**** Testi: Kuinka koukussa olet palstaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja The Quizmaster
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

The Quizmaster

Vieras
Kuinka moni väittämä listassa täsmää sinuun?

- Käyn palstalla vähintään joka toinen päivä.
- Ruokaa laittaessani mieleeni tulee ainakin yksi asia, josta todella haluaisin jutella palstalla.
- Lasten kanssa puuhatessani mieleeni tulee ainakin yksi asia, josta todella haluaisin jutella palstalla.
- Kodinhoitopuuhissa mieleeni tulee usein kysyä neuvoa/mielipiteitä/galluppeja palstalla.
- Olen löytänyt uusia ystäviä palstan kautta.

- Olen tavannut jonkun palstalaisen oikeassa elämässä.
- Minulla on ainakin yksi palstalainen messengerissä.
- Palstalla on ainakin yksi nimimerkki, jonka koen niin kiehtovaksi, että seuraan hänen keskustelujaan ja mielipiteitään.
- Muistan ainakin kolmen palstalaisen lasten syntymävuodet.
- Minulla on oikeasti jonkinlainen "tiimarivihko".

- Palsta on henkireikäni. Puran sinne kaiken pahan oloni. Palstan jutut piristävät minua.
- Kirjoitan päivittäin ainakin yhden provon, koska saan siitä jonkinlaista tyydytystä.
- Minulla on musta nimimerkki, mutta kirjoitan harmaana arkaluontoisemmista asioista.
- Minulla on musta nimimerkki, mutta joskus harmaudun näyttääkseni todellisen mielipiteeni.
- Tapanani on pinoutua kaikenlaisiin pinoihin TAI kirjoittelen esim. helmikuun odottajissa/yli 25v. kuumeilijoissa/yms.

TULOKSET:

Jos 1-5 väittämää osui ja upposi, olet vielä kohtuullisen selvillä vesillä. Osaat käyttää palstaa hyväksesi, mutta et seuraa kaikkea orjallisesti. Sinuna kumminkin vähän pidättelisin itseäni, koska palstariippuvuus kasvaa herkästi. Käytät suunnilleen 20% päivästäsi palstalla.

Jos 6-10 väittämää täsmäsi sinuun, sinulla tulee varmasti jo pieniä vieroitusoireita joutuessasi eroon palstasta. Lomaillessasi pystyt jopa unohtamaankin palstan hetkeksi, mutta heti palattuasi arkeen olet taas entiseen tahtiisi palstalla. Osaat käyttää palstaa hyväksesi, mutta vietät täällä myös paljon aikaasi. Olet luultavasti aika tyypillinen palstalainen, joka silmäilee palstaa arkitouhujen lomasta. Käytät suunnilleen 50% päivästäsi palstalla.

Jos 11-15 väittämää kolahti sinuun, olet pahasti koukussa. Lomaillessasi luultavasti etsiydyt koneelle niin usein kuin mahdollista ja olet kuin tulisilla hiilillä miettiessäsi lempipalstalaistesi kuulumisia ja halutessasi jakaa omia kuulumisiasi. Sinua ahdistaa olla erossa palstasta, mutta esität kuin se olisi vain pientä ajankulua. Vietät vähintään 70% päivästäsi palstalla.

(c) Original quiz by The Quizmaster

- Käyn palstalla vähintään joka toinen päivä.
- Olen löytänyt uusia ystäviä palstan kautta.
- Olen tavannut jonkun palstalaisen oikeassa elämässä.
- Minulla on ainakin yksi palstalainen messengerissä.
- Tapanani on pinoutua kaikenlaisiin pinoihin

Eli tuloksena 5

Jos 1-5 väittämää osui ja upposi, olet vielä kohtuullisen selvillä vesillä. Osaat käyttää palstaa hyväksesi, mutta et seuraa kaikkea orjallisesti. Sinuna kumminkin vähän pidättelisin itseäni, koska palstariippuvuus kasvaa herkästi. Käytät suunnilleen 20% päivästäsi palstalla.

Tosin meseä en muista useinkaan avata :saint: Pitää vielä lisätä, että olen palstailllut jo vuodesta 2000, eikä palstariippuvuuteni ole tänäänkään testattua suurempaa :)

d030.gif

Yhteistyössä