V
vieras
Vieras
3,9 ei täällä ole mitään paikasllisliikennettä. Bussit kulkee jos kulkee, eikä niihin pääse tuplarattaiden kanssa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kiilusilmäfanaatikko:Alkuperäinen kirjoittaja Simputti:Mä sain pyöreän nollan....
Kuinka? Kerro heti! Pitäisi koettaa saada tota omaa lukemaa alaspäin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja kiilusilmäfanaatikko:Alkuperäinen kirjoittaja Simputti:Mä sain pyöreän nollan....
Se on tehnyt itsemurhan ja senkin luontoa säästävällä tavalla. Eihän tulos voi muuten olla nolla.
Alkuperäinen kirjoittaja kiilusilmäfanaatikko:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja kiilusilmäfanaatikko:Alkuperäinen kirjoittaja Simputti:Mä sain pyöreän nollan....
Se on tehnyt itsemurhan ja senkin luontoa säästävällä tavalla. Eihän tulos voi muuten olla nolla.
Juuh, lukaisinpa tarkemmin testiä ja huomasin, että ei siitä voi edes saada nollaa, kun tulokseen lisätään automaattisesti 1,6...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja kiilusilmäfanaatikko:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja kiilusilmäfanaatikko:Alkuperäinen kirjoittaja Simputti:Mä sain pyöreän nollan....
Juuh, lukaisinpa tarkemmin testiä ja huomasin, että ei siitä voi edes saada nollaa, kun tulokseen lisätään automaattisesti 1,6...
Jos oikeasti haluat pienentää jalanjälkeäsi, ja itsemurha jätetään pois laskuista, niin sinun pitäisi asua pienessä (siis tosi pienessä) kylmässä asunnossa, viljellä itse ruokasi, ei tehdä lapsia, kaikenlainen matkustelu kielletty. Elintaso pitäisi peruuttaa 1800-luvun savupirtin tasolle. Kuinka moni sitten on siihen valmis?