A
ap
Vieras
Katsottiin eilen toi leffa ja se Leonardo DiCaprio on namu. Siis en ole aiemmin pitänyt siitä ollenkaan.. mutta nyt tossa leffassa.. aiaiaiaia 
Ja oli siis muutenkin tosi hyvä leffa
Ja oli siis muutenkin tosi hyvä leffa