V
vierailija
Vieras
In real life?In real life.
Ku olisin tykännyt paremmin, jos olis alettu ilman mitään irl aa
Ku minusta tuntuu, että Sun maku on täysin kehittynyt ja mun hyvä yritys tyssääntyy, jos tapaisit mut ensin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
In real life?In real life.
Sitä ei voi tietää etukäteen.In real life?
Ku olisin tykännyt paremmin, jos olis alettu ilman mitään irl aa
Ku minusta tuntuu, että Sun maku on täysin kehittynyt ja mun hyvä yritys tyssääntyy, jos tapaisit mut ensin.
Eiku SE kossu maustetaan liköörillä!Sitä myrkkyä ei voi maustaa yhtään millään kun se maistuu niin pahalleSitä paitsi kahviliköörin oma maku menis täysin pilalle jos siihen lykkii kossua
![]()
Ei varmana mausteta *mutisee*Eiku SE kossu maustetaan liköörillä!
Niin, käytätkö Somacia?..mut mä oonki tämmönen herkkis...
Mutta sitten on viihdearvo kohdallaan! Sitä odotellessaEi kannata kun tulee sitten sotkuinen palstaero.
Luuletko että täällä kerrotaan mitään. Oli suhde palstalaisen kanssa tai ei.Mutta sitten on viihdearvo kohdallaan! Sitä odotellessa
Ainiin, et lue kuitenkaan, mutta lopussa muutama lause siellä:Mikä se semmonen on?
Jotku ovat käsittäneet väärin jonkun mainoksen. Mikään sellainen, missä on natriumlauryylisulfaattia, ei voi suojata vatsaa, koska se tekee reikiä (aftoja) limakalvoille, joita elimistössä.
Luepa käyttöturvallisuustiedote![]()
ZzzzzzZzzzzzZzzzz....Ainiin, et lue kuitenkaan, mutta lopussa muutama lause siellä:
"R-lausekkeiden koko teksti, joihin viitataan kohdissa 2 ja 3
11 Helposti syttyvää.
18 Käytössä voi muodostua syttyvä/räjähtävä höyry-ilma-seos.
21/22 Terveydelle haitallista joutuessaan iholle ja nieltynä.
37/38 Ärsyttää hengityselimiä ja ihoa.
41 Vakavan silmävaurion vaara.
Kohdissa 2 ja 3 mainittujen H-lausekkeiden täydelliset tekstit
H228 Syttyvä kiinteä aine.
H302 Haitallista nieltynä.
H311 Myrkyllistä joutuessaan iholle.
H315 Ärsyttää ihoa.
H318 Vaurioittaa vakavasti silmiä.
H335 Saattaa aiheuttaa hengitysteiden ärsytystä."
Kyllä täällä melkosia lörppöjä onLuuletko että täällä kerrotaan mitään. Oli suhde palstalaisen kanssa tai ei.![]()
Mä pidän asiat omana tietona. En enää puhu tietyistä asioista täällä. Yks on mun ihmissuhteet.Kyllä täällä melkosia lörppöjä on
Ainiin, et lue kuitenkaan,
Mä pidän asiat omana tietona. En enää puhu tietyistä asioista täällä. Yks on mun ihmissuhteet.
eiku selvis, kuka senkin takana on. Pidä seuraa noille muille vierailijoilleJoko olet selvittänyt ne divetymonoksidin haitat?
No, kerro mitä tiedät minusta tämän vuoden ajalta?
Vittu, miten taas juilii lonkkaa ja kinttua.
Joku kun vielä keksisi mikä niitäkin riepoo.Ei oo vanhaksi pyyntöä!
![]()
Viileällä ilmalla on kivempi lenkkeillä.Kävin puolen tunnin lenkillä
Tuuli tekee vähän viileäksi ilman,mut kiva lenkkeillä.![]()
Alahan mennä sitten.Viileällä ilmalla on kivempi lenkkeillä.![]()