Testaa kuinka hyvä palstalainen olet!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Selma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Selma

Vieras
Imetitkö:
1--ei yhtään/ei ole vielä imeväistä ollut
2--alle 6kk
3--yli 6kk
4--yli 18kk

Synnytitkö vai et?:
1--sektio
2--en ole vielä synnyttäny/sektioitunut
3--sektio sekä alatiesynnyts
4--alatiesynnyts, jopa useamman kerran

Tiedätkö kuka on petteri?
1--en
2--tottakai

Käyttääkö lapsesi reimatec-vaatteita?
1--ei
2--satunnaiseti, tai vain osa lapsista
3--lähestulkoon aina
4--tottakai, myös alushousut ovat reimateciä!!

Tiedätkö milloin seuraavat lapsilisät tulee?
1--joo
2--ei hajua, mutta kysyn täältä kun kuu lähestyy loppua

Kirjoitatko ketjuntappajat tai ällö-ketjuihin?
1--en
2--jompaan kumpaan
3--tottakai molempiin!

Kuinka usein käyt palstalla?
1--viikottain
2--päivittäin
3--päivittäin useasti
4--tunneittain (paitsi nukkuessa)

Pystytkö luettelemaan 10 palstalaista ulkomuistista?
1--en
2--toki, tulis vaikka 20..

Oletko laittanut itsestäsi, lapsistasi tai kodistasi kuvia tänne?
1--en
2--joistakin mainituista
3--kaikista

yli 20 pistettä:
Olet addiktoitunut, ilmeisesti tunnet Savannan ja Pläähin seikkailut. Tiedät kuka vaihtoi nikkiä, ja miksi. Sinulla on ilmeisesti ainakin yksi harmaa perskyrpänen, ja toitottelet sitä ketjuissasi. Sinulle suosittelisin palsta vapaa päivää, (älä hätäänny) näin alkuun kerran kk riittää.

yi 10 pistettä:
Pysyt asioista joten kuten hajulla käymällä täällä suhteellisen säännölliseti tarkistamassa maailman tapahtumat. Sinulla kuitenkin on muutakin elämää, mutta pelkäät jääväsi tähän koukkuun. Jatka samaan tapaan, mutta muista; joku mehevä juttu menee varmasti ohi juuri kun olet ulkoilemassa lasten kanssa..

alle 10 pistettä:
Mistä sä tänne tupsahdit!? :o Sinulle määrätään aloitussivuksi Mitäs nyt? Joka kerta kun tulet nettiin, luet ainakin kaksi ensimmäistä sivua aloituksien otsikkoja, sekä teet yhden aloituksen joka jo mielellään on viimeistään toisella sivulla. Tervetuloa.. Lämpimästi.. hehehheeee

yi 10 pistettä:
Pysyt asioista joten kuten hajulla käymällä täällä suhteellisen säännölliseti tarkistamassa maailman tapahtumat. Sinulla kuitenkin on muutakin elämää, mutta pelkäät jääväsi tähän koukkuun. Jatka samaan tapaan, mutta muista; joku mehevä juttu menee varmasti ohi juuri kun olet ulkoilemassa lasten kanssa..

Imetitkö:
3--yli 6kk

Synnytitkö vai et?:
4--alatiesynnyts, jopa useamman kerran

Tiedätkö kuka on petteri?
2--tottakai

Käyttääkö lapsesi reimatec-vaatteita?
1--ei

Tiedätkö milloin seuraavat lapsilisät tulee?
1--joo

Kirjoitatko ketjuntappajat tai ällö-ketjuihin?
1--en

Kuinka usein käyt palstalla?
2--päivittäin

Pystytkö luettelemaan 10 palstalaista ulkomuistista?
2--toki, tulis vaikka 20..

Oletko laittanut itsestäsi, lapsistasi tai kodistasi kuvia tänne?
1--en

Taitaa tulla 17 pistettä :D

Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:

19p :kieh: Ja olin ihan varma et pääsen yli kahenkymmenen...

:o Nyt sit vaan suristellaan täällä kilpaa niin saadaan sutkin tuonne "Ammattilaisten addiktien" puolelle :laugh:

Oijoii. Mie laskinkin väärin tai siis jäi yks kyssä välistä... Eli samat pojot kun sullakii *tuulettaa*

:o Nyt sit vaan suristellaan täällä kilpaa niin saadaan sutkin tuonne "Ammattilaisten addiktien" puolelle :laugh:

Oijoii. Mie laskinkin väärin tai siis jäi yks kyssä välistä... Eli samat pojot kun sullakii *tuulettaa*

Hitto et me ollaan hyviä :laugh:

Hitto et me ollaan hyviä :laugh:

No ollaan joo... MÄ jo oikeesti ehin säikähtää..

yli 20 pistettä:
Olet addiktoitunut, ilmeisesti tunnet Savannan ja Pläähin seikkailut. Tiedät kuka vaihtoi nikkiä, ja miksi. Sinulla on ilmeisesti ainakin yksi harmaa perskyrpänen, ja toitottelet sitä ketjuissasi. Sinulle suosittelisin palsta vapaa päivää, (älä hätäänny) näin alkuun kerran kk riittää.

:o :o :o
Mä olen vielä aika uusi palstailija :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii:
yli 20 pistettä:

:o :o :o
Mä olen vielä aika uusi palstailija :ashamed:

No, mutta vaikka olet uusi, niin sovellut hyvin joukkoon, koska todennäköisesti käytät sentään lapsilla tecciä, oot imettänyt kauan, ja synnyttänyt alateitse. Tai vähintään jotain näistä, ja ne on tärkeitä meriittejä tällä palstalla. :D

Yhteistyössä