möksö Jäsen 26.07.2008 587 0 16 01.02.2009 #1 en pysty kirjoittamaan ketjuihin. aina kun painan lähetä-nappia, se herjaa että viestin lähetys epäonnistui
en pysty kirjoittamaan ketjuihin. aina kun painan lähetä-nappia, se herjaa että viestin lähetys epäonnistui