Tuo verenpaineasia on kyllä hyvä pitää mielessä, kun mehän olemme melkein kaikki hieman ylipainoisia, ja kaikkihan me toki jo tunnemme lihavuuden riskit, eikä ole suvaittavaa nostattaa verenpainetta yhtään enempää.

ei nyt ollut ihan pelkästään sulle sirkka, vaan ylipäätään koko sivustolle. Kyllä sä olet ottanut viime päivinä ihan itseesi monta juttua. Tideä sitten oletko raskaana vai onko pms, mutta tuntuu että otat nykyään kaiken itseesi.
Eikä täällä moni ole sen parempi. Aina ollaan Modea huutamassa jos joku sanoaa vastalauseen.

Säälittävä provo aloittajalta!

b006g.gif
g040.gif
d010.gif

g045.gif
a060.gif
g010.gif
palsata iteketti

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Tuo verenpaineasia on kyllä hyvä pitää mielessä, kun mehän olemme melkein kaikki hieman ylipainoisia, ja kaikkihan me toki jo tunnemme lihavuuden riskit, eikä ole suvaittavaa nostattaa verenpainetta yhtään enempää.
Totta. Mut siitähän ei saa keskustella, palstamammat kiehahtaa jos yrittää vihjaista terveellisistä elämäntavoista ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Ahaa, tää on jotian parodiaa nyt siittä, kun mulla meni herne nenään, kun mun miestä sanottiin ÄLLÖTTÄVÄN näköiseksi, yms muuta. Ja ei siksi, että mulla ois herkkä nahka, vaan siksi, että muhun itseen kohdistuva iva ei ole aikoihin tehonnut.

No ainakaan mun kommentti ei ollut tarkoitettu ivalliseksi sulle vaan sarkasmiksi yleisesti.