The departed

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Katsottiin eilen toi leffa ja se Leonardo DiCaprio on namu. Siis en ole aiemmin pitänyt siitä ollenkaan.. mutta nyt tossa leffassa.. aiaiaiaia :p

Ja oli siis muutenkin tosi hyvä leffa :D
 

Yhteistyössä