Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 13.02.2007 klo 17:20 anniel kirjoitti:en tiedä muuta kuin mit olen tutuilta katsellut niin emmaljunga scootterit on hempulan tuntoiset, jotenkin niin muoviset ja ne renkaat on tosi kovat. brio race vaikutti liikkeessä hyviltä, päädyttiin kuitenki brion yhdistelmiin. tosi hyvät on ollu, ei mitää negatiivistä sanottavaa
Alkuperäinen kirjoittaja 15.02.2007 klo 02:34 en voi kehua kirjoitti:siis ne scootterit on sellaiset halpisrattaat vaikkei oo halvat. hempulit. kovat ne renkaat ja pitää inhottavaa rahinaa. mun lenkkikaverilla on sellaiset ja en ostais ite.ja lisäksi ne emmaljungan "narujutut" on ällöt...
Alkuperäinen kirjoittaja 15.02.2007 klo 08:51 vieras kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 15.02.2007 klo 02:34 en voi kehua kirjoitti:siis ne scootterit on sellaiset halpisrattaat vaikkei oo halvat. hempulit. kovat ne renkaat ja pitää inhottavaa rahinaa. mun lenkkikaverilla on sellaiset ja en ostais ite.ja lisäksi ne emmaljungan "narujutut" on ällöt...
Ei meillä ainakaan mitään rahinaa tai muutakaan ääntä pidä... Narut nyt on mielipidekysymys. Minusta ne piristävät kivasti rattaita ja ovat persoonalliset!
Ja rattaat on kestäneet uskomattomia kuormia lähes päivittäin yli vuoden verran. Meillä kasataan surutta tavarakoriin päällekkäin (selkänojan taakse kuomun ja verkkokassin varaan) useampia kauppakasseja (tai 15kg koiranruokasäkki) ja silti rattaat vaan jaksaa palvella. Odotin, että kohtaisivat loppunsa piankin tällä metodilla.
Mites näitä nyt tuntuu haukkuvan vain ne joiden kaverilla on ko. rattaat?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 15.02.2007 klo 16:45 vieras kirjoitti:Ne kuomun taskussa "korsettimaisesti" ristiin rastiin menevät narut. Ihanat!
Alkuperäinen kirjoittaja pikkuGreippi:olen brio racet tai noi scootterit ostamassa mutta miksi kellään ei ole mitään sanottavaa raceista????? ostaisin racet mutta niisä tavarakori vain pussi,mutta scootereissa taas metallinen mutta onko scooterit paljonkin isommat kuin racet? ja en löytänyt mistään scootereiden painoa mutta racejen kyllä,osaisiko kukaan sanoa arviota??