T The titityy Vieras 16.09.2007 #3 Molemmat osat ovat hyllyssä olleet jo kuukausia mutta en saa aikaiseksi katsoa.. :/
M Mahakas Marakatti Vieras 16.09.2007 #4 En yleensä kauhua katso mutta tää oli ihan ok. Ekalla kerralla pelotti vaan sen vauvan puolesta.
N noppispoppis Aktiivinen jäsen 12.05.2007 2 550 0 36 16.09.2007 #5 en tykänny kummastakaan mut mies tykkäs molemmista.